Cherokee läheb soojaks-ei lähe soojaks jne.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
sportsman
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: K Nov 29, 2006 9:21 pm
Asukoht: Harjumaa

Cherokee läheb soojaks-ei lähe soojaks jne.

Postitus Postitas sportsman »

terv.

autoks jeep cherokee 2,5tdi 97a
mure sai alguse sellest, et salongi mingi hetk enam sooja õhku ei tulnud.
sõites avastasin, et kui pöörded jäävad maanteel pikemalt alla 2000 siis mootori temp. tõuseb ning kipub keema minema ja vahetult enne seda ei tule enam sooja õhku salongi ja kui korraks pöörded lasta 2500 peale siis temp. varsti langeb ja hakkab sooja puhuma. Vahetasin termostaadi, vaatasin veepumba üle, salongiradika pesin puhtaks aga ei midagi(äkki ikka kuskil õhk sees?). Siis jahutusvedelikku valades avastasin, et plokikaane pealt ulevast peenest voolikust viskab välja õhuga segamini jahutusvedelikku - ühesõnaga kui paisupaak kurguni täis valada siis mullitab. Nii kas tõesti kaan või tihend - kas sellest võib sõltuda ka see, et jahutusvedelik ei käi nii ringi nagu peaks (jahutaks mootorit ja kütaks salongi). Mõistus otsas - kas keegi soovitab mõnd remondikohta kes ameeriklasega tegeleks. Tänan ette igasuguse infi eest.
kaalikas
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 132
Liitunud: T Dets 21, 2004 4:18 pm
Asukoht: harjumaa

Postitus Postitas kaalikas »

kui Sul on see renault diisliga värk siis mida ilmsemalt on kaan pees,see neil üsna tüüpiline viga!
In fact You look like a shit!
flash
Rookie
Postitusi: 19
Liitunud: T Jaan 04, 2005 1:23 pm

Postitus Postitas flash »

2.5 TD pole Renault oma, mingi VM Motors tegi neid. Cherokee mootorite kohta lähemalt: http://xjconnection.jtv.cc/spec.htm#xj_td_vm

Kust aga kuulujutud, et 2.1 TD plokikaanega probleemid?
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kui tuleb paisupaagist õhumulle, siis on kaan perses. See tüüpiline viga 2.5TD'l. Meil peres kaks selle mootoriga isendit olnud ja mõlemal oli kaantega probleeme. Sul on see variant, kus igal silindril on oma kaas? Põhiline laks on, et sisselaske ja väljalaske klapi vahelt hakkab mõra jooksma. Kaane tegemisel on kõik kanalid äärmiselt õhukese seinaga jäetud ja sellest ka ülitundlikus temperatuuri suhtes.

Antud VM Motori mootori kaaned ei kannata temperatuuri. Põhimõttelt korra keema ja kaan pekkis. Kui õieti mäletan, siis vihur auto tegi kaaned korda ja peale seda probleeme polnud.

Sama aluspõhi peaks olema scorpal, renaultil ja toyotal kasutusel. Nii et see on kõva küll. Aga kaaned on Chrysleri enda aretis, nii et puhta pekkis.

EDIT: http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp
Viimati muutis jr, N Nov 30, 2006 7:41 pm, muudetud 1 kord kokku.
+372 5028488
Kasutaja avatar
rynts
IC Honoured Member
Postitusi: 102
Liitunud: N Mär 02, 2006 5:55 pm
Asukoht: mudas.

Postitus Postitas rynts »

pole just kõige targem cherokee suhtes aga kirjelduse järgi arvan et plokikaan!!
kui ka on siis tunnen kaasa :cry:
gaz69 vs uaz31512
Kasutaja avatar
sportsman
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: K Nov 29, 2006 9:21 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sportsman »

jr kirjutas:Kui tuleb paisupaagist õhumulle, siis on kaan perses. See tüüpiline viga 2.5TD'l. Meil peres kaks selle mootoriga isendit olnud ja mõlemal oli kaantega probleeme. Sul on see variant, kus igal silindril on oma kaas? Põhiline laks on, et sisselaske ja väljalaske klapi vahelt hakkab mõra jooksma. Kaane tegemisel on kõik kanalid äärmiselt õhukese seinaga jäetud ja sellest ka ülitundlikus temperatuuri suhtes.

Antud VM Motori mootori kaaned ei kannata temperatuuri. Põhimõttelt korra keema ja kaan pekkis. Kui õieti mäletan, siis vihur auto tegi kaaned korda ja peale seda probleeme polnud.

Sama aluspõhi peaks olema scorpal, renaultil ja toyotal kasutusel. Nii et see on kõva küll. Aga kaaned on Chrysleri enda aretis, nii et puhta pekkis.

EDIT: http://www.vmmotori.it/en/01/02/index.jsp

Terv.
ega sa juhuslikult mäleta orjent. mis kaane remont võib üldse maksta :shock:
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Kas oli 1500-3000eek kaas.
Kahjustusi oli erinevalt ja tööd kaante juures seega erinevates mahtudes.
+372 5028488
Kasutaja avatar
sportsman
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: K Nov 29, 2006 9:21 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sportsman »

Kas oskab keegi öelda kohta kus võetaks ameeriklasest diisel remontti.
Või on foorumis mehi kes saaks antud auto remontimisega hakkama.
Endal puudub võimalus ja oskus mootoriga tegelemiseks.

Tänud.
Kasutaja avatar
Landy
Typo Master 2.1
Postitusi: 17420
Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
Kontakt:

Postitus Postitas Landy »

sportsman kirjutas:Kas oskab keegi öelda kohta kus võetaks ameeriklasest diisel remontti.
Või on foorumis mehi kes saaks antud auto remontimisega hakkama.
Endal puudub võimalus ja oskus mootoriga tegelemiseks.
Proovi Carservice teenuseid Tallinnas Tähetornis.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Küsi tqhq meeste käest, kes kus oma jänkisid remob. Kuna ma teen ise, siis ei oska soovitada... Aaa, ei oot üks koht siiski on. Troost Auto kadaka teel, kuna seal töötab nüüd uuesti Jüri (on vist tööde juhataja või midagi sellist), kes on Kuriks Teami tehnikaboss ja aastaid jänkide remondiga tegelenud. Too on üks vähestest meestest, kelle kätte julgen mina oma auto remonti viia. Saadan privas ka tema numbri sulle.
+372 5028488
Kasutaja avatar
kongo
Rookie
Postitusi: 15
Liitunud: R Okt 06, 2006 10:10 pm
Asukoht: Põhja Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas kongo »

Tere siitpoolt
Küsi tqhq meeste käest, kes kus oma jänkisid remob....
TikuTaku foorumis on läbi käinud paar teemat, et kui otsite kohta
kus oma Ameeriklast remontida lasta siis kindlasti läbi lugeda ja teha omad järeldused.
Linkide kujul:
-American Beauty minu vaieldamatu lemmik
- US Parts
V-Dream Garage
Top Parts täitsa Bro :)
Car Service
Ameerika auto

Firmade kordinaadid reeglina esimese posti lõpus

Peace
Kasutaja avatar
sportsman
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: K Nov 29, 2006 9:21 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sportsman »

Tänud praegu kõigile kes suvatsesid antud asjale kommentaare jagada. Kui on veel midagi lisada siis ootan huviga.
alf
Rookie
Postitusi: 2
Liitunud: L Juun 24, 2006 10:22 am

Postitus Postitas alf »

Mul sama mootor peal Opel Fronteral ja Ford Scorpiol. Olen vaadanud ka seda mootorit ka selle auto ja Voyageri peal ja julgen väita et need kaaned ei ole sellel autol kuidagi teistsugused kui teistel millel 2,5td vm mootor peal. Vahe võib olla eelsüüteküünalde asetusest plokikaanes, millest on tingitud ka pisut teise kujuga klapikambrikaan.
Ka mulle räägiti hirmulugusid kaante remondi hindadest kui sama jama hakkas mis sinu autol. Võtsin ise kaaned maha ja ja uskuge või mitte ei olnud mingit pragu seal klappide vahel, selle asemel avastsin tõsise kanali kolmanda silindri plokikaanetihendis mida mööda surve veesärki aeti. Vahetasin tihendid ja voilaa, asi korras!
Kasutaja avatar
sportsman
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: K Nov 29, 2006 9:21 pm
Asukoht: Harjumaa

Postitus Postitas sportsman »

Masin nüüdseks korras, kahel plokikaanel olid mõrad sees ja vahetust vajas ka tihend ja poldid. Aga nüüd on asi täitsa kompu - kõik töötab nagu ennemuiste.
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”