Õli turbo lõdvikust

Oled huviline ja alles avastad enda jaoks 4x4 maailma või oled juba tõsine remondimees ning soovid jagada oma teadmisi siis siin saab küsida abi ja ka vastata tehnilist laadi küsimustele.

Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators

Iltisega
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Dets 23, 2008 11:52 pm

Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Iltisega »

Mure lihtne - läbi intercooleri sisselaske kollektorisse tulevas lõdvikus on õli. Avastasin selle siis kui minule arusaamatul põhjusel virutas kolle küljest lõdviku minema ilge popsuga. Mis kolleegium arvab , kas on aega hakata uut turbot vaatama , või ehk on võimalik lihtsamini vana reanimeerida. Masin Mitsu l 200 mootor 4D56 73 kw.
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas laf1247 »

Iltisega kirjutas:Mure lihtne - läbi intercooleri sisselaske kollektorisse tulevas lõdvikus on õli. Avastasin selle siis kui minule arusaamatul põhjusel virutas kolle küljest lõdviku minema ilge popsuga. Mis kolleegium arvab , kas on aega hakata uut turbot vaatama , või ehk on võimalik lihtsamini vana reanimeerida. Masin Mitsu l 200 mootor 4D56 73 kw.
On lihtsalt õline seest?
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
LR90
I live off from the mud
Postitusi: 1563
Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
Asukoht: Kunda taga metsas 5111459

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas LR90 »

Iltisega kirjutas:Mure lihtne - läbi intercooleri sisselaske kollektorisse tulevas lõdvikus on õli. Avastasin selle siis kui minule arusaamatul põhjusel virutas kolle küljest lõdviku minema ilge popsuga. Mis kolleegium arvab , kas on aega hakata uut turbot vaatama , või ehk on võimalik lihtsamini vana reanimeerida. Masin Mitsu l 200 mootor 4D56 73 kw.
Turbo laseb õli läbi, siit leiad abi...
http://www.turbo.ee/?id=1
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Kasutaja avatar
Puucoy
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 123
Liitunud: L Dets 01, 2012 11:37 am
Asukoht: Jäneda L-Virumaa
Kontakt:

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Puucoy »

Kui Tallinna kandist siis vähe rahakotisõbralikum härrasmees on Jaak Kuul Püünsist tel:5033993. Ilmselt on sul turbo õlirõngad kulunud kui edasi lased saad ka võlli vahetada.
Arvamus on nagu p....e igaühel on oma.
Nissan Patrol 3,3 td 84a.
Volvo C 303 3,0 b 78a.
Volkswagen Transporter syncro 2,5 td 98a.
MB Sprinter 4x4 2,2 2004a.
Sõidan millega tahan.
+372 51 38983
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Külahull »

Minu autol on ka turbo sees õline ja olen sellisega sõitnud juba 70tkm ja käib siiamaani ilusti. Auto õli ei võta ja kõik ok. Olen kuulnud, et osad turbod on seest õlised ja see on täiesti ok.
rain145
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: T Juul 03, 2012 11:29 am
Asukoht: Järvamaa

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas rain145 »

Mul oli ka naise autol intercooleri lõdvikud õli täis... Halb asi oli see, et vaakumpumbast jooksis kütet ka veel õli sisse. Suvel hakkasime naise ja lastega minema soome reisile ja Tallinnasse sisse jõudes avastasin sidurit lahutades, et pöörded hakkasid tõusma. Ülemiste parklasse jõudsin nii, et taga liiklejad arvatavasti ei näinud sõita. Masin läks lõhkuma kätte ja oi seda kolinat..... Oligi selleks korraks soomes käidud. Treileriga tuldi järgi ja sõitsime kodu poole tagasi :) . Lõpuks siis tõin leedust kasutatud mootori ja turbo.
Lühemalt öeldes lase kindlasti turbo ära teha, sest et mida kauem ootad, seda kulukamaks läheb........
Esimene nelikvedu: Daihatsu Feroza HardTop :)
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas al »

Just vahetasin uuel (70tkm) Mercedese 12 l, mootoril turbo lõdvikut ja oh üllatust, ka see seest õline, mitte nõretav, aga selline s---ne. St. väike õli sisselaskes on normaalne, kui juba intecoolerit ummistab, siis algavad jamad.

Kui suur õlikulu on?
Pajero1995
Off Roader Wannabe
Postitusi: 48
Liitunud: E Mär 05, 2012 6:00 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Pajero1995 »

Endal oli kunagi selline probleem, et karteri tuulutusest peksis õli intercoolerisse ja ka turbosse. Paljud arvasid, et turbo viga, selle jutu põhjal sai uus turbo soetatud aga viga ära ei kadunud. Lõpuks peale kahte kuud uurimis´t/puurimist ja remonti sai autot kodus ise näpitud ning mis lõpuks selgus, viga oli imelihtne. Pool päeva sai karteri tuulutust bensiini sees leotatud ning masin toimetas jälle nagu kellavärk, ei ajanud õli ega midagi.
Iltisega
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 163
Liitunud: T Dets 23, 2008 11:52 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Iltisega »

Olen viisakalt õli vahetanud 7500-8000 km järel. Selle aja jooksul ehk millimeetrike langeb tase karteris, põhimõtteliselt ei ole kulu märgata.
sixa
Rookie
Postitusi: 12
Liitunud: P Mär 03, 2013 8:32 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas sixa »

palju sul sealt lõdvikust seda õli tuli üldse. täiesti normaalne on, et ta on õline. aga sealt ei tohi õli tulla koguses, et ta lausa jookseks välja. turbolõtkud katsu ära. pikkilõtku ei tohi olla, külgsuunas väike lõtk on normaalne.
Kasutaja avatar
Külahull
Rock Crawler
Postitusi: 599
Liitunud: K Okt 08, 2008 8:55 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Külahull »

Kui turbo ei ole seest paksult õliga koos, vaid on selline kirme lihtsalt peal, siis ei ole kindlasti põhjust haarata südamerohtude järele ja joosta uut turbot otsima. Turbo kestab õli vahetades korralikult ja peale pikemat sõitu maanteel näiteks teeäärsesse bensiinijaama keerates oleks hea lasta mootoril veel tühikäigul töötada mingi 1-2 minutit. Siis turbo jahtub ja ei katke õlitus suurtel pööretel. Enda autol olen õlivahetust tehes sunnitud eemaldama turbolõdviku ja siis alati liigutan turbo võlli, mis ei tohi külgsuunas liikuda üldse, kuid pikisuunas väike lõtk on ok. Kui tekkib tundav lõtk, siis puksid läbi ja vahetus kiiremas korras, et võll seinas ei käiks.
al
True Off Roader!
Postitusi: 1126
Liitunud: T Apr 22, 2003 11:47 am
Asukoht: Elva

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas al »

Iltisega kirjutas:Olen viisakalt õli vahetanud 7500-8000 km järel. Selle aja jooksul ehk millimeetrike langeb tase karteris, põhimõtteliselt ei ole kulu märgata.
No siis on põhjust väike :beer: teha ja rahulikult magada. Mõni lisab õli 1l/1000 km-le ja väidab, et "heas korras ja õli peaaegu ei võtagi...".
Kasutaja avatar
honduras
Fitting 38"
Postitusi: 324
Liitunud: R Jaan 14, 2011 11:54 am
Asukoht: Tartumaa Lääniste

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas honduras »

L200 jookseb karteri tuulutuse voolik õhupuhasti ja turbo vahelisse lõdvikusse (sealt see selle õli saabki). Kui turbo hakkab väsima siis annab märku sinie suits summutist (lekkiv õli jookseb väljalaskesse ja kõrbeb seal). On ka juhuseid olnud kus turbo võll läheb pooleks (vähese õlituse tõttu) enne kui see lekkima hakkab ja tulemuseks on lõhkuma läinud mootor.
Mets on teine kodu.
Monsterauto Box OÜ
Tel: 5291051
Arxs
Fitting 38"
Postitusi: 355
Liitunud: K Mai 21, 2008 8:16 pm
Asukoht: Halinga

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Arxs »

honduras kirjutas:L200 jookseb karteri tuulutuse voolik õhupuhasti ja turbo vahelisse lõdvikusse (sealt see selle õli saabki). Kui turbo hakkab väsima siis annab märku sinie suits summutist (lekkiv õli jookseb väljalaskesse ja kõrbeb seal). On ka juhuseid olnud kus turbo võll läheb pooleks (vähese õlituse tõttu) enne kui see lekkima hakkab ja tulemuseks on lõhkuma läinud mootor.
Kunagi andis sinine suits märku, et mees sa sõidad õliga. Räägi/seleta mulle lähemalt, kuidas annab sinine suits märku, et just turbo on läbi ja kuidas õli väljalaskesse jookseb? Tahan targemaks saada.
Ma ei jää kinni, ma lihtsalt kaotan pidamise ja jään seisma.
Honda TRX680
mämm mämm 650 XMR
Apelsin
Fitting 38"
Postitusi: 292
Liitunud: N Veebr 16, 2012 8:56 pm

Re: Õli turbo lõdvikust

Postitus Postitas Apelsin »

Arxs kirjutas:
honduras kirjutas:L200 jookseb karteri tuulutuse voolik õhupuhasti ja turbo vahelisse lõdvikusse (sealt see selle õli saabki). Kui turbo hakkab väsima siis annab märku sinie suits summutist (lekkiv õli jookseb väljalaskesse ja kõrbeb seal). On ka juhuseid olnud kus turbo võll läheb pooleks (vähese õlituse tõttu) enne kui see lekkima hakkab ja tulemuseks on lõhkuma läinud mootor.
Kunagi andis sinine suits märku, et mees sa sõidad õliga. Räägi/seleta mulle lähemalt, kuidas annab sinine suits märku, et just turbo on läbi ja kuidas õli väljalaskesse jookseb? Tahan targemaks saada.
Pigem kütusepoolelt natuke valesti, samas oleneb mis lõhn suitsul on. Turbo õlitus võib õli küll väljalaskesse ajada. Kunagi oli ühel traktoril juhus et kolvirõngad olid valesti peale pandud, kapott ja klaasid olid õlised ja ajas sinist suitsu välja, mootoris õlitase seejuures alanes väga kiirelt...
Vasta

Mine “Hooldus ja Remont”