Kuudiga käru tegemine
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Kuudiga käru tegemine
Mul on üks väike haagissuvila mis on oma aja ära elanud ja puitkonstruktsioonid ära mädanenud, raam ja piduritega veermik on aga veel väga heas korras.
Plaan on selle aluse peale teha allakäiva luugiga kuut nagu Respo teeb http://www.auto24.ee/used/939355
Nüüd lappasin neid erinevaid versioone ning silma jäi veel selline elukas http://www.auto24.ee/used/794259
Kas sellel võiks olla mingi aerodünaamiline eelis või on lihtsalt tehtud "äge" versioon?
Plaan on selle aluse peale teha allakäiva luugiga kuut nagu Respo teeb http://www.auto24.ee/used/939355
Nüüd lappasin neid erinevaid versioone ning silma jäi veel selline elukas http://www.auto24.ee/used/794259
Kas sellel võiks olla mingi aerodünaamiline eelis või on lihtsalt tehtud "äge" versioon?
#redneckengineeringestonia
Re: Kuudiga käru tegemine
Selline peletis on jube ebapraktiline kui sa ei tee kärut ainult ühe kindla eesmärgiga. Tulevikus kindlasti asjad täpselt EI mahu sinna sisse kuna selel katusejoone pärast. Tee tavaline neljakandiline ja boonuseks oleks veel kui kuut ära käiks kuidagi. Vähemalt ma teeks nii.
Team saarlased
Re: Kuudiga käru tegemine
ära käiva kuudiga neljakandiline on juba olemas, 90% kasutusest oleks bändikola vedamine a´la räkikastid ja trummid etc, olen Respo omaga mõned tuhanded kilomeetrid niimoodi läbinud ja on väga ok. Kolal on rattad all ja saab kiirelt mööda rampi sisse joosta asjadega. Kuna rentimine maksab ja praegu tuleks asi kätte tööhinnaga siis oleks mõistlik omale teha. Küss on selles milline täpselt teha.
#redneckengineeringestonia
Re: Kuudiga käru tegemine
No aga siis teegi kuut vastavalt oma bändikolale. Mööda praeguses olekus kola ära ja tee samasugune umbes vms.
Team saarlased
Re: Kuudiga käru tegemine
Kuudi teen ma võimalikult lähedase tehnilises passis olevale, küsimus on endiselt selles kas teise lingi pardisaba üleval omab aerodünaamilist eelist või mitte.
#redneckengineeringestonia
Re: Kuudiga käru tegemine
Oletan , et see pardisaba annab miskid cm juurde , et sinna diagonaalis asju panna. Näiteks saad vedada miskit 4 m liistu , kolme meetrises haakes , ilma et peaks painutama.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Kuudiga käru tegemine
Meil siin foorumis oli ju keegi kes teeb haagistele paelisehitusi. Äkki too inimene oskab proffina sõna sekka öelda.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Kuudiga käru tegemine
Mulle tundub, et selline tagaots võiks tühja käru suurematel kiirustel vähe rahulikumaks sundida.
Seal kus lõppeb asfalt seal ootan sind kallis.
Vallo 53069913
Vallo 53069913
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Kuudiga käru tegemine
See nn. "pardisaba" on Respo tellimisel meie tehtud
...kui huvi, võta ühendust: http://www.furgotec.ee/
P.S Saan aru, et alusvanker Sul omal olemas? Teeme ka kliendi enda alusele pealisehitisi. Kui Respo teeb täna furgoone raskest vineerist (maksab hiljem kätte träni vedamisel täismassiga), siis meie furgoonid on peaasjalikult Sandwichi paneelidest, mis on vastupidavamad, aga samas palju kergemad
P.S Saan aru, et alusvanker Sul omal olemas? Teeme ka kliendi enda alusele pealisehitisi. Kui Respo teeb täna furgoone raskest vineerist (maksab hiljem kätte träni vedamisel täismassiga), siis meie furgoonid on peaasjalikult Sandwichi paneelidest, mis on vastupidavamad, aga samas palju kergemad
-
tyyp07
- I live off from the mud
- Postitusi: 1740
- Liitunud: P Okt 26, 2008 8:09 pm
- Asukoht: Vääna
- Kontakt:
Re: Kuudiga käru tegemine
Aga miks see pardisaba siis sinna tehti? Endal tekib kah selline tunne, et seisab paremini tühjalt teel kui haagis tühi.
Väljaminekud kasvavad, et järele jõuda sissetulekutele....
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
http://www.rgb.ee
53449661 Kert
Team Linnamehed
Re: Kuudiga käru tegemine
Olen kunagi kohanud samasugust asja suurel tagaluugiga furgoonil, põhjus lihtne: et anda kõrgele kuudile diagonaalsuunas jäikust juurde oli üles lisatud ca 10cm, milles peitus topeltkarkass.tyyp07 kirjutas:Aga miks see pardisaba siis sinna tehti? Endal tekib kah selline tunne, et seisab paremini tühjalt teel kui haagis tühi.
Lisaks oli suuregabariidilise veo jaoks furgooniga samas suuruses laadimisava, ehk siis ülemise luugi hinged, amordid jms olid peidetud sellesse konstruktsiooni.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Kuudiga käru tegemine
Kusjuures kuudi katus on monoliitne detail ehk on terves tükis koos esiseinaga ja selle konstrueeris ja valab valmis keegi tarkpea välja kusagil mujal ja see detail lisatakse tervikuna furgoonile.tyyp07 kirjutas:Aga miks see pardisaba siis sinna tehti? Endal tekib kah selline tunne, et seisab paremini tühjalt teel kui haagis tühi.
P.S Unustasin lisada, et antud haagis on mõeldud ATV/mootorsaanile ja minu teada mitte kahele saanile, nagu Respo seda reklaamib
Viimati muutis TiitR, T Apr 23, 2013 11:49 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: Kuudiga käru tegemine
kaugel maal komandeeringus, tulen tagasi siis võtan ühendust Tiit, kui ma teenust ei jaksa osta siis vb müüd seda head materjali 
#redneckengineeringestonia
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Kuudiga käru tegemine
Sandwicthi mõtled? Saab ikka, tööde järjekord on küll mehine, kuid ütle mõõdud ja üritame ära tehatphnd kirjutas:kaugel maal komandeeringus, tulen tagasi siis võtan ühendust Tiit, kui ma teenust ei jaksa osta siis vb müüd seda head materjali
-
v6sa
- I live off from the mud
- Postitusi: 2483
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: Kuudiga käru tegemine
Surudes tagaosa alla ja vähendades nii konksule mõjuvat massi? Küsitav...ULME kirjutas:Mulle tundub, et selline tagaots võiks tühja käru suurematel kiirustel vähe rahulikumaks sundida.
Katuse jäikusele annab palju juurde, teoorias võiks ka tagumendi kõntsaga kattumise kiirust vähendada.
Viimati muutis v6sa, T Apr 23, 2013 1:40 pm, muudetud 1 kord kokku.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...