Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Moderaator: Moderators
Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
On tulnud vajadus muretseda universaalkerega sõiduauto.Netis ja ajakirjades olen kõvasti eeltööd teinud aga juhe on endiselt koos ja pilt ähmane.Lähtepunktid:
1.Kaubaruum peaks olema mahukas.
2.Auto gabariidid peaksid jääma piiridesse 1,9m x 5,0m (laevapileti hind).
3.Auto peaks olema mugav.
4.Kuna sõitmist palju siis ilmselt diiselmootor.
5.Käigukast-meeldib automaat,aga see ei ole primaarne.
6.Tuled peaksid head olema,kuna pimedas sõitmist palju ja minu silmanägemine ei ole kõige kõrgemast klassist.
7.Hinnaklass max 5000.- eur,aga parem,kui hind jääb sellest allapoole (nagunii tuleb autosse investeerida).
Endale on silma jäänud Audi 6, BMW 5 seeria, MB ja Volvo V70
Mitte ühtegi nendest ei ole ma omanud,seetõttu ei ole kogemusi.
BMW ja MB on tagaveolised.Tõsi,nendel on suur hulk igasuguseid elektroonilisi abimehi,aga kuidas talvel nendega liigelda on?
MB-C seeria kaubaruum on pisike,E-seeria on mahukam,aga selle hinnaklassi autod jäävad sellesse perioodi,kus MB toodang hirmsasti roostetab.
BMW-ga mul kogemus üldse puudub.
Olen tänulik,kui keegi viitsib mõne lausega oma (tuttavate) kogemusi jagada,millist marki eelistada ja millest kauge kaarega mööda käia.
1.Kaubaruum peaks olema mahukas.
2.Auto gabariidid peaksid jääma piiridesse 1,9m x 5,0m (laevapileti hind).
3.Auto peaks olema mugav.
4.Kuna sõitmist palju siis ilmselt diiselmootor.
5.Käigukast-meeldib automaat,aga see ei ole primaarne.
6.Tuled peaksid head olema,kuna pimedas sõitmist palju ja minu silmanägemine ei ole kõige kõrgemast klassist.
7.Hinnaklass max 5000.- eur,aga parem,kui hind jääb sellest allapoole (nagunii tuleb autosse investeerida).
Endale on silma jäänud Audi 6, BMW 5 seeria, MB ja Volvo V70
Mitte ühtegi nendest ei ole ma omanud,seetõttu ei ole kogemusi.
BMW ja MB on tagaveolised.Tõsi,nendel on suur hulk igasuguseid elektroonilisi abimehi,aga kuidas talvel nendega liigelda on?
MB-C seeria kaubaruum on pisike,E-seeria on mahukam,aga selle hinnaklassi autod jäävad sellesse perioodi,kus MB toodang hirmsasti roostetab.
BMW-ga mul kogemus üldse puudub.
Olen tänulik,kui keegi viitsib mõne lausega oma (tuttavate) kogemusi jagada,millist marki eelistada ja millest kauge kaarega mööda käia.
Viimati muutis Ints, L Mär 02, 2013 6:17 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Kas Passat on liialt väikene või igav, et valikus pole?
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Pigem igav.Kas Passat on liialt väikene või igav, et valikus pole?

Samas,kui Passat on ikka mäekõrguselt teistest üle,siis võtan ta kindlasti valikusse.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Universaalkerega Superb ületab kordades minu eelarvet.Võibolla Superb

Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
midagi bmw vw või audi mudelivalikust. Mb puhul on suureks probleemiks see et nad tahavad kiiresti käest ära roostetada. Volvode diiselmootorid ei taha kesta eriti (tõukurid ja nookurid kuluvad ära).Nelikveolistel volvodel ei hiilga vahekast ka erilise töökindlusega. Audi ja vw puhul kindlasti reas neljane diiselmootor sest v6 diislisse saab kõvasti investeerida. VW audi veermik kestab normaalselt kui kasutada LEMFÖRDERI varuosi. Ehe näide elust enesest sõber ostis 98 aasta passati üsna uuena läbisõit oli siis alla 100000km Tänaseks on selle auto odomeetrinäit natuke üle 400000. Selle aja jooksul on autole tehtud regulaarseid hoolduseid ja vahetatud mõningaid esisilla juppe mis on eranditult kõik lemförderi omad. Sidur on vahetatud 4kuud tagasi.Teiste äramainitud automarkidega ei ole kellelgi minu tutvusringkonnast nii hästi läinud. Sinna hulka ka audide ja volkarite v6 diislid ja tiptronic kastid. Aga eks kõik sõltub konkreetsest autost mille otsa satud. Kui on teada kindel hooldus ajalugu ja õige läbisõit(sellest võib tavaliselt vaid unistada) ja hetke seisukord siis on otsustada lihtne aga kui ei sellisel juhul võid panna magama veel teise samasuure summa remondi peale. Ka seda viimast päris mitme tuttavaga juhtund.Edu otsimisel.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Kui kaubaruum tähtis, siis äkki hoopis sharan/galaxy, laeva mõõtudess jäi ka vist
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Kaubaruum on tähtis,aga samas ei pea see nii suur olema,et mahtuniversaali või kaubikut vaja oleks.Kui kaubaruum tähtis, siis äkki hoopis sharan/galaxy, laeva mõõtudess jäi ka vist
Odavamast hinnaklassist olen sõitnud nii Ford Mondeo (2002) kui ka Ford Focusega.Mõlemad universaalid.
Mondeo on täiesti emotsioonivaba tööauto,millel tuled on viletsad,mootor uimane ja auto ise rooste jaoks väga isuäratav.
Focuse tuled on paremad,2,0L mootor piisavalt erk,aga auto üldmulje on ikkagi niruvõitu.Ilmselt on mul kogemus ära ruunatud ekemplariga.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4495
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Ma küsiks lisaküsimuse = kas 2000ndast edasi on mõnda üleüldse arvestatavat universaalkerega sõiduautot, millel oleks peal elektrivaba diiselmootor ??
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 48
- Liitunud: E Mär 05, 2012 6:00 pm
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Pakuks sellist autot, esialgne mõte mis pähe tuleb võib petlik muidugi olla, kuna auto on mugav ning heas seisukorras
Link autole: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1116042
Parimat,
Link autole: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1116042
Parimat,
-
- Fitting 44"
- Postitusi: 450
- Liitunud: N Dets 04, 2008 2:23 pm
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Kui just eesmärk ei ole kogu seda 5000 sirgeks lüüa, vaid pirduda ca 3000-se autoga - siis julgen soovitada W210 T kerega mersut. Ise liiklen sellisega neljandat aastat järjest ... no mersu on Mersu ! Kui sul kuudis olev ruum tähtis on - siis kindlasti ruumikamat ei ole.
Kindlasti on ilusamaid, targemaid ja popimaid mudeleid - aga kas ka lollikindlamaid ?!
Kindlasti on ilusamaid, targemaid ja popimaid mudeleid - aga kas ka lollikindlamaid ?!
Chero
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Soovitaks V70-t. Ise sõidan vanakooliga, millel 2.5TDi mootor. (Hinnaklass 2.5k EUR). Sulle soovitaks uuemad kere, aastad siis 2002-2005 näiteks. Volvo V70 gen 2, millel 2.4 D5 mootor peal. 120kw, kuid väga öko pill, isegi automaatkastiga. Sinu hinnaklassis leiab mõnusa isendi, millega käia kontrollis ning lisada vajadusel kaks lisatuld ette. Ikka väga mugav auto ning pakiruum on massiivne.
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Audi A6, kindlasti R4 diisel ja tavalise automaatkastiga.Suur,mugav,vaikne ja varuosad norm hinnaga.Midagi sellist näiteks http://www.auto24.ee/used/806708 .Oleks veel quatro ka veel, oleks ideaalne auto...
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
1,9TDI ja automaat, quattrona ei pakutud. Kuna otsin naisel hetkel G4 1,9tdi autom., siis targemad laidavad selle vanema automaadi maha, räägitakse hirmulugusi muidugi ka tiptronicu kohta, kuid jah vana autom. pidi eriti saatanast olemaBill kirjutas:Audi A6, kindlasti R4 diisel ja tavalise automaatkastiga.Suur,mugav,vaikne ja varuosad norm hinnaga.Midagi sellist näiteks http://www.auto24.ee/used/806708 .Oleks veel quatro ka veel, oleks ideaalne auto...

- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Nõudmiste võrdlus autoga Dacia Logan MCV 1,5L Diisel
1. JAH, on mahukas.
Saab kaupa vedada


ja sees magada:

Kandevõime 570-617kg
Tagauksed avanevad 180kraadi kauba paremaks laadimiseks
Sappa võtab 1300kg haagise.

2.JAH, soib
Mõõdud 4450x1993x1674 (PxLxK)
3.EI, pikkade inimeste jaoks on juhi istekoht ebamugav (8h järjest roolis olemine väsitab ära)
4.JAh, ökonoomne.
Realsed kulud
Suvel maanteel keskmiselt 4,5L/100km, min 4,0L/100km,
Suvel Linnas keskmislet 4.8L/100 km
Tavel linnas keskmilet 5,6L/100km
Talvel maanteel kesmislet 5,2L/100km, mini kulu 4.5L/100km
Max kulu , mis on saadud oli 8l/100 km, kui vedasin vastu tuult haagisel välipeldikuid
Kesmise haagise koormatud vedamisel on kütusekeulu ca 1L/100km suurem
5. EI, 5k manuaal
6.EI, keskpärased, kuna H4. Pirnid põlevad sageli läbi
7.JAH, Madalama varustusastmega auto saab juba kätte:
http://www.auto24.ee/used/803528
8. Investeeringud väkiesed, kuna kestab hästi ja vajaa vähe remonti.
Üleeile täitus viis aastat kasutust ja kohe-kohe 120km kellal. Tasulisi remonte vaid neli (tagumiste amortide vahetus jäigemate vastu, esimeste piduriklotside vahetus, piduritulede lüliti vahetus, Stabika varda pukside ja kondi otste vahetus ). Ülejäänud üksikud vead parandati garantiikorras ( 2x slongi ventilaatori mootori vahetus, juhi ukse piirja vahetus, minu poolt lõhutud amoritide vahetus, PE ja VE öötshoova, stabilisaatori otsaspukside vahetus) Muidu vaid korrline hooldus ja kindlustuse poolt makstud õnnetustega seotud tööd)
Kommentaarid.
Otsisin 5 aastat tagasi, odavat ruumikat ja ökonoomset universaalkerega autot ning sõelale jäigi Dacia Logan MCV 1,5 dci, Varustusastmeks Laureate.
On tõestanud end vastupidva, ökonoomse ja väkises pidamiskuluna. Pealegi läheb hästi soojaks. Sitke haagise ja muu kola vedaja ning sõisuauto kohta hea läbivusega. Kevadest sügiseni veab pea iga nädalavahetus koormatud haagist hobitalu ja linn vahet ning sega tagumine kaubaruumbi tühi pole.
Ka töösõitudeks on sobinud ja olnud seni fima suurim kaubik (kannatab sisse toppida täiskõrge euroaluse täis kaupa).
Nuriseda saab totaka sisedisaini ja pika inimese jaoks veidi ebamauvagva esiistme kallal (Tallinn-Praha-Tallinn otsal testitud).
1. JAH, on mahukas.
Saab kaupa vedada


ja sees magada:
Kandevõime 570-617kg
Tagauksed avanevad 180kraadi kauba paremaks laadimiseks
Sappa võtab 1300kg haagise.

2.JAH, soib
Mõõdud 4450x1993x1674 (PxLxK)
3.EI, pikkade inimeste jaoks on juhi istekoht ebamugav (8h järjest roolis olemine väsitab ära)
4.JAh, ökonoomne.
Realsed kulud
Suvel maanteel keskmiselt 4,5L/100km, min 4,0L/100km,
Suvel Linnas keskmislet 4.8L/100 km
Tavel linnas keskmilet 5,6L/100km
Talvel maanteel kesmislet 5,2L/100km, mini kulu 4.5L/100km
Max kulu , mis on saadud oli 8l/100 km, kui vedasin vastu tuult haagisel välipeldikuid
Kesmise haagise koormatud vedamisel on kütusekeulu ca 1L/100km suurem
5. EI, 5k manuaal
6.EI, keskpärased, kuna H4. Pirnid põlevad sageli läbi
7.JAH, Madalama varustusastmega auto saab juba kätte:
http://www.auto24.ee/used/803528
8. Investeeringud väkiesed, kuna kestab hästi ja vajaa vähe remonti.
Üleeile täitus viis aastat kasutust ja kohe-kohe 120km kellal. Tasulisi remonte vaid neli (tagumiste amortide vahetus jäigemate vastu, esimeste piduriklotside vahetus, piduritulede lüliti vahetus, Stabika varda pukside ja kondi otste vahetus ). Ülejäänud üksikud vead parandati garantiikorras ( 2x slongi ventilaatori mootori vahetus, juhi ukse piirja vahetus, minu poolt lõhutud amoritide vahetus, PE ja VE öötshoova, stabilisaatori otsaspukside vahetus) Muidu vaid korrline hooldus ja kindlustuse poolt makstud õnnetustega seotud tööd)
Kommentaarid.
Otsisin 5 aastat tagasi, odavat ruumikat ja ökonoomset universaalkerega autot ning sõelale jäigi Dacia Logan MCV 1,5 dci, Varustusastmeks Laureate.
On tõestanud end vastupidva, ökonoomse ja väkises pidamiskuluna. Pealegi läheb hästi soojaks. Sitke haagise ja muu kola vedaja ning sõisuauto kohta hea läbivusega. Kevadest sügiseni veab pea iga nädalavahetus koormatud haagist hobitalu ja linn vahet ning sega tagumine kaubaruumbi tühi pole.
Ka töösõitudeks on sobinud ja olnud seni fima suurim kaubik (kannatab sisse toppida täiskõrge euroaluse täis kaupa).
Nuriseda saab totaka sisedisaini ja pika inimese jaoks veidi ebamauvagva esiistme kallal (Tallinn-Praha-Tallinn otsal testitud).
Ints kirjutas:On tulnud vajadus muretseda universaalkerega sõiduauto.Netis ja ajakirjades olen kõvasti eeltööd teinud aga juhe on endiselt koos ja pilt ähmane.Lähtepunktid:
1.Kaubaruum peaks olema mahukas.
2.Auto gabariidid peaksid jääma piiridesse 1,9m x 5,0m (laevapileti hind).
3.Auto peaks olema mugav.
4.Kuna sõitmist palju siis ilmselt diiselmootor.
5.Käigukast-meeldib automaat,aga see ei ole primaarne.
6.Tuled peaksid head olema,kuna pimedas sõitmist palju ja minu silmanägemine ei ole kõige kõrgemast klassist.
7.Hinnaklass max 5000.- eur,aga parem,kui hind jääb sellest allapoole (nagunii tuleb autosse investeerida).
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: Unversaalkerega sõiduauto.Milline?
Passat B5 1,9 4x4. Torsen nelivedu ja kütusekulu väike. A/T-d ei ole. Vähemalt hea müüa hiljem.
Kõik muud suht ühesugused ju. Võta kontrollitava läbisõidu ning ajalooga. Ja ainult.
Volvoga vbl suurem tõenäosus tatikate poolt läbisõitmata auto saada.
Kõik muud suht ühesugused ju. Võta kontrollitava läbisõidu ning ajalooga. Ja ainult.
Volvoga vbl suurem tõenäosus tatikate poolt läbisõitmata auto saada.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.