Sama kirja ilmudes on mul 2x ABS anduri juhe katki olnud. Sellisel juhul ei tööta ka ABS, tunned selle pidurdades kohe ära. Lase arvuti taha panna, reeglina ütleb vea kohe ära.ivanvillis kirjutas:Mul pole õnnestunud siiamaani tehingut sooritada aga vahepeal olen käinud paljusid vaatamas.
Kas kellegile on tuttav selline kiri SERVICE 4WD SYSTEM
Nelivedu nagu toimiks aga aeglustit sisse ei lülita, võib see mingi suur probleem olla?
Grand Cherokee 3.0CRD
Moderaator: Moderators
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Sama kirja ilmudes on mul 2x ABS anduri juhe katki olnud. Sellisel juhul ei tööta ka ABS, tunned selle pidurdades kohe ära. Lase arvuti taha panna, reeglina ütleb vea kohe ära.ivanvillis kirjutas:Mul pole õnnestunud siiamaani tehingut sooritada aga vahepeal olen käinud paljusid vaatamas.
Kas kellegile on tuttav selline kiri SERVICE 4WD SYSTEM
Nelivedu nagu toimiks aga aeglustit sisse ei lülita, võib see mingi suur probleem olla?
Metsast oled sina tulnud ja metsa pead sina minema.
- ivanvillis
- Fitting 38"
- Postitusi: 201
- Liitunud: P Nov 07, 2004 7:50 pm
- Asukoht: Tartumaa Nõo vald
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Ma usun et teemat pole mõtet lukku panna eks huvilisi ja muresid on teistelgi. Täna sai minu tehing tehtud ja olen nüüd 2006a Overlandi õnnelik omanik.
Märt
vooro.vooro@mail.ee
vooro.vooro@mail.ee
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
On keegi omale 2011 mudeli ka soetanud ?
Tahaks teada mida see Jeep endast kujutab uldse pikemas perspektiivis.
Tahaks teada mida see Jeep endast kujutab uldse pikemas perspektiivis.
HM Racing Team
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
http://www.auto24.ee/used/1150161
Kas seda on keegi vaatamas käinud?
Kas seda on keegi vaatamas käinud?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Jeep Commander 3.0 crd 2007
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
On olemas, esmane reg 2011 Okt, praeguseks läbisõit 36000 km. 3.0 diisel, 177kW Overland versioon kõikide vildega, mis pakutakse. Eelmise mudeliga võrreldes on autos ruumi oluliselt rohkem, ka lisade poolest on edasiminek suur. Nt. õhkvedrustus, vent istmed, adaptiivne kiirushoidik, tagurduskaamera jpm. - üldse palju vaiksem ja seest mitte nii plastmassine. Sõidan sellega 90% linnas ja vahest suvilasse mööda asfalti. Seega ronimisvõimet kommenteerida ei oska. Metsas käiks pigem millegi muuga. Talvised 18" veljed on Tallinna tänavaid silmas pidades oluliselt mugavamad sõita, kui suvised Overland versiooni standardsed 20" veljed. Vastu on pidanud seni paremini, kui eelmine mudel. St, et töökotta plaaniväliseid külastusi seni teha vaja ei ole olnud. Mootori poolest arvan, et seesama 3.0 diisel on optimaalseim valik.Movistar kirjutas:On keegi omale 2011 mudeli ka soetanud ?
Tahaks teada mida see Jeep endast kujutab uldse pikemas perspektiivis.
Toyota Land Cruiser 120 2008; Jeep Grand Cherokee Overland 2019; Mercedes Benz ML500 w163; Hyundai Terracan 2005
tel. 51O7O27
tel. 51O7O27
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Läksin ka sama teed ainult Summit versioon.
Järgmine nädal käes .
Järgmine nädal käes .
HM Racing Team
- atdoom
- True Off Roader!
- Postitusi: 1052
- Liitunud: K Veebr 01, 2006 5:03 pm
- Asukoht: Viimsi 5kuus505886
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
On olemas, esmane reg 2011 Okt, praeguseks läbisõit 36000 km. 3.0 diisel, 177kW quote]walkman kirjutas:Movistar kirjutas:On keegi omale 2011 mudeli ka soetanud ?
Tahaks teada mida see Jeep endast kujutab uldse pikemas perspektiivis.
Kui keegi ei tea... siis mainin ära, et see 3.0l disla on Itaalia toodang, mitte mersu.
Kes on päeva otsa virk nagu mesilane ja tugev kui härg, lõhub tööd nagu hobune ja õhtuks on väsinud kui koer,
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
see peaks loomaarsti juurde minema - võib-olla on ta eesel
Chang Ying-Yue
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Seda videot Jeebi kohta olete vist näinud?
https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Ma enam täpselt ei mäleta, kuid peale neid "põdrakatseid" vähendas vist tehas velje mõõtu ja suurendas rehvimõõtu (või oli vastupidisiig kirjutas:Seda videot Jeebi kohta olete vist näinud?
https://www.youtube.com/watch?v=zaYFLb8WMGM

Re: Grand Cherokee 3.0CRD
ikka vist vastupidi 

Jeep Commander 3.0 crd 2007
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993
Jeep Grand Cherokee 4.0 1993
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Veljed on neil ikka 20 "
Suurem pole see ju olnudki.
Muidugi see õhkvedrustus tundub videos ka selline tüüpiline ,vedel ameerika pask , olevat.
Suurem pole see ju olnudki.
Muidugi see õhkvedrustus tundub videos ka selline tüüpiline ,vedel ameerika pask , olevat.
HM Racing Team
Re: Grand Cherokee 3.0CRD
Nii.
Saatsin Silberisse video ja küsimuse,et kuidas kommenteerivad.
Tuli vastus:
Siin paar vastupidist testi, mis tehti peale seda rootsi saadet ja teades rootsi saate süüdistust:
http://www.jeep.ee/news_events/news/story26.html
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 05076.html
http://www.allpar.com/news/index.php/20 ... test-faked
http://www.allpar.com/news/index.php/20 ... test-faked
Need testid tõestasid, et rootsi saade ei olnud objektiivne, auto oli algselt ülekoormatud ja teises testis ilmselgelt oli koormajaotus vale. Tänaseni ei ole meile teada ühtegi juhust, et Grand Cherokee oleks sellisest manöövrist üle katuse käinud. USA-s on kasutusel veel tõsisem test, mis testib ümberminekut. Nimetatakse seda "kalakonksu" testiks. Ehk auto võtab hoo üles ja teeb järsu tagasipöörde. USA-s valiti Grand Cherokee KÕIGE turvalisemaks maasturiks üldse omas klassis ehk kõigi maasturite vahel, mis USA-s üldse müüakse(ka sakslased ja jaapanlased. Oleme ka ise selle testi läbi proovinud ja hulleminigi veel sai üritatud autot üle katuse saada, meie sõidukoolitajal see ei õnnestunud paraku ja kõik rehvid jäid ka terveks.
Saatsin Silberisse video ja küsimuse,et kuidas kommenteerivad.
Tuli vastus:
Siin paar vastupidist testi, mis tehti peale seda rootsi saadet ja teades rootsi saate süüdistust:
http://www.jeep.ee/news_events/news/story26.html
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 05076.html
http://www.allpar.com/news/index.php/20 ... test-faked
http://www.allpar.com/news/index.php/20 ... test-faked
Need testid tõestasid, et rootsi saade ei olnud objektiivne, auto oli algselt ülekoormatud ja teises testis ilmselgelt oli koormajaotus vale. Tänaseni ei ole meile teada ühtegi juhust, et Grand Cherokee oleks sellisest manöövrist üle katuse käinud. USA-s on kasutusel veel tõsisem test, mis testib ümberminekut. Nimetatakse seda "kalakonksu" testiks. Ehk auto võtab hoo üles ja teeb järsu tagasipöörde. USA-s valiti Grand Cherokee KÕIGE turvalisemaks maasturiks üldse omas klassis ehk kõigi maasturite vahel, mis USA-s üldse müüakse(ka sakslased ja jaapanlased. Oleme ka ise selle testi läbi proovinud ja hulleminigi veel sai üritatud autot üle katuse saada, meie sõidukoolitajal see ei õnnestunud paraku ja kõik rehvid jäid ka terveks.
HM Racing Team