2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Seda ka veel. Et ma ei saa aru, kust on tulnud see jutt, et kindalaeka kaudu saab vahetada ainult juhipoolset klappi. Nende kahe klapi vahel on samasugusest materjalist ainult, et poole väiksem plastik sein, nagu see mis esimesena lahti tuleb lõhkuda. Ja kui mootorid on terved, siis on võimalik mõlemad klapid ära vahetada ja soojendus korda teha. Ilma, et peaks ette võtma terve päev kestvat armatuuri maha võtmist, millega kaasneb kliima välja laskmine jne. Igatahes JÕUDU TÖÖLE! Kes tahab, saab minu käest veel täpsemalt uurida.
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
See keskmine sein vist lõigatakse ka osaliselt puru, et ligi pääseda...
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Jaa ikka jah. Aga see viimane postitus oli pigem lisa, mine eelmisele postitusele, mis kolmandal lehel, kus ma kogu klappide vahetust kirjeldan.
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Lisan siis mõned pildid ka nädalavahetuse klapi vahetusest. Uus klapp on küll veel välja lõikamata aga "hing" on juba külge keevitatud. Uuel klapil on näha veel vasakul pool plastikosa, mille võtsin ära vanalt katkliselt klapilt, et sobiksid terve juhipoolse plastikklapiga kokku.
- Manused
-
- Uus klapp
- 20130119_163959 (480x640).jpg (204.73 KiB) Vaadatud 4708 korda
-
- Katkine klapp
- 20130119_162558 (480x640).jpg (218.35 KiB) Vaadatud 4708 korda
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Tahab keegi vana katkist klappi endale mõõtude võtmiseks? Muidu läheb prügikasti!
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mina, mina!lairer kirjutas:Tahab keegi vana katkist klappi endale mõõtude võtmiseks? Muidu läheb prügikasti!

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Ehk oleks mõistlik klapp ära mõõta ja mingid joonised või eskiis vorpida. Pean ise ka vahetama hakkama neid klappe mingi aeg. Arvatavasti teen ka metallist. Töö juures saaks ära lõigata aga joonised või mõõdud kuluks väga ära selle tarbeks.kadjakas2000 kirjutas:Mina, mina!lairer kirjutas:Tahab keegi vana katkist klappi endale mõõtude võtmiseks? Muidu läheb prügikasti!
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
- urmas
- unistus kahest 4-pakist kapoti all
- Postitusi: 1917
- Liitunud: E Jaan 01, 2007 4:04 pm
- Asukoht: Kalamaja, Kilulinn... 5o59185
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Kas lihtsalt joonised CNC-le? Ma võin need valmis kribada....Lõigata ka.
Snegurochka ex.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Authorities require that a person be gone 48 hours before they`re consodired missing (longer, if they drive a Jeep)
Uued tuuled....IF IT DOES NOT BREAK, IT'S TRIALJIMNY.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Olen homme päeva ajal mustamäe kandis, helista kui soovid. Saadan nr-i postkasti.kadjakas2000 kirjutas:Mina, mina!lairer kirjutas:Tahab keegi vana katkist klappi endale mõõtude võtmiseks? Muidu läheb prügikasti!
Aga jah, neid klappe võib vabalt suvalisest lehtmetallist vorpida. Algul mõtlesin, et äkki peab väga kerge olema(kuna originaalid on ju plastikust), aga siis nägin kui tugev on mootor...
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mul pole vahet. lõikaks ise. peaasu et loetav oleksurmas kirjutas:Kas lihtsalt joonised CNC-le? Ma võin need valmis kribada....Lõigata ka.
Jeep GC 2.7CRD
58454535
58454535
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Tere!
Soojendan vana teema jälle üles. Nimelt olen ise vist nüüd sarnase portsu otsas. Autoks on GC WJ 4,7 V8, 1999a. Juba eelmine talv ei puhunud auto korralikult sooja. Mingi hetk ei töötanud ventilaator ka, kuid selle vea sai parandatud pistiku vahetusega kindalaeka taga. Ei tahaks uskuda, et selle süül see sooja kadumine algas.
Hetkel olukord selline - kui alustada temperatuuri LO tasemest, hakkab ilusasti külma puhuma. Keeran 5 kraadi võrra ülespoole, läheb leigemaks. Keeran veel 5 kraadi võrra üles (23-24), läheb veel veidi soojemaks. Kuid sealt edasi sooja juurde keeramisel kuni HI-ni, ei muutu enam sisse puhutava õhu soojus. Ühesõnaga, on salongi tulev õhk alates 23-24 kraadi valikust kuni ülespoole ühtemoodi leige.
Hakkasin siis kliima veakoode otsima. Sain algul veakoodideks 46, 50, 52 ja 54. Seejärel tegin IOD trikki. Kustusid kõik veakoodid ära. Panin auto käima ja soojenema. Sain mootori töösoojaks, kuid sooja puhuma ei hakanud. Lülitasin auto välja, uuesti veakoode lugedes, sain koodiks kõigest 52. Uuesti IOD trikk, ning kadus ka see ära. Seejärel mitu korda sisse välja lülitades, puhuriga mängides, sooja reguleerides, veakood 52 ka enam tagasi ei tulnud. Nüüd näitab koguaeg 0 veakoodi, kuid sooja õhku ikkagi ei tule. Kas ongi lihtsalt mehhaaniliselt mõni klapp katki ja mootorid töötavad ilusasti ning seetõttu ka veakoodi ei näita?
Tänan, kui keegi oskab nõuga aidata.
Soojendan vana teema jälle üles. Nimelt olen ise vist nüüd sarnase portsu otsas. Autoks on GC WJ 4,7 V8, 1999a. Juba eelmine talv ei puhunud auto korralikult sooja. Mingi hetk ei töötanud ventilaator ka, kuid selle vea sai parandatud pistiku vahetusega kindalaeka taga. Ei tahaks uskuda, et selle süül see sooja kadumine algas.
Hetkel olukord selline - kui alustada temperatuuri LO tasemest, hakkab ilusasti külma puhuma. Keeran 5 kraadi võrra ülespoole, läheb leigemaks. Keeran veel 5 kraadi võrra üles (23-24), läheb veel veidi soojemaks. Kuid sealt edasi sooja juurde keeramisel kuni HI-ni, ei muutu enam sisse puhutava õhu soojus. Ühesõnaga, on salongi tulev õhk alates 23-24 kraadi valikust kuni ülespoole ühtemoodi leige.
Hakkasin siis kliima veakoode otsima. Sain algul veakoodideks 46, 50, 52 ja 54. Seejärel tegin IOD trikki. Kustusid kõik veakoodid ära. Panin auto käima ja soojenema. Sain mootori töösoojaks, kuid sooja puhuma ei hakanud. Lülitasin auto välja, uuesti veakoode lugedes, sain koodiks kõigest 52. Uuesti IOD trikk, ning kadus ka see ära. Seejärel mitu korda sisse välja lülitades, puhuriga mängides, sooja reguleerides, veakood 52 ka enam tagasi ei tulnud. Nüüd näitab koguaeg 0 veakoodi, kuid sooja õhku ikkagi ei tule. Kas ongi lihtsalt mehhaaniliselt mõni klapp katki ja mootorid töötavad ilusasti ning seetõttu ka veakoodi ei näita?
Tänan, kui keegi oskab nõuga aidata.
Jeep Grand Cherokee 4,7 V8, 1999a.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Või salongi radikas umbes.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
IOD trikk pole veakoodide kustutamiseks. Veakoode kustutatakse A/C või Recirc nuppu vähemalt 3sk all hoida. IOD trikk on kalibreerimiseks. Nagunii on klappide teema, kui sooja pole. Soojendusradikas vaevalt et umbes on.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Keegi kuskil kunagi väitis, et see klappide jant tuli GC'l mingi 2003a. või midagi sellist, äkki koos faceliftiga.
Et algusaastate omadel pole nendega probleemi ???? On see õige jutt või mitte?
Et algusaastate omadel pole nendega probleemi ???? On see õige jutt või mitte?
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mul on meeles, et viimane feisslihvt tõi uue ja õnnetu kliimaploki. WJJeeps-i andmetel ei ole uuem ja vanem plokk vahetatavad. Enda kogemusele tuginedes töötab vanem moodul uuemas autos buenolt. Vastupidi ei tea. Sorry OT.Õli kirjutas:Keegi kuskil kunagi väitis, et see klappide jant tuli GC'l mingi 2003a. või midagi sellist, äkki koos faceliftiga.
Et algusaastate omadel pole nendega probleemi ???? On see õige jutt või mitte?
Klapid peaks kõigil samad olema.