WG roolivõim üliraske

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Tere

Jälle tüütan teid uue murega. Autoks 2,7CRD Jeep 2003a. Eile siis kiirendasin ühe risti pealt. Toimetasin mitte väga teravat vasakpööret. Manöövrist väljudes tundsin et rool poos kinni. Suure venitamise peale sain siis rattad sirgeks ja jätkasin sõitu. Probleem aga siiani aktuaalne. Kontrollisin siis taset rv paagis aga see oli normis. Mingeid ohtraid lekkeid samuti ei tuvastanud. Kahtlust tekitab rv pumba pealt tulev metalltoru millel on voolikujupp ka vahel. Reisib mootori eest mööda ning arvatavasti radikasse. Sellel on korralik loks sees pumba peal olevast kinnitusest. Kondipump on samuti korralikult õline. Ei tea nüüd kas eilsest just, sest ta ennem juba leemetas arvatavasti siis roolikarbist või rv pumbast tuleva õli tõttu.
Otsisin siin foorumis ka ringi. Proovisin väänata teda siis mitmeid kordi ühele ja teisepoole. Muutust ei andnud. Rihm on korralik, libisemist ei täheldanud. Mingeid hääli pole pimbast. Pöörete suurendamisel rool kergemaks ei lähe. Mõlemale poole keerab sama raskelt. Liikumisel muutub veidi kergemaks, mis on ka loogiline kui ei võimendata asja. Vahel tuleb kuuldavale mingine nõks või raks eest kui keerata rattad paremale peaaegu lõppu. Aga seda teeb harva.
Visuaalselt kõik liigendid on sirged ja munakud liiguvad. Ratta enda sarniire hetkel ei kontrollinud, kuid see pole eriti loogiline, et need saaks kinni olla kui masin on sõidus olnud koguaeg.

Jube tore oleks kui kellegil tuleksid mingid head mõtted kuidas ja kust mingit diagnoosi teha, et selle silmuse saaks koomale tõmmata.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Nonii... Täna siis vaatasin uuesti auto alla ja sisse. Millegipärast on tunne, et rv pump on õhtal. Häält ta ei tee. Isegi mitte siis kui ühele või teisele poole põhja keerata. Täiesti vaikne. Selle paremale lõppu keerates ragina/kolksu avastasin ka. Nimelt on roolikarbi poldid pool tiiru lahti saanud kuidagi ning loksuvad kere küljes kust tuleb ka selline hääl.

Pumpa remontida pole vist mõtet. Kust saaks uue enamvähem hinnaga?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas FlammablE »

See ülemine volla läheb ventika mootorisse. Pumba poolse otsa lekkimine on vähemalt bensukatel suht tavaline viga. Mingi hetk tulid tehasest uued otsad. Uus volla on ca 100.-. Saab ka hüdrovoolikute tegijate juures vahetükkidega sinna midagi sobitada(vähemalt bensukal saab), aga täpselt tuli teha, muidu ei mahtunud vahele.
Paljudel juhtudel ei ole roolivõimu puudumise häda pumbas, vaid hoopiski ventika mootoris, kust õli enam läbi käia ei taha. Kõige lihtsam on kusagilt prooviks võtta nii pump kui ventikas.
kadjakas2000
Rock Crawler
Postitusi: 861
Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
Asukoht: Männiku slumm

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas kadjakas2000 »

FlammablE kirjutas:...Uus volla on ca 100.-. Saab ka hüdrovoolikute tegijate juures vahetükkidega sinna midagi sobitada(vähemalt bensukal saab), aga täpselt tuli teha, muidu ei mahtunud vahele.
...
Too pöörlev stuts pumba peal on saatanast. Jäikade otstega armeeritud volla läks Hydroscandis maksma 31.51. Peab ainult vaatama, et otsad õigetpidi külge saavad.
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Aga kas pumpa saab ainult kellaga testida või on mingi moodus veel?

Jäin siin mõtlema, et see hüdrovent tuleks kuidagi täisvõimsusele saada tööle. Siis ka näeks kas pump üldse toimetab. Homme üritan proovida.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Täna siis sai autot veidi lammutatud. Võtsin pumba väljundi lahti. Rihma maha ja ajasin veidi ringi käega. Õlitase hakkas ka vastavalt mängima üles alla. Mingeid lõtke sees ei olnud. Ühesõnaga väga targemaks ei saanud.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
ibra
I live off from the mud
Postitusi: 2903
Liitunud: K Nov 18, 2009 6:04 pm
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas ibra »

Roolivõimu pump naljalt lambist ära ei lähe. Otsi esialgu viga mujalt. Võta rooliõlak lahti ja tõsta üles ning liiguta käsitsi rattaid kahele poole. Kui käivad kergelt ja lõtke ei ole, pead roolikarpi uurima.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Olgu. Proovin.

Aga kus on sellel süsteemil tagasivooluklapp? Üks mehaanik tundis huvi. Samas ei tea, paagis pole küll mingit erilist läbivoolu näha.
Samuti mis oleks mopari spetsõli alternatiiviks? Või saabki ainult selle õliga asja ajada? Õli on iseenesest sihuke kirsipunane. Mina vahetanud ei ole ning loodan et pole atf sisse pandud.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas FlammablE »

Bensukale käiv Mopari spetsõli on igatahes kergelt kollaka varjundiga peaaegu läbipaistev. Punane on ilmselt ikkagi ATF. Manuali järgi peaks käima ainult Mopari hüdraulikaõli, kui on nii ette nähtud. Mälu järgi oli ventikal kolm otsa, millest üks tuleb paagist, üks läheb karpi ja üks läheb paaki tagasi.
Kas vent töötab? Kui paned külma auto käima, siis kas ventikas käib vaikselt ringi? Ma soovitaks alustada samuti Ibra soovituste järgi ja esiteks uurida, et rattad keeravad vabalt ning kui on soov remondikohti vältida, siis võtta romulast laenuks ventikas, sest tihti on roolivõimu kadumisel häda selles.
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Tõstsin rattad õhku. Auto oli täiesti ära sulanud. Lahti küll midagi ei võtnud, kuid rattad olid kerged keerata. Ei saanud midagi aru, et takistus oleks. Nüüd olen ise ka hakanud seda venti kahtlustama.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Netist uurisin selle vendi bypassi kohta. Mõtlesin lihtsalt testimise poindiga. Kas keegi teab mis keermed seal torude otsas on mis pumbast radikasse ja radikast karpi lähevad? Teeksin lihtsalt ajutise silla sinna.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Täna siis niipalju uudist, et linnavahel oli palju sõitu ja mootori temp tõusis juba 95 peale või sinna kanti. Vent aga lasi ikka tühikäigul. Tundus et suur ring oli ka juba soe. Kuidas teil. Mis tempi pealt venti enam kinni ei hoia?
Jeep GC 2.7CRD
58454535
Kasutaja avatar
lairer
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 105
Liitunud: E Veebr 06, 2012 9:14 am

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas lairer »

minumeelest pole ma kunagi saanud tempi 95... võin ka eksida
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Kasutaja avatar
agent007
Rock Crawler
Postitusi: 562
Liitunud: T Dets 28, 2010 1:46 am
Asukoht: Tartu

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas agent007 »

Nii, panin uue rv pumba peale. Vanal pumbal oli mingine klapp survetoru all kinni. Okei... installisin ära, proovisin venti. Tõmbasin temp anduri termostaadi juurest lahti. Paugult lööb vendi solenoidi lahti ja tõmbab vendi max pööretel käima. Isegi nii hästi, et hakkas kohati pumba rihma vilistama. Ning ülla-ülla roolivõimendus ikkagi ei ole. Nüüd hakkan roolikarpi lammutama.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
FlammablE
Rock Crawler
Postitusi: 850
Liitunud: K Apr 04, 2007 10:36 pm

Re: WG roolivõim üliraske

Postitus Postitas FlammablE »

Teist ventikat proovisid?
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”