totu kirjutas:Peale pikemat sõitu võiksid rummud "leiged" olla (välistemp. +10-20 kraadi), eeldusel, et pidurdatud väga ei ole. Sillareduktorid ja vahekast "soojad" (40-60 kraadi). Trafolukk peab, ühtlasel koormusel, ülekande jäigaks siduma, st. "gaasipedaali" rahulikul vajutamisel tõusevad mootori pöörded sünkroonis kiiruse tõusuga. Iseenesest võiks ju EDU sellest rikkest ka aru saada aga kes teab, mis selle itimehe peas toimus, kes selle programmi kirjutas (kohati jäävad nende mõttekägud arusaamatuks).
Veel liikus mõte konditsioneeri peale, kas selle sidur ikka töötab, gaasikogus õige jne?
Iseenesest LC, maanteekiirusel, 8,2 sajale ei kõlagi väga jänuselt.
PS: Ega küttekulu, juhuslikult, ei suurenenud koos mingite raudade/plastikute lisamisega (õhutakistus)?
Trassikulu oli kompu järgi lausa 7,4L (+ reaalne lisa mingi 0,5L), 8,2+ siis ka väikese (ca. 10% pakun) linna lisaga
P.S vaatasin lubatud keskmise kiiiruse ka järgi - 58km/h. oli. Ja rauad olid minu autol küljes juba ostes, ainult Meteci alu põhjakitse sai vahepeal lisatud, aga eks kui suvekad alla saavad ja temp. rohkem plussis, siis liigub ka kulu natuke alla
