Asi hakkas pihta sellest, et 4 veoga sõites oli üle 50km/h kiirusel masinas tuntav vibra. Mina loomulikult ei pidanud seda millekski ja üritasin lihtsalt kiirel sõidul 4 vedu vältida. Asi lõppes sellega, et ühel hektkel oli diffri korpusest gardaanipoolse kronsa juurest diffri kestal tükk ära murdunud. Kuna kohe uut diffri kesta ei leidnud. lasin samamoodi edasi, lihtsalt 4 vedu enam ei kasutanud. Sedasi kestis see lugu umbes pool aastat, kuni jõudsin sinna maale, kus ka 2 veoga sõites kostus eest kahtlast undamist, umbes nagu tuksis puksidega elektromootoris. Eeldasin et diffri laagrid on läbi. Aga võtsin vastu otsuse asi korda teha.
Diffri lahti lammutamisel vaatas mulle vastu selline pilt:

Vasakul on uus, korras differ, paremal vana. Vana diffri parempoolne pooltelje auk oli kulunud pool senti suuremaks. See tekititas poolteilje otsale olulise lõtku, ning sellest ka vibra.
GV esivedu on ehitatud selliselt, et rattapool rummulukud puuduvad ja sealt poolt on pooltelje ühendus rattaga pidev. 4 veo sisselülitamisel ühendatakse suruõhuga sateliidi hammasrattad diffriga. Kui 4 vedu on väljas, siis püsib differ ja esi kardaan paiga, aga pooltelgi ajab ratas endiselt ringi. Seetähendab, et 2 veoga sõites püsib differ paigal, aga pooltelg käib ringi. Vasaku poolteljega ei teki probleemi, kuna too ots on pikema toru sees, paremal pool aga on kandepind väike laagrid diffri ning pooltelje vahel pole. Selles ilmselt on tingitud ka kulumine. 4 veoga sõites kulumist ei teki, kuna siis liigub differ koos poolteljega.
Targad väljamaa mehed on konstrueerinud puksi, paremale poolteilje augule:

http://www.bits4vits.co.uk/store/vitara ... d_458.html
See jubin on tellitud, kui kohale jõuab, läheb külge, ehk teeb asja paremaks.
Lisaks oleks ilmselt mõistlik paigaldada ka rummulukud, et pooltelg ei pöörleks, kui selleks vajadust ei ole.
Uus differ pestud ja kokku pandud, ning ootab reguleerimist:

Lisaks vahetasin diffti kesta terasest kesta vastu (XL-7 kest), see on suurusjärguvõrra tugevam kui originaalne alumiinium ning tulevikus võiks ehk kesta purunemine välistatud olla. Kuna ma kesta juba kaks korda olem puruks saanud on tigu ja taldrik kannatada saanud, aga kuna paremat võtta pole, siis peab esialgu sellega hakkama saama. S****t saia ei tee, aga sepiku ehk saab küll.