LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Moderaatorid: jr, Moderators
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Mina õhulugejat ei kahtlustaks, kuna olen liigelnud vähemalt 3-e autoga (tõsi, tegu oli 3,0d bemmidega 2xe39 ja e60), millel kõigil oli õhulugeja tuksis (üks tüüpvigadest). Kui lugeja ikka peetis, siis pole autol mingit jõudu ja sellise mittemineku tunneks kohe rooli taga ära.
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
170 tuhat sõitnud lc 120 kompuutri järgi kulu 9,1 ltr sajale,reaalne 10 sajale,ei ole üle selle saand,põld+maantee!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Kas öösiti (loe: talviti) garazeerib soojas ruumis?kaalikas kirjutas:170 tuhat sõitnud lc 120 kompuutri järgi kulu 9,1 ltr sajale,reaalne 10 sajale,ei ole üle selle saand,põld+maantee!
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Homeless Hawk kirjutas:Õhulugeja võiksid tõesti igaks juhuks piirituse või brake cleaner'iga üle käia - minu eelimise suve kogemus - peale lugeja pesu ja ventika viskosiduri väljaviskamist sain küttekulu 12,5...13'lt alla ning parimaks tulemuseks enne külmade saabumist oli 8,3 l/100 km'le. Tõsi, Defekal väljendus õhulugeja mustumine silmatorkavalt mustas tahmas summutist kui pöörded kusagile 2500'ni jõudsid.
Kas tõesti viskosidur on küttekulu suurendaja

XC 70
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
No vähemalt üks kinnitus, et ma ei näinud luulusid enda auto puhul.. on teisigi.. a no ideid on ikka kuidagi napilt veel...kaalikas kirjutas:170 tuhat sõitnud lc 120 kompuutri järgi kulu 9,1 ltr sajale,reaalne 10 sajale,ei ole üle selle saand,põld+maantee!
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
ei garazeeri soojas ruumis,aga pidevalt on eelsoojendus taga,see tähendab,et salong on soe,mootor soe,ja akud kogu aeg max laetud!(defa täiskomplekt)eelmine auto oli LC 90 aastast 2000,sellel ma sain keskmise kulu kuskil 11ltr kanti,ma ütleks,et 120 on oluliselt ökonoomsem,võibolla on jopanud aparaatidega,aga ma olen rahul(kuni anomaaliate ilmnemiseni) 

Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
ja Tiit,nendel sitamajadel on see omadus,et kardaaniriste tuleb määrida ettenähtust poole tihedamini,siis ei hakka vahekasti simmerid nö higistama,simmerid iseenesest on korras,aga kardaani barlanks tekitab väikese lekke!
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Olen lasknud igal hooldusel ristid ära määrida (ei tea kas peaks veel tihedamini?), aga viimasel hooldusel (210 tuh. hooldus) läks siiski ja vahekasti esimene simmer vahetusse, kuna oli tõesti nö. niiske.kaalikas kirjutas:ja Tiit,nendel sitamajadel on see omadus,et kardaaniriste tuleb määrida ettenähtust poole tihedamini,siis ei hakka vahekasti simmerid nö higistama,simmerid iseenesest on korras,aga kardaani barlanks tekitab väikese lekke!
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Nonii..mitte, et ma oleks eriti lähemale jõudnud oma probleemile 
Kuigi muu info on kah hea

Kuigi muu info on kah hea

- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
No ma ei tea ka enam mis teha
....äsja saabus auto 210 tuh. hooldusest (LS 208...), mingeid anomaaliaid ei avastatud (peale vahekasti immitseva simmeri). Kuid täna tankisin jälle paagi täis, ning 22 km/h keskmise kiiruse järgi oli kütusekulu 15,1L
Lisan, et rehvideks 265/70 naelad, autot hoian õues, samas kui on alla -10C, siis Defa juhe 1,5h sabas enne tööle minekut (+ ca. 10min. pwr heatiga soendus kuni kohvitan), teen ma midagi valesti või on auto p*rses? 



Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
A ega Sinul juhuslikult pihustite aegasid ei ole vaadatud.. v noh.. ega Sa ei ole palunud kontrollida?TiitR kirjutas:No ma ei tea ka enam mis teha....äsja saabus auto 210 tuh. hooldusest (LS 208...), mingeid anomaaliaid ei avastatud (peale vahekasti immitseva simmeri). Kuid täna tankisin jälle paagi täis, ning 22 km/h keskmise kiiruse järgi oli kütusekulu 15,1L
Lisan, et rehvideks 265/70 naelad, autot hoian õues, samas kui on alla -10C, siis Defa juhe 1,5h sabas enne tööle minekut (+ ca. 10min. pwr heatiga soendus kuni kohvitan), teen ma midagi valesti või on auto p*rses?
Ma ikkagi ei saa lahti mõttest, et midagi pidi juhtuma mu autoga. Kui ma ennem sõitsin aastaid 10/100 suhtega ja siis järsku viskas a la 13/100 siis pidi mingi anomaalia ju kusagil tekkima... Tavakuluvad asjad nagu minu kujutuse järgi võiks olla mingid kolvi surve/õlirõngad võiksid ju kuluda tasapisi ja mitte tekitama sellist järsku tõusu. Mingi andur lollitab - no diagnostika võikski ju selleks olla, et seda lollitamist leida. Või mingi andur ikkagi lollitab aga ei tule diagnostikas välja? Diagnostikal ja diagnostikal on vahe? Milline vahe?
Veeretaksitus suureneb... midagi poob? Pidurid? Laagrid? Midagi poob käigukastis..vahekastis veel kusagil mujal? Automaatkasti puhul öeldakse, et kast lisab 1L kütusekulu 100km peale.. kas ta võib ka mingite ebakõlade tõttu lisada 2..3L ?? - varsti lähen 165 hooldusesse ja lasen veeremiku üle vaadata...
Ma ei tea.. ma siin ise mõtlen midaiganes.. keegi võiks neid mõtteid kommenteerida kes igapäevaselt autodega tegeleb...
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2888
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Igasugused "poomised" väljenduvad kuumenemises- energia (loe, põletatud kütus) ei teki ega kao. Peale sõitu tasuks asjad (rattarummud, reduktorid, vahekast) üle katsuda. 2-3 l sajale kütusekogus peaks tõsiselt kuuma andma. Käigukastiga sama lugu aga selle jahutus suudab kuuma õue viia. Kas trafolukk (hüdrotafo e. konverteri blokeeriv sidur) töötab adekvaatselt? See võib isegi paar liitrit kütust küsida. Juba mainitud, jahutusventika viskosidur võib kinnikiilununa liitrikese+ küsida aga see peaks vägagi häirivalt ulguma. Mootori termostaat, mittesulguvana liiter+/-. Tõsised lisaelektri tarbijad suurendavad kulu aga mitte nii palju. Ja mootori elektroonika hälbed, need peaks diagnostika välja peilima, isegi nukkvõlli asendi. Klapivahed võiks üle käia. Mingi lisakulu võib tulla ummistunud/määrdunud turbo vahejahutist.
Tehtud, mõeldud.
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Rummu ma linnainimesena saan katsuda. Vahekastile ligipääsuks peaksin vähemalt garaazhi leidma.. samuti puudub mul kahjuks teadmine milline on mõistlikult soe ja milline on liiga soe..totu kirjutas:Igasugused "poomised" väljenduvad kuumenemises- energia (loe, põletatud kütus) ei teki ega kao. Peale sõitu tasuks asjad (rattarummud, reduktorid, vahekast) üle katsuda. 2-3 l sajale kütusekogus peaks tõsiselt kuuma andma. Käigukastiga sama lugu aga selle jahutus suudab kuuma õue viia. Kas trafolukk (hüdrotafo e. konverteri blokeeriv sidur) töötab adekvaatselt? See võib isegi paar liitrit kütust küsida. Juba mainitud, jahutusventika viskosidur võib kinnikiilununa liitrikese+ küsida aga see peaks vägagi häirivalt ulguma. Mootori termostaat, mittesulguvana liiter+/-. Tõsised lisaelektri tarbijad suurendavad kulu aga mitte nii palju. Ja mootori elektroonika hälbed, need peaks diagnostika välja peilima, isegi nukkvõlli asendi. Klapivahed võiks üle käia. Mingi lisakulu võib tulla ummistunud/määrdunud turbo vahejahutist.
A kuidas hinnata selle trafoluku olukorda? Nagu ma algses postis mainisin, siis tagumikutunde järgi ei muutunud midagi.. järelikult võiks olla mingi objektiivsem hidamismeetod?
Häirivat ulgumist kapoti alla tekkinud ei ole.. seega jahutusventika vist võib välistada...
El. lisatarbijaid ei ole. Muud punktid jätan meelde.
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Lisan niipalju, et hiljuti Toyota Tester`ga diagnost tehtud - vigu 0, samuti oli pihustite töö ok (näit kõikus seal -0,5...+0,7 vahel). Samuti kontrollitud vabajooks - täiesti olemas, rummud külmad (pea kõik pidurisadula kolvid on vahetatud). Peale niiske vahekasti esimese simmeri (nüüd vahetatud) muid anomaalialid ei tuvastatud.
P.S aasta tagasi käis Amservis ka Recall korras pihustite seibide kontrollis - korras.
Eile sõitsin Tartust Itta ja pullipärast vaatasin keskmist kulu (kompu mjärgi) 8,2L (liidame mingi 0,5L reaalset kulu juurde) - seal sees siis ca. 10% linna ja 90% trassi.
P.S aasta tagasi käis Amservis ka Recall korras pihustite seibide kontrollis - korras.
Eile sõitsin Tartust Itta ja pullipärast vaatasin keskmist kulu (kompu mjärgi) 8,2L (liidame mingi 0,5L reaalset kulu juurde) - seal sees siis ca. 10% linna ja 90% trassi.
Re: LC 120 2007a. diisel kütusekulu
Ma olen natuke segaduses. Paar kirja tagasi mainisid keskmist 15 ja nüüd 8.2+0.5 e. siis ca. 9.. kust Sinu hinnangul nii suur vahe? Või tuleb see vahe trass vs. linn - 9 vs. 15 ??TiitR kirjutas:Lisan niipalju, et hiljuti Toyota Tester`ga diagnost tehtud - vigu 0, samuti oli pihustite töö ok (näit kõikus seal -0,5...+0,7 vahel). Samuti kontrollitud vabajooks - täiesti olemas, rummud külmad (pea kõik pidurisadula kolvid on vahetatud). Peale niiske vahekasti esimese simmeri (nüüd vahetatud) muid anomaalialid ei tuvastatud.
P.S aasta tagasi käis Amservis ka Recall korras pihustite seibide kontrollis - korras.
Eile sõitsin Tartust Itta ja pullipärast vaatasin keskmist kulu (kompu mjärgi) 8,2L (liidame mingi 0,5L reaalset kulu juurde) - seal sees siis ca. 10% linna ja 90% trassi.
Kuidas kontrollitakse vabajooksu?