Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.
Plaanis auto esistange külge panna haakekonks et oleks lihtsam vintsiga suuremaid ja rakemaid esemeid käru peale tõmmata ja teatud oludes ka manööverdada
Niin nagu selle patrolil:
Ainult, et keske ei saa ega taha panna.
Nüüd ongi küsimus, kas panna konks juhi või kõrvalistuja poole vintsi.
Läänes nätud piltidle on nii ja naa pandud.
Eriti keeruline on see ju polditav teha,mille külge keeramine võtab 5 minti,vaja vaid korra stange maha võtta selle valmiduse tegemiseks.
Pärast kordades lihtsam sõita ja peale vintsida,kui on keskel.
Ja eelmisele postile lisaks veel, et haagist kah lihtsam tòugata, kui on keskel. Kui külje peal, siis juhtub kitsal teel manöövertades see, et kas käru kraavis kogu aeg vòi auto, järgi proovitud FH tüüpi Volvo veokaga, millel kah konksud tsentrist ca.40 cm nihkes.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
On ju olemas nn. kiirkinnitusega kärukonksud ja ilmselt nii mõneski romulas oleks neid lademes olen isegi mõtelnud selle peale pole küll tegudeni jõudnud. Aga eelkõnelejatega nõus kui siis keskele lihtsam käru paika pusida ja vintsist niipalju alla poole, et vintsimist ei segaks. Jõudu edasimõtlemisel.
Arvamus on nagu p....e igaühel on oma.
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Polditav lahendus tähendaks polte stange külge, sest aukude puhul tähendaks poltide ühendamine iga kord varakaitse ja rooliamordi eelnevat eemaldamist.
Mõitsklen selle keskele paneku asjus veel, kuid ei tahaks nii pikka konksu panna nagu Patrolil. Pigem tavalise lühikese "kaelaga", aga siis võiavad aga rullikud segama jääda.
Puurid stangesse 4 ava, kaks keskmist polditava konksu jaoks, toodad sama avade valemiga plaadi, keermetega. Äärmiste poltidega tõmbad plaadi seestpoolt stange külga ja vajadusel poldid konksu keskmistesse avadesse. Sellise lahendusega saad keerme hävimisel lihtsalt uue plaadi teha ja vahetada.
Kas nii ei saa, et teed eraldi konksuga plaadi ja keerad tõmbeaasa kinnitustesse poltide või nende samade tõmbeaasadega kinni? Vähemalt tugeva saaks nii teha kindlasti.
TarviR kirjutas:Kas nii ei saa, et teed eraldi konksuga plaadi ja keerad tõmbeaasa kinnitustesse poltide või nende samade tõmbeaasadega kinni? Vähemalt tugeva saaks nii teha kindlasti.
Tõmbeaaasade eraldamiseks tuleb stange maha võtta. Seda lahendust ei saa kasutada.
Mõtisklen veidi nende aukude ja aukude taha keevitatud mutrite üle.
Ära mòtiskle ainult aukude ja taha keevitatud mutrite peale. Ei tea küll sinu raskusi mida tòmmata-lükkata tahad, aga ainult mutrite keevitamine tekitab varsti stangele väljapoole punnitavad mügerused ja pole ka välistatud mòrad. Parem leia üks tükike ca.12 mm. metall plaati, puuri sinna vastava läbimòòduga aukud ja keermesta need, siis puuri aukud ka stangesse, paigalda plaat stange sise poolele paika ja punkti keevitusega kinni.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Esistange ei ole just plekist. Arvad, et 5mm U-profiil ei pea vastu?
Ei ole plaanis käru vedada sellega. Esmane ülesanne on haagise fikseerimine, kui vaja vintsiga sinna peale asju tõmmta. Kuna E-kati pole, siis jutt ikkagi kerghaagistest.
1. Konks pannakse stange keskele.
2. Sa ei pääse roolivarda kaitse mahavõtmisest
3a. Võtad maha stange, et sinna keevitada paar mutrit, kusjuures lahendus on nõrgem kui variant 3b
3b. Stanget maha ei võta, aga leiad jupi lattrauda, kuhu keegi heasoovija keevitab paar mutrit.
Aukude ja keevituspunktide tegemise võin töö IT-töö vastu vahetuskaubana ära teha. Ei otsi materjali ja eriti ei võta maha roolivarda kaitset.
Ennegi kuuldud neid ütlemisi, et see AINULT selleks, aga mingi aja pärast ikka, et ma proovin-ehk pean vastu ja lòpus ikka jupid taga ja silmad vees . Ja näiteks mo töö traktoril on 3-e astmeline astmelaud ka 5-e mm-st U-rauast, kinnitatud 3-e 10 mm poldiga, ise kaalun vähe üle 90-ne kilo ja on poldi peade juurest nii palju juba välja veninud, et trepi andur ei saa üles tòstetud trepi korral vahest signaali kätte. Aga see selleks, mina teeks korraga juba nii, et asi tugev ja peaks vastu enamale, kui algsed plaanid ette nägid.
Enne oli mul aega ja raha,
nüüd on mul ainult
Pajero 2,5tdi, 1990 a. ja ka Ford Maverick 2,7td 1996 a.
Kui sa tõesti hakkad ainult käru fikseerima vintsiga vedamise ajaks, siis hakkab jõud konksu vastu stanget vajutama, mitte ära rebima. Tähtis on ainult see, et käru konksu otsa korralikult fikseeruks, sest kui ta sealt pääseb, on ta kardetavasti tiisliga läbi radika ka.
Jürgeni plaadiplaan on muidugi tugevam, selles mõttes oleks asjal jumet, kui tõesti rasket käru selle konksuga vedada tahta.
Olge kindlad, et kui see konks kord on juba paigaldatud siis see mõte, et "ma kasutan seda ainult käru fikseerimiseks" eriti kaua ei toimi. Varem või hiljem kasutad sa seda mitte sihtotstarbeliselt ja siis on kuri karjas kui pole kohe väga tugevalt kinnitanud.