E kat?
Moderaator: Moderators
Re: E kat?
4250 miinus grandi täismass 2505 = 1745....haagise täismassiks siis, just nuputan, kui piisav see on
tänapäeva keskmine auto treilal kaalub rohkem....teooria eksam on kah jube tuupimine 51a kännu jaoks 
XC 70
- CaveMan
- True Off Roader!
- Postitusi: 1065
- Liitunud: P Dets 12, 2010 10:51 pm
- Asukoht: Tallinn ja Peetri
- Kontakt:
Re: E kat?
Paar päeva tagasi just uurisin seda teemat. Mõtlesin, et võiks nii igaks-juhuks ja ajaviiteks ära teha.puhvel kirjutas:On ehk kellegil kogemust, kui keeruline-lihtne on teha seda E- d B- le lisaks tänapäeval.
Et kuidas see praktikas välja näeb ?
Autokoolis tuleb võtta 3 teooriatundi. Saab teha klassiõppe või e-õppe korras.
Seejärel tuleb teha kohustuslikud 2 sõidutundi. Kui kahe tunniga sõitma ei õpi, siis teed rohkem.
Mõlemale asjale väike eksam ka ning siis paber olemas, et maanteeametisse eksamile minna.
Teevad seda enamus autokoolid ning hinnad jäävad alla 200 euro.
Maanteeameti eksami info leiad siit: http://www.mnt.ee/index.php?id=14495
Riigilõivu hinnad leiad ka ilmselt kuskilt sealt lehelt.
Land Cruiser 100 2005, 4,2TD Aut - 33'' Cooper Discoverer STT PRO - Come Up DV-9
Re: E kat?
Endal BE kati tegemine lõpusirgel vaja veel ARK sõit ära teha. Mina kasutasin OÜ Autosõit teenuseid kus sai kursuse netiteel teha- vaatad loengud videona, teed netis testid ja lõpuks eksami kohapeal klassis. Ühekorra oli sõiduosa kus sai platsil jebitud eri variante nati aega ja siis linnasõit ning kõik. Paari päeva pärast tunnistuse järgi. Arki teooria eksami oli eriti lumme k*sta kogu protsessis. Sõidu osa kommentaare saab paari nädala jooksul äkki.
Re: E kat?
Sõidu pärast ma sugugi ei muretse aga ehk volli räägib kuda see teooria nii lumme lasta oli 
XC 70
Re: E kat?
Loengute osas on teooria ainult haagise kohta. Kooli eksamil on aga kogu liiklus + haagis lisaks. ARK´is on samuti tavaliiklusele lisaks paar haagise küsimust.puhvel kirjutas:Sõidu pärast ma sugugi ei muretse aga ehk volli räägib kuda see teooria nii lumme lasta oli
Koolieksam oli igatahes kordades raskem. ARK eksami enamus olid küll sellised nö. klassikalised küsimused. 2-3 küsimust oli sellised mille juures pidi natuke mõtlema. Kui ennem LS läbivaadatud pole küll mingit probleemi.
Re: E kat?
Kui sa ikka paari liiklusküsimust nii hirmsasti kardad siis ära rooli küll enam istu.Mine ikka ilusti autokooli kus sind uuesti sõitma õpetatakse. Kõigepealt ilma haagisetta ja kui kõik hästi läheb siis ka haagisega.puhvel kirjutas:Või on see mingi haagisesõidu teooria ?
Ma pelgasin, et täies mahus teooria.
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
Re: E kat?
Nii kui inimesele ütled,et ära rohkem rumalaid küsimusi küsi,siis tuleb neid kohe topelt.puhvel kirjutas:Või on see mingi haagisesõidu teooria ?
Ma pelgasin, et täies mahus teooria.
HM Racing Team
Re: E kat?
Suured tänud Tarmo, CaveMan ja Volli, kes oskavad inimese moodi kenasti suhelda.
Movistari loogika asjade lihtsusest lonkab kolme jalga ja täiega
Päevad on vist kah, mille muuga sellist suhtumist seletada....
Heints, paar = kaks....ei teadnudki, et tänapäeval asjad nii lihtsaks on läinud
Sõiduoskust hindad ehk siis, kui mul kõrval istud autos
Movistari loogika asjade lihtsusest lonkab kolme jalga ja täiega
Päevad on vist kah, mille muuga sellist suhtumist seletada....
Heints, paar = kaks....ei teadnudki, et tänapäeval asjad nii lihtsaks on läinud
Sõiduoskust hindad ehk siis, kui mul kõrval istud autos
XC 70
Re: E kat?
Vähe mõõda ei kisu teemast?sirr kirjutas:Härrased, kui sellele autole: http://www.auto24.ee/used/1078128 külge pookida haagis, siis läheb juba E kategooriat vaja? Ehk BE-st enam ei piisa?
Milleks tõesti heietada siin et "võiks teha, aga näe kardan" Kui julgust ja peale hakkamist pole siis jääb tegemata, SIMPEL! Sõidad peale oma "micraga" kerghaagis järgi ja vsjo.
Re: E kat?
Loogika on mul paigas.puhvel kirjutas: Movistari loogika asjade lihtsusest lonkab kolme jalga ja täiega![]()
Päevad on vist kah, mille muuga sellist suhtumist seletada....
Asjad ongi lihtsad. Ei ole vaja neid enda jaoks keeruliseks mõelda. Kui aga kopsik enam ei lõika ja vaim nüri,siis minumeelest on sellised kodanikud liikluses ohtlikud ja neile ei tulekski lube anda,rääkimata veel 3,5 t haagisega liiklemisest.
Kui 51 a. esitatud küsimused vastavad pigem 15 a. tasemele siis kuidas muudmoodi peakski vastama ?
Samas vastamata jätta ka ei saa.Tulebki tögada.
HM Racing Team
Re: E kat?
Tuleb korra veel teemavälist...
Kui väide, et LIHTSAM on minna kohe ARK-i, kui ennem foorumis pinda sondeerida ( imelikke küsimusi esitada ) on loogiline, siis olen mina emalendur
Sellise " loogika " vastu väidelda...tasemetest või millest iganes, mõttetu.
Nii lihtne ongi.
Kui väide, et LIHTSAM on minna kohe ARK-i, kui ennem foorumis pinda sondeerida ( imelikke küsimusi esitada ) on loogiline, siis olen mina emalendur
Sellise " loogika " vastu väidelda...tasemetest või millest iganes, mõttetu.
Nii lihtne ongi.
XC 70
Re: E kat?
Nüüd hakkab koitma.puhvel kirjutas:Siis olen mina emalendur
Sa oled ilma lubadeta emalendur kes tahad lube teha ja kardab eksamil läbi kukkuda
Pean sind kurvastama. E katiga lennata ei tohi ja ARK neid luba ka ei väljasta.
Kahtlane,et keegi siin foorumis sind sinu suures mures ka aidata oskab.
Äkki lennundusamet teab vastuseid.
HM Racing Team
-
cartman
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 107
- Liitunud: P Dets 23, 2012 11:48 pm
- Asukoht: Viljandi/kuopio
Re: E kat?
Jep.Näiteks Minu 2005a f-250 on tyhimassiga 3512kg. B-katina arvel aga kindlustus ja ylevaatus on veokas.astro94 kirjutas:Selle eluka tühimass võib vabalt 3,5t olla.Tuttaval oli Fordi linnamaastur nimega Exursion,mille tühimass oli 3,5t ja täismass 4,2t
Fjord Powerstroke f-250