Miskit lühises vist?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
Miskit lühises vist?
Siuke lugu. Autoks Mitsubishi Pajero 2003
Viisin nädal tagasi auto kaskosse, kuna tagumised tuled olid puruks ja stange. Ropka autopood tegi asja korda. Kui autole järele läksin oli kõik korda tehtud, vähemalt tundus. Panin asja käima ja tundus vähe kummaline, et armatuuris olid tuled vähe tuhmimad, kui muidu. Aga noh, arvasin, et kui kohapeal remonditakse, siis ikka uksed lahti ja tuled põlevad, ju nii akut kulutas. Viisin siis auto remonti, kuna oli mootoriga probleeme. Õhtul läksin järgi ja öeldi, et nemad ajasid auto sisse ja hakkasid diagnostikat tegema(vist oli süüde sees mõnda aega) ning mingi hetk oli aku tühi. Tegelikult 2 akut, kuna pajerol on 2 akut peal.Ei osanud ka selle teadmisega midagi peale hakata.
Täna siis käisin lätis, tagasiteel pimedas tundusid esituled tuhmina. Pesin tuled puhtaks ja asi läks natuke paremaks. Mida lähemale tartule jõudsin, seda tuhmimaks asi läks. Mingi hetk hakkas vahekastituli armatuuris vilkuma, sellele lisandusid abs ja kässerituli. Võtsin mõned tarbijad maha ja tuled kadusid. Kui keerasin nt soojenduse nuppu, siis teised tuled tuhmusid jne. Ühesõnaga, midagi on mäda. Koju sõitsin 5 viimast kilti pimeduses. Kui gaasi andsin , siis vähe nagu läksid tuled heledamaks, võib vist järeldada sellest et genekas laeb. Aga milles siis tegelik viga? Kas tõesti võib viga olla kusagil tagatulede juhtmetes? Ja kas peaksin kaskosse tagasi minema?Kas võib olla neil mingit süüd?
Viisin nädal tagasi auto kaskosse, kuna tagumised tuled olid puruks ja stange. Ropka autopood tegi asja korda. Kui autole järele läksin oli kõik korda tehtud, vähemalt tundus. Panin asja käima ja tundus vähe kummaline, et armatuuris olid tuled vähe tuhmimad, kui muidu. Aga noh, arvasin, et kui kohapeal remonditakse, siis ikka uksed lahti ja tuled põlevad, ju nii akut kulutas. Viisin siis auto remonti, kuna oli mootoriga probleeme. Õhtul läksin järgi ja öeldi, et nemad ajasid auto sisse ja hakkasid diagnostikat tegema(vist oli süüde sees mõnda aega) ning mingi hetk oli aku tühi. Tegelikult 2 akut, kuna pajerol on 2 akut peal.Ei osanud ka selle teadmisega midagi peale hakata.
Täna siis käisin lätis, tagasiteel pimedas tundusid esituled tuhmina. Pesin tuled puhtaks ja asi läks natuke paremaks. Mida lähemale tartule jõudsin, seda tuhmimaks asi läks. Mingi hetk hakkas vahekastituli armatuuris vilkuma, sellele lisandusid abs ja kässerituli. Võtsin mõned tarbijad maha ja tuled kadusid. Kui keerasin nt soojenduse nuppu, siis teised tuled tuhmusid jne. Ühesõnaga, midagi on mäda. Koju sõitsin 5 viimast kilti pimeduses. Kui gaasi andsin , siis vähe nagu läksid tuled heledamaks, võib vist järeldada sellest et genekas laeb. Aga milles siis tegelik viga? Kas tõesti võib viga olla kusagil tagatulede juhtmetes? Ja kas peaksin kaskosse tagasi minema?Kas võib olla neil mingit süüd?
Re: Miskit lühises vist?
Tester peale ja tegelik aku laadimine kindlaks teha. Akude koormustest kah paha ei teeks.
Asukoht viljandimaa Suslepa. Tel 53365288 - Toomas
Re: Miskit lühises vist?
Kontrolli kere massi ühendused üle.
- LR90
- I live off from the mud
- Postitusi: 1563
- Liitunud: T Dets 28, 2004 1:55 pm
- Asukoht: Kunda taga metsas 5111459
Re: Miskit lühises vist?
Pakun et generaatori harjad või kontaktrõngad läbi.
kui suureks saan, hakkan DEFENDERIKS
Re: Miskit lühises vist?
No geneka kontaktrõngaid annab ikka läbi sõita. Mingi tööautoga ma ei saanud ka peale poole milli läbisõidu järel märkimisväärset kontaktrõngaste kulumist. Harjad vaevalt, see liiga lihtne. Viga võib olla küll laadimises, aga kahtlustan dioodsilda, kuna akud vahepeal läksi lambist tühjaks.LR90 kirjutas:Pakun et generaatori harjad või kontaktrõngad läbi.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Miskit lühises vist?
Kui süüde sees lihtsalt, siis ju genekas taga pole? Äkki on kusagil mujal lühis, et sõidu ajal ei jõua genekas lihtsalt ära toita.ibra kirjutas:No geneka kontaktrõngaid annab ikka läbi sõita. Mingi tööautoga ma ei saanud ka peale poole milli läbisõidu järel märkimisväärset kontaktrõngaste kulumist. Harjad vaevalt, see liiga lihtne. Viga võib olla küll laadimises, aga kahtlustan dioodsilda, kuna akud vahepeal läksi lambist tühjaks.LR90 kirjutas:Pakun et generaatori harjad või kontaktrõngad läbi.
Re: Miskit lühises vist?
manal kirjutas:Kui süüde sees lihtsalt, siis ju genekas taga pole? Äkki on kusagil mujal lühis, et sõidu ajal ei jõua genekas lihtsalt ära toita.ibra kirjutas:No geneka kontaktrõngaid annab ikka läbi sõita. Mingi tööautoga ma ei saanud ka peale poole milli läbisõidu järel märkimisväärset kontaktrõngaste kulumist. Harjad vaevalt, see liiga lihtne. Viga võib olla küll laadimises, aga kahtlustan dioodsilda, kuna akud vahepeal läksi lambist tühjaks.LR90 kirjutas:Pakun et generaatori harjad või kontaktrõngad läbi.
Mis see süüde siia puutub, kui dioodsild on vigane.Läbi vigase dioodsilla jookseb aku tühjaks olenemata sellest, kas on süüde sees või väljas. Ja ei toimu ka õiget laadimist. Lambist et kusagil on lühis ei pea paika-mille jaoks siis kaitsmed on?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: Miskit lühises vist?
Kui süüde sees lihtsalt, siis ju genekas taga pole? Äkki on kusagil mujal lühis, et sõidu ajal ei jõua genekas lihtsalt ära toita.[/quote]
Mis see süüde siia puutub, kui dioodsild on vigane.Läbi vigase dioodsilla jookseb aku tühjaks olenemata sellest, kas on süüde sees või väljas. Ja ei toimu ka õiget laadimist. Lambist et kusagil on lühis ei pea paika-mille jaoks siis kaitsmed on?[/quote]
Kui auto seisab, siis ei jookse aku tühjaks.
Tühjaks jookseb siis, kui süüde sees või sõidab.
Mis see süüde siia puutub, kui dioodsild on vigane.Läbi vigase dioodsilla jookseb aku tühjaks olenemata sellest, kas on süüde sees või väljas. Ja ei toimu ka õiget laadimist. Lambist et kusagil on lühis ei pea paika-mille jaoks siis kaitsmed on?[/quote]
Kui auto seisab, siis ei jookse aku tühjaks.
Tühjaks jookseb siis, kui süüde sees või sõidab.
Re: Miskit lühises vist?
siis on ju erinevad tarbijad järel, ja kui laadimist ei ole siis............manal kirjutas: Tühjaks jookseb siis, kui süüde sees või sõidab.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020


KAWASAKI Z900 2020


Re: Miskit lühises vist?
Minu toyotal jooksid akud tühjaks umbes sama moodi. Genekas maha ja kontrolli, V-meeter näitas ,et kõik korras aga ampreid andis välja ainult 30. Dioodisillas oli kaks dioodi läbi põlenud. Uus genekas peale ja nüüd pole enam probleemi olnud.
Re: Miskit lühises vist?
Tuli siis välja, et laadimiskaitse oli läbi põlenud. Sellepärast ei laadinudki.