Kuudiga käru tegemine

Tõsisemad ja spetsiifilist laadi tehnilised arutelud erinevate tehniliste sõlmede üle 4x4 liikuri juures. Võta sõna kui tead millest räägid, lahmijad lendavad Idiot Cornerisse.

Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators

Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas tphnd »

Mul on üks väike haagissuvila mis on oma aja ära elanud ja puitkonstruktsioonid ära mädanenud, raam ja piduritega veermik on aga veel väga heas korras.
Plaan on selle aluse peale teha allakäiva luugiga kuut nagu Respo teeb http://www.auto24.ee/used/939355
Nüüd lappasin neid erinevaid versioone ning silma jäi veel selline elukas http://www.auto24.ee/used/794259
Kas sellel võiks olla mingi aerodünaamiline eelis või on lihtsalt tehtud "äge" versioon?
#redneckengineeringestonia
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1185
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas marauder »

Selline peletis on jube ebapraktiline kui sa ei tee kärut ainult ühe kindla eesmärgiga. Tulevikus kindlasti asjad täpselt EI mahu sinna sisse kuna selel katusejoone pärast. Tee tavaline neljakandiline ja boonuseks oleks veel kui kuut ära käiks kuidagi. Vähemalt ma teeks nii.
Team saarlased
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas tphnd »

ära käiva kuudiga neljakandiline on juba olemas, 90% kasutusest oleks bändikola vedamine a´la räkikastid ja trummid etc, olen Respo omaga mõned tuhanded kilomeetrid niimoodi läbinud ja on väga ok. Kolal on rattad all ja saab kiirelt mööda rampi sisse joosta asjadega. Kuna rentimine maksab ja praegu tuleks asi kätte tööhinnaga siis oleks mõistlik omale teha. Küss on selles milline täpselt teha.
#redneckengineeringestonia
Kasutaja avatar
marauder
True Off Roader!
Postitusi: 1185
Liitunud: R Dets 19, 2008 8:34 pm
Asukoht: Kuressaare

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas marauder »

No aga siis teegi kuut vastavalt oma bändikolale. Mööda praeguses olekus kola ära ja tee samasugune umbes vms.
Team saarlased
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas tphnd »

Kuudi teen ma võimalikult lähedase tehnilises passis olevale, küsimus on endiselt selles kas teise lingi pardisaba üleval omab aerodünaamilist eelist või mitte.
#redneckengineeringestonia
Iltisega
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Dets 23, 2008 11:52 pm

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas Iltisega »

Oletan , et see pardisaba annab miskid cm juurde , et sinna diagonaalis asju panna. Näiteks saad vedada miskit 4 m liistu , kolme meetrises haakes , ilma et peaks painutama.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17435
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas Landy »

Meil siin foorumis oli ju keegi kes teeb haagistele paelisehitusi. Äkki too inimene oskab proffina sõna sekka öelda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
ULME
Mudder
Postitusi: 85
Liitunud: E Juul 09, 2012 9:37 am

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas ULME »

Mulle tundub, et selline tagaots võiks tühja käru suurematel kiirustel vähe rahulikumaks sundida.
Seal kus lõppeb asfalt seal ootan sind kallis.

Vallo 53069913
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas TiitR »

See nn. "pardisaba" on Respo tellimisel meie tehtud :D ...kui huvi, võta ühendust: http://www.furgotec.ee/
P.S Saan aru, et alusvanker Sul omal olemas? Teeme ka kliendi enda alusele pealisehitisi. Kui Respo teeb täna furgoone raskest vineerist (maksab hiljem kätte träni vedamisel täismassiga), siis meie furgoonid on peaasjalikult Sandwichi paneelidest, mis on vastupidavamad, aga samas palju kergemad 8)
tyyp07
I live off from the mud
Postitusi: 1740
Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
Asukoht: Vääna
Kontakt:

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas tyyp07 »

Aga miks see pardisaba siis sinna tehti? Endal tekib kah selline tunne, et seisab paremini tühjalt teel kui haagis tühi.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas al »

tyyp07 kirjutas:Aga miks see pardisaba siis sinna tehti? Endal tekib kah selline tunne, et seisab paremini tühjalt teel kui haagis tühi.
Olen kunagi kohanud samasugust asja suurel tagaluugiga furgoonil, põhjus lihtne: et anda kõrgele kuudile diagonaalsuunas jäikust juurde oli üles lisatud ca 10cm, milles peitus topeltkarkass.
Lisaks oli suuregabariidilise veo jaoks furgooniga samas suuruses laadimisava, ehk siis ülemise luugi hinged, amordid jms olid peidetud sellesse konstruktsiooni.
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas TiitR »

tyyp07 kirjutas:Aga miks see pardisaba siis sinna tehti? Endal tekib kah selline tunne, et seisab paremini tühjalt teel kui haagis tühi.
Kusjuures kuudi katus on monoliitne detail ehk on terves tükis koos esiseinaga ja selle konstrueeris ja valab valmis keegi tarkpea välja kusagil mujal ja see detail lisatakse tervikuna furgoonile.
P.S Unustasin lisada, et antud haagis on mõeldud ATV/mootorsaanile ja minu teada mitte kahele saanile, nagu Respo seda reklaamib :wink: ..põhjanaabrite juures väga nõutud asjandus.
Viimati muutis TiitR, T Apr 23, 2013 11:49 am, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
tphnd
True Off Roader!
Postitusi: 1293
Liitunud: T Apr 20, 2010 4:13 pm
Asukoht: Vääna-Jõesuu

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas tphnd »

kaugel maal komandeeringus, tulen tagasi siis võtan ühendust Tiit, kui ma teenust ei jaksa osta siis vb müüd seda head materjali :D
#redneckengineeringestonia
Kasutaja avatar
TiitR
I live off from the mud
Postitusi: 5765
Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas TiitR »

tphnd kirjutas:kaugel maal komandeeringus, tulen tagasi siis võtan ühendust Tiit, kui ma teenust ei jaksa osta siis vb müüd seda head materjali :D
Sandwicthi mõtled? Saab ikka, tööde järjekord on küll mehine, kuid ütle mõõdud ja üritame ära teha :wink:
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2483
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Kuudiga käru tegemine

Postitus Postitas v6sa »

ULME kirjutas:Mulle tundub, et selline tagaots võiks tühja käru suurematel kiirustel vähe rahulikumaks sundida.
Surudes tagaosa alla ja vähendades nii konksule mõjuvat massi? Küsitav...

Katuse jäikusele annab palju juurde, teoorias võiks ka tagumendi kõntsaga kattumise kiirust vähendada. :roll:
Viimati muutis v6sa, T Apr 23, 2013 1:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Vasta

Mine “Modifikatsioonid edasijõudnutele”