LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Moderaatorid: jr, Moderators
LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Hei mehhaanikud!
...nimelt värskelt ostetud 12 aastat vana LC90, on käigukastis küll käidud, aga kui tihedalt 400000 km jooksul, seda ilmselt ei tea vanajumal ka...
nimelt vahetamata õli tõttu hakkas kast jamama nii, et vedu kadus ära, nagu oleks neutraali peale pandud. edasitagasi jamamisega sain ikka veidi liikuda, kuid asi läks järjest tihedamaks ja vahemaad, mida sõita sain väiksemaks ning peale amservi õlivahetust enam liikunud kuhugile...
sain teendendusest paarisaja meetriste vahemaadega kakumäele ja ööseks sinna parkinud, ei tulnud hommikul üldse vedu järgi...
vedasin auto 60km/h töötava mootoriga 100km kaugusele haapsalu küljealla oma garaaži, kus lasin õli välja uuesti ja tõmbasin kastil põhja alt ära. õli oli suht sama, mis ennem amservi ja metallsõel täiesti umbes, nagu oleks keegi seda pigitanud. mõned tunnid bensu sees leotanud ja surveõhuga vastassuunas läbi lasknud, panin asja uuesti kokku ja uue õli sisse (u 5 liitrit tuli sealt välja ja samapalju panin ka tagasi), kuulsin, et turbiini jääb mingi 40% õlist sisse, mida saab kätte ainult kasti maha võtmisel (ilmselt sellest ka kiire õli määrduminegi)...
...asi koos, sai hääl sisse ja kast töötas nagu vanamees, ainult, et paarikümne km järel ei tulnud enam 95km/h järelt ära turbiin ja pöörded ei langenud 2,2tuh peale, vaid hoidis neid 3tuh peal edasi ja meeletu kütusekuluga olin sunnitud läbi sõitma veel 50km. see teekond läbitud, hakkas uuesti sama jama pihta, et käigud tulid järgi alles mingi 10-15 sekundilise viivitusega...
nüüd on plaanis uuesti põhi alt võtta ja sõela kontrollida ning vajadusel puhastada, uus õli jälle peale ja uus katse...
lisan veel seda, et kui käigud järelt ära kaovad, siis ennem nad tagasi ei tule, kui paned mootori seisma ja lased veidi hingata. ilmselt tombab ta ikkagi kuskile mingi pasa ette ja seisuga vajub see tagasi või ms.
kas keegi oskab nõu anda või sõna sekka öelda, et mis valesti tehtud või tegemata?
ettetänades!
...nimelt värskelt ostetud 12 aastat vana LC90, on käigukastis küll käidud, aga kui tihedalt 400000 km jooksul, seda ilmselt ei tea vanajumal ka...
nimelt vahetamata õli tõttu hakkas kast jamama nii, et vedu kadus ära, nagu oleks neutraali peale pandud. edasitagasi jamamisega sain ikka veidi liikuda, kuid asi läks järjest tihedamaks ja vahemaad, mida sõita sain väiksemaks ning peale amservi õlivahetust enam liikunud kuhugile...
sain teendendusest paarisaja meetriste vahemaadega kakumäele ja ööseks sinna parkinud, ei tulnud hommikul üldse vedu järgi...
vedasin auto 60km/h töötava mootoriga 100km kaugusele haapsalu küljealla oma garaaži, kus lasin õli välja uuesti ja tõmbasin kastil põhja alt ära. õli oli suht sama, mis ennem amservi ja metallsõel täiesti umbes, nagu oleks keegi seda pigitanud. mõned tunnid bensu sees leotanud ja surveõhuga vastassuunas läbi lasknud, panin asja uuesti kokku ja uue õli sisse (u 5 liitrit tuli sealt välja ja samapalju panin ka tagasi), kuulsin, et turbiini jääb mingi 40% õlist sisse, mida saab kätte ainult kasti maha võtmisel (ilmselt sellest ka kiire õli määrduminegi)...
...asi koos, sai hääl sisse ja kast töötas nagu vanamees, ainult, et paarikümne km järel ei tulnud enam 95km/h järelt ära turbiin ja pöörded ei langenud 2,2tuh peale, vaid hoidis neid 3tuh peal edasi ja meeletu kütusekuluga olin sunnitud läbi sõitma veel 50km. see teekond läbitud, hakkas uuesti sama jama pihta, et käigud tulid järgi alles mingi 10-15 sekundilise viivitusega...
nüüd on plaanis uuesti põhi alt võtta ja sõela kontrollida ning vajadusel puhastada, uus õli jälle peale ja uus katse...
lisan veel seda, et kui käigud järelt ära kaovad, siis ennem nad tagasi ei tule, kui paned mootori seisma ja lased veidi hingata. ilmselt tombab ta ikkagi kuskile mingi pasa ette ja seisuga vajub see tagasi või ms.
kas keegi oskab nõu anda või sõna sekka öelda, et mis valesti tehtud või tegemata?
ettetänades!
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
See kast vajab remonti. Kettad on läbi ja ega see pesemine midagi ei aita.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
ei lükka ümber, aga kuulsin just ühte samade sümptomitega olnud ja kast hakkas tööle uuesti pärast neljandat pesu...
kas need kettad on kastis või turbiinis?
kas need kettad on kastis või turbiinis?
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Kettad on ikka kastis ja pesuga kasti ei remondi,kui kettad kulunud ja ketaste pudi kast täis.11ZGU kirjutas:ei lükka ümber, aga kuulsin just ühte samade sümptomitega olnud ja kast hakkas tööle uuesti pärast neljandat pesu...
kas need kettad on kastis või turbiinis?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
aga kettad on siis mis materjalist?
...rauapuru kastist ma eriti ei leidnud, kui siis ainult veidi tolmu magnetite küljes...
...ja kui probleem on ketastes, siis miks ei liikunud kast mul üks päev üldse ja pärast sõela puhastust nihng õlivahetust hakkas väga hästi tööle, sõitsin ju pea 70 km ennem kui hakkas jälle jamama, aga ära pole päris siiani kadunud (kas siis kettad taastusid niikauaks???)
...rauapuru kastist ma eriti ei leidnud, kui siis ainult veidi tolmu magnetite küljes...
...ja kui probleem on ketastes, siis miks ei liikunud kast mul üks päev üldse ja pärast sõela puhastust nihng õlivahetust hakkas väga hästi tööle, sõitsin ju pea 70 km ennem kui hakkas jälle jamama, aga ära pole päris siiani kadunud (kas siis kettad taastusid niikauaks???)
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
kastis õli vähe või ei saa kätte. mis moodi sa õli lisasid ja kontrollisid taset?
kasti õli saab 100% ära vahetada ilma alt võttmatta kahes kohas Tallinnas ja Kadrinas.
Niisama karterikaudu saab kätte umbes 1/3 õlist.
kasti õli saab 100% ära vahetada ilma alt võttmatta kahes kohas Tallinnas ja Kadrinas.
Niisama karterikaudu saab kätte umbes 1/3 õlist.
Toyota LC HJ61 -89
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
BMW 320d -05 man.
WV Passat 1.9tdi -97 atm.
5230047 Ergo
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
[quote="--kala--"]kastis õli vähe või ei saa kätte. mis moodi sa õli lisasid ja kontrollisid taset?
kasti õli saab 100% ära vahetada ilma alt võttmatta kahes kohas Tallinnas ja Kadrinas.
Niisama karterikaudu saab kätte umbes 1/3 õlist.
õli vahetasin esimest korda järve amservis ja seal lasti ka ainult alt punnist välja, sees mis turbiini jäi see jäi, ca 5 liitrit võttis välja ja samapalju pani (mõõduvarda august auto kütusepumba abil) tagasi ka täpselt... kontrollis nii seisva mootoriga kui ka töötava mootoriga neutraali peal.
ise vahetasin kodus samamoodi ja alt punnist tuli välja 4,5 liitrit (suht määrdunud oli juba), aga kui karteri alt ära keerasin, siis sealt sain veel pool liitrit kätte, tagasi panin (õhusurvega kanistris ja voolikuga vardaaugust) algul 5 liitrit ja hiljem, kui jamama hakkas jälle, siis veel liitri otsa.
täna lasin õlid soojaks ja uuesti alt välja, keerasin kaane alt ja sain kokku ainult 5 liitrit kätte (samas kontrollisin juba varem ja nüüd uuesti, et kuskilt ei lekkinud minuteada... näha igaljuhul pole kuskil, kõik kuiv), panin sõela bensu sisse likku homseni ja homme lasen surveveega läbi, oli teine juba jälle umbes (siuke tahmasitt on seal sõelas kinni), ma tõesti ei kujuta ette millal seda viimati vahetatud on...
eks näis mis saab, lükkan puhta õli jälle peale ja vaatan mis teeb...
kuskohas tallinas ja mismoodi nad seda täielikult siis välja saavad ilma turbiini mahavõtmata???
kasti õli saab 100% ära vahetada ilma alt võttmatta kahes kohas Tallinnas ja Kadrinas.
Niisama karterikaudu saab kätte umbes 1/3 õlist.
õli vahetasin esimest korda järve amservis ja seal lasti ka ainult alt punnist välja, sees mis turbiini jäi see jäi, ca 5 liitrit võttis välja ja samapalju pani (mõõduvarda august auto kütusepumba abil) tagasi ka täpselt... kontrollis nii seisva mootoriga kui ka töötava mootoriga neutraali peal.
ise vahetasin kodus samamoodi ja alt punnist tuli välja 4,5 liitrit (suht määrdunud oli juba), aga kui karteri alt ära keerasin, siis sealt sain veel pool liitrit kätte, tagasi panin (õhusurvega kanistris ja voolikuga vardaaugust) algul 5 liitrit ja hiljem, kui jamama hakkas jälle, siis veel liitri otsa.
täna lasin õlid soojaks ja uuesti alt välja, keerasin kaane alt ja sain kokku ainult 5 liitrit kätte (samas kontrollisin juba varem ja nüüd uuesti, et kuskilt ei lekkinud minuteada... näha igaljuhul pole kuskil, kõik kuiv), panin sõela bensu sisse likku homseni ja homme lasen surveveega läbi, oli teine juba jälle umbes (siuke tahmasitt on seal sõelas kinni), ma tõesti ei kujuta ette millal seda viimati vahetatud on...
eks näis mis saab, lükkan puhta õli jälle peale ja vaatan mis teeb...
kuskohas tallinas ja mismoodi nad seda täielikult siis välja saavad ilma turbiini mahavõtmata???
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Ilmaasjata jändad, see ei vii mitte kuhugile.Sul on siduripakid ära kõrvetatud ja sa jäädki seda õli seal vahetama. Ega see õli korras kasti korral eriti ei mustu.Kui sa esimene kord kastis õli vahetasid, siis oleksid pidanud tundma õlil kõrbe lõhna. See on esimene märk et et siduripakid on ära kõrvetatud. Ega am.käigukast pole mootor, et õli läheb ruttu mustaks ja tahma täis. Edu maailma avastamisel.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Ilmaasjata jändad, see ei vii mitte kuhugile.Sul on siduripakid ära kõrvetatud ja sa jäädki seda õli seal vahetama. Ega see õli korras kasti korral eriti ei mustu.Kui sa esimene kord kastis õli vahetasid, siis oleksid pidanud tundma õlil kõrbe lõhna. See on esimene märk et et siduripakid on ära kõrvetatud. Ega am.käigukast pole mootor, et õli läheb ruttu mustaks ja tahma täis. Edu maailma avastamisel.
Maailm on päris huvitav jah
Aga mu aju pole veel lahti laksanud seda, et kuidas ta vahepeal töötab ja siis mingi aeg hakkab jamama... ok läks soojaks või midaiganes, aga jätan mootori seisma, panen uuesti käima ja asi töötab jälle nagu vanamees...? täitsa huvitab kohe selle siduripadja tööpõhimõte, et kuidas ta saab tööd teha normaalselt kui ta on omadega õhtal ja siinsamas jälle oleks nagu täitsa peetis...
ma ei ole sellel automaatkasti alal just kõige teravam pliiats, aga mulle tundub, nagu asi oleks ikkagi selles, et mingi aja tagant kaoks nagu õliringlus ära ja kuskilt miskit tõmbab kinni, mootorit väljasuretades kaoks nagu hetkeks surved ja asi läheb uuesti ringlusesse, nagu filter tõmbaks ennast kinni mingi aja tagant...
see et õli jälle määrdunud on, pole mingi ime, sest ma ei saa ju vana õli kastist kätte ja lahjendan seda vana õli koguaeg ja seda filtrit ma esimene kord ainult loputasin bensu sees, see tegelikult sealt seda mustust välja ei pesnud, seda teeb palju efektiisemalt see värske õli.
minuarust see esmalt välja lastud õlil ei tundunud küll kõrbelõhna, oli teine palju pruunikam küll, kui originaalis punane..., aga
... oskad Sa mulle seletada, millal ja kuidas käitub siis kast, kui need siduripadjad on omadega õhtal?
Maailm on päris huvitav jah

Aga mu aju pole veel lahti laksanud seda, et kuidas ta vahepeal töötab ja siis mingi aeg hakkab jamama... ok läks soojaks või midaiganes, aga jätan mootori seisma, panen uuesti käima ja asi töötab jälle nagu vanamees...? täitsa huvitab kohe selle siduripadja tööpõhimõte, et kuidas ta saab tööd teha normaalselt kui ta on omadega õhtal ja siinsamas jälle oleks nagu täitsa peetis...

ma ei ole sellel automaatkasti alal just kõige teravam pliiats, aga mulle tundub, nagu asi oleks ikkagi selles, et mingi aja tagant kaoks nagu õliringlus ära ja kuskilt miskit tõmbab kinni, mootorit väljasuretades kaoks nagu hetkeks surved ja asi läheb uuesti ringlusesse, nagu filter tõmbaks ennast kinni mingi aja tagant...
see et õli jälle määrdunud on, pole mingi ime, sest ma ei saa ju vana õli kastist kätte ja lahjendan seda vana õli koguaeg ja seda filtrit ma esimene kord ainult loputasin bensu sees, see tegelikult sealt seda mustust välja ei pesnud, seda teeb palju efektiisemalt see värske õli.
minuarust see esmalt välja lastud õlil ei tundunud küll kõrbelõhna, oli teine palju pruunikam küll, kui originaalis punane..., aga
... oskad Sa mulle seletada, millal ja kuidas käitub siis kast, kui need siduripadjad on omadega õhtal?
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Paljudel kastidel elektroonika kah juures. Et kui tekkib läbilibisemine lülitab kast enast avarii reziimi. Jääb kas 3-dale käigule kulgema või lülitub üldse välja. Süüte välja keerates nullib oma vea ära ja saab jälle natuke sõita
Kuskilt peab ju see sodi tulema. Korras kastiga saab ühe õliga ikka väga pikalt sõita, paljudel ka lifetime õli kasutusel.
Vaata et varsti õli vahetusele sama raha magama ei pane, mis tavaliselt kasti remondile läheb

Kuskilt peab ju see sodi tulema. Korras kastiga saab ühe õliga ikka väga pikalt sõita, paljudel ka lifetime õli kasutusel.
Vaata et varsti õli vahetusele sama raha magama ei pane, mis tavaliselt kasti remondile läheb

Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Mõni automaatkastide remontija oskab sõidukatsega diagnoosi panna. Kui kast mingi aeg kaib normaalselt (kui ikka käib) ei saa mehhaanika viga olla, need asjad ise kokku ei kasva. Iseasi, kas tavakasutaja oskab mittenormaalsust ära tunda. Intensiivsel kiirendamisel peab mootori pöörete muutumine vastama käikude vahetamisele ja auto kiirusele, arvestades ka hüdrotrafo "läbilibisemist". Kui mõne käigu sidur libiseb, hakkab sellel käigul, mingist koormusest (mootori pöördemomendist) mootor "tühja peksma" (mootori pöörded tõusevad ja veojõud väheneb). Kui siis "gaasipedaal" järgi anda vahetab käigu üles ja sõit jätkub, kui jätkuvalt peal hoida, sekkub juhtloogika (igasugused avariireziimid) või põletab siduri lõpuni maha. Trafoluku töökorda näitab, maanteekiirusel, mõõdukas kiirendamine. Kui vaiksel gaasi lisamisel mootori pöörded tõusevad proportsonaalselt kiiruse kasvuga on trafolukk OK. Kiirendamiseks laseb loogika kõigepealt trafoluku lahti ja edasisel gaasi tallamisel vahetab käigu alla. Trafot hoitakse lukus mõõdukatel koormustel. Võimalikest "õlivigadest" tasub vaadata ka kasutatavat õli ja selle jahutust. Samuti on võimalik lisaõhu saamine, mis võib mõnda soppi kogunema hakata või pumba kulumisest tingitud rõhulangus õli kuumenedes. Selle vastu aitab, mõneks ajaks, parema õli kasutamine, kuigi seal peaks juba DXIII sees olema.
Tehtud, mõeldud.
-
- I live off from the mud
- Postitusi: 2480
- Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
- Asukoht: Harjumaa lõunapiir
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Neid kohti on mitmeid, kus tehakse AK õlivahetust läbipesuga. Näiteks Hort Auto. Põhjusmõtteliselt on asi lihtne - õliringlusesse lisatakse väljavõtted vana õli eemaldamiseks ja uue lisamiseks töö ajal. Siis mootor käima ja õli jälgima. Kui kastist väljuv õli on puhas ("tavaline" ATF on punane, uuemad muud värvi), siis aitab loputamisest küll.11ZGU kirjutas: ...
kuskohas tallinas ja mismoodi nad seda täielikult siis välja saavad ilma turbiini mahavõtmata???
Saab ka järjestikkuste õlivahetustega, kuid see on tülikas.
MB kasti läbiloputusega vahetus kulutab nii liitrit 4 rohkem õli, kui kasti mahub. Olen lasknud Kadrinas mitmel autol teha.
Ma Toyota kastist ei tea miskit, kuid sihukesed ise tekkivad ja kaduvad probleemid viitavad saastale õlikanalites ja hooldamatusest tingitud kulumisele. Tulemus on igal juhul sama - kast molekulideks ja katkiste juppide asemele uued. Või hangid Euroopast vähesõitnud kasti.
Huvitav, kas Toyota sünnimaalt ei saa kasti mõistliku hinnaga?

Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Vana ôli mis sisse jääb määrib uue ôli ära. Tee kasti pesu ehk kogu ôli vahetus ära kôigepealt. Kadrinas tehakse minuteada vaid saksa masinaitele...
Amet: pargimaasturist, sõiduk: tall-linnamaastur (vajalik vähemalt 35" ja madal rõhk)
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
Mõni automaatkastide remontija oskab sõidukatsega diagnoosi panna. Kui kast mingi aeg kaib normaalselt (kui ikka käib) ei saa mehhaanika viga olla, need asjad ise kokku ei kasva. Iseasi, kas tavakasutaja oskab mittenormaalsust ära tunda. Intensiivsel kiirendamisel peab mootori pöörete muutumine vastama käikude vahetamisele ja auto kiirusele, arvestades ka hüdrotrafo "läbilibisemist". Kui mõne käigu sidur libiseb, hakkab sellel käigul, mingist koormusest (mootori pöördemomendist) mootor "tühja peksma" (mootori pöörded tõusevad ja veojõud väheneb). Kui siis "gaasipedaal" järgi anda vahetab käigu üles ja sõit jätkub, kui jätkuvalt peal hoida, sekkub juhtloogika (igasugused avariireziimid) või põletab siduri lõpuni maha. Trafoluku töökorda näitab, maanteekiirusel, mõõdukas kiirendamine. Kui vaiksel gaasi lisamisel mootori pöörded tõusevad proportsonaalselt kiiruse kasvuga on trafolukk OK. Kiirendamiseks laseb loogika kõigepealt trafoluku lahti ja edasisel gaasi tallamisel vahetab käigu alla. Trafot hoitakse lukus mõõdukatel koormustel. Võimalikest "õlivigadest" tasub vaadata ka kasutatavat õli ja selle jahutust. Samuti on võimalik lisaõhu saamine, mis võib mõnda soppi kogunema hakata või pumba kulumisest tingitud rõhulangus õli kuumenedes. Selle vastu aitab, mõneks ajaks, parema õli kasutamine, kuigi seal peaks juba DXIII sees olema.
Tnx totu!
Oskan niipalju kaasa rääkida, et DXIII läks esimesest (minu) vahetusest sisse ja pärast seda vahetusid käigud vastavalt kiirendusele ja kiirusele palju täpsemini ja sujuvamalt kui varem (seda siis minu kogemustest, olen automaatidega sõitnud pea 15a, siis erinevate automarkidega, kuid see ei tähenda veel head tundmist), aga...
...võrreldes eelmise länkariga (LC120, 122KW 2005a), oli sellel see viimane pöörete langus, mida mina esmalt nimetasin käiguvahetuseks (üle 95km/h kiiruse, kui pöörded langesid 2700 pealt 2200 peale) ja hiljem sain teada, et siis kaob lihtsalt turbiin tagand ja vedu läheb otse, palju sujuvam, aga sellel LC90'el oli see paraja jõnksuga... esmalt arvasin, et kast vigane, siis hakkasin juba harjuma, et see ongi paras traktor ja rohkem metsas müttamiseks, kuid nüüd pärast õlivahetust kui olin 70 km sõitnud, auto ööläbi seisis ja siis järgnevad 50 km ei läinud enam turbo tagant ja 100 km/h olid pöörded 3000
kas nüüd see uue õli pesu tegi midagi ja sellest jamab või lõhkusin ma midagi ära seal kastis...
käigud aga vahetuvad siiani normaalselt, kuni viskab ilmselt siis avariirežiimi. kui ma nüüd välja suretan mootori ja kohe käivitan, siis järgmise avariirežiimini saan mitte väga kaua sõita, aga pikemalt talle puhkust andes laseb päris kaua sõita (ma pole julgenud küll väga tihedalt seda katsetada, aga tallinnas oli järvelt vaja ööbimiskohta saada...
siduri libisemist olen täheldanud küll, kuid see tekib vahetult ennem avariirežiimi minemist, ennem seda aga sidur ei libise ja mootori hääled/pöörded on proportsioonis kiiruse kasvuga.
jahutuse kohapealt uurin homme, ennem kui kokku panen jälle, kas läbi radika on ringlus või mitte...
Tnx totu!
Oskan niipalju kaasa rääkida, et DXIII läks esimesest (minu) vahetusest sisse ja pärast seda vahetusid käigud vastavalt kiirendusele ja kiirusele palju täpsemini ja sujuvamalt kui varem (seda siis minu kogemustest, olen automaatidega sõitnud pea 15a, siis erinevate automarkidega, kuid see ei tähenda veel head tundmist), aga...
...võrreldes eelmise länkariga (LC120, 122KW 2005a), oli sellel see viimane pöörete langus, mida mina esmalt nimetasin käiguvahetuseks (üle 95km/h kiiruse, kui pöörded langesid 2700 pealt 2200 peale) ja hiljem sain teada, et siis kaob lihtsalt turbiin tagand ja vedu läheb otse, palju sujuvam, aga sellel LC90'el oli see paraja jõnksuga... esmalt arvasin, et kast vigane, siis hakkasin juba harjuma, et see ongi paras traktor ja rohkem metsas müttamiseks, kuid nüüd pärast õlivahetust kui olin 70 km sõitnud, auto ööläbi seisis ja siis järgnevad 50 km ei läinud enam turbo tagant ja 100 km/h olid pöörded 3000
kas nüüd see uue õli pesu tegi midagi ja sellest jamab või lõhkusin ma midagi ära seal kastis...
käigud aga vahetuvad siiani normaalselt, kuni viskab ilmselt siis avariirežiimi. kui ma nüüd välja suretan mootori ja kohe käivitan, siis järgmise avariirežiimini saan mitte väga kaua sõita, aga pikemalt talle puhkust andes laseb päris kaua sõita (ma pole julgenud küll väga tihedalt seda katsetada, aga tallinnas oli järvelt vaja ööbimiskohta saada...

siduri libisemist olen täheldanud küll, kuid see tekib vahetult ennem avariirežiimi minemist, ennem seda aga sidur ei libise ja mootori hääled/pöörded on proportsioonis kiiruse kasvuga.
jahutuse kohapealt uurin homme, ennem kui kokku panen jälle, kas läbi radika on ringlus või mitte...
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033
Re: LC90 automaatkast peetis, palun teadjate abi...?
niih! õnneks midagi keerulist polnudki... neli kasti pesu, sõela põhjalik pesu (24 tundi bensiinisees ligunedes tuli sealt veel palju jama seest välja), uued sõela tihendid ja kasti karteripõhi läks vana tihendiga alla, leket kuskilt ei paista ja tank sõidab jälle normaalselt...
kui jõud peale hakkab olen abikäsi läänemaal
55501033
55501033