Gaasiseade?
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Gaasiseade?
Tekkis sõbral ka "tungiv vajadus" Cherokee osta. Valitud pillil on peal gaasiseade, on sellest kasu ka või võtab ainult ruumi? Endal gaasiga kogemused puuduvad. Masin ise on: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... o24_ee.htm
Sellel ilmselt 4-nda gen. seade. Kui on korralikult reguleeritud, siis on kasu küll. Mõniaeg (aasta) tagasi vaatasin samasugust 4,0 +gaas autot ja müüja väitel võttis samapalju gaasi kui bensiini. Samas müüja juttu tasub ikka alati uskuda ju
Omal oli enne 96a 4,0 grand ja sellele lasin paigaldada 2-gen. süsteemi. Täiesti mõttetu väljaminek oli.
Aga kui ta juba peal on ,siis proovige järgi. Maha saab ju alati võtta.
Pildil all servas on ka netilehe märk, "Autopliusi" oma.

Omal oli enne 96a 4,0 grand ja sellele lasin paigaldada 2-gen. süsteemi. Täiesti mõttetu väljaminek oli.
Aga kui ta juba peal on ,siis proovige järgi. Maha saab ju alati võtta.
Pildil all servas on ka netilehe märk, "Autopliusi" oma.

LC80 4,2TD
Tel.5102431
Tel.5102431
Ise omasin 5.0 Broncot EFI, 1986.
I põlvkonna gaasiseade ja oli võimalik 1:1 sõita. Samas kui mineku peale timmisid seaded, siis võttis 20% rohkem gaasi kui bensu.
Isa bussile 3.4 V6 Chevy mootor 1998 EFI lasime panna IV põlvkonna seadme. Timminguga läks kaua aega, kuna lihtsalt Eestis pole meest, kes oskaks häälestus nii kaasaegsele süsteemile teha. Tunde järgi oskavad paljud andmeid muuta ajus, aga põhjendustega ja tuginedes analüüsidele ei taipa keegi teha. Selline on meie arvamus vähemalt. Siiani on mõned probleemid lahendamata, sest ei osata. Aga muidu on kulu 15% rohkem kui bensu.
Ma ei saa üldse aru, miks peaks panema kalli IV põlvkonna seadme. Kuna endal nii I põlvkonnaga kui IV põlvkonnaga kokkupuuteid ja pean I põlvkonna seadet ise paremaks. Kuna häälestust saad ise teha ja seda vastavalt kohesele vajadusele ning kütusekulus on liiga väiksed vahed, minu kogemusel oli I põlvkonna seade isegi säästlikum. Samas hinnavahe on V8 puhul 4-5 kordne. 6000eek VS 30000eek.
I põlvkonna gaasiseade ja oli võimalik 1:1 sõita. Samas kui mineku peale timmisid seaded, siis võttis 20% rohkem gaasi kui bensu.
Isa bussile 3.4 V6 Chevy mootor 1998 EFI lasime panna IV põlvkonna seadme. Timminguga läks kaua aega, kuna lihtsalt Eestis pole meest, kes oskaks häälestus nii kaasaegsele süsteemile teha. Tunde järgi oskavad paljud andmeid muuta ajus, aga põhjendustega ja tuginedes analüüsidele ei taipa keegi teha. Selline on meie arvamus vähemalt. Siiani on mõned probleemid lahendamata, sest ei osata. Aga muidu on kulu 15% rohkem kui bensu.
Ma ei saa üldse aru, miks peaks panema kalli IV põlvkonna seadme. Kuna endal nii I põlvkonnaga kui IV põlvkonnaga kokkupuuteid ja pean I põlvkonna seadet ise paremaks. Kuna häälestust saad ise teha ja seda vastavalt kohesele vajadusele ning kütusekulus on liiga väiksed vahed, minu kogemusel oli I põlvkonna seade isegi säästlikum. Samas hinnavahe on V8 puhul 4-5 kordne. 6000eek VS 30000eek.
+372 5028488
Seda minagi, et 4 põlvkond on kallis, aga kui ta juba peal on, siis on ok
"Samas hinnavahe on V8 puhul 4-5 kordne. 6000eek VS 30000eek"
Veidi OT ,aga tõesti kui osta see 4 põlvkonna seade, siis seda raha annab tükk aega tagasi sõita. Oma RAM,ile jätsin panematta, samas kui annab panna 1-põlvkonna oma...
"Samas hinnavahe on V8 puhul 4-5 kordne. 6000eek VS 30000eek"
Veidi OT ,aga tõesti kui osta see 4 põlvkonna seade, siis seda raha annab tükk aega tagasi sõita. Oma RAM,ile jätsin panematta, samas kui annab panna 1-põlvkonna oma...
LC80 4,2TD
Tel.5102431
Tel.5102431