2 turbot vs 1 turbo
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Nii, jätkan teemat, kaks turbot oleks siis hetkel liigne pusimine, jääb üks. Küsiks aga edasi, kui pole turbo pumpa, kas mingit elektrilist klappi pole olemas mida vastavalt gaasipedaali asendile panna rõhku reguleerima, mõte ei tohiks ju eriline kosmos olla?
Tel 56224693
Re: 2 turbot vs 1 turbo
On ju olemas kõiksugu manual boost controllerid jms.milleks jamada elektroonilise klapiga,muidugi võid ju ka wastega-telt lihtsalt vooliku küljest võtta...ning ka blow off valvet annab ju vastavalt vajadusele modida.....muidugi tuleb jälgida et liigse modimise peale purunenuid kolbidega ei lõpeta....
Kermo
53786526
53786526
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: 2 turbot vs 1 turbo
kermo kirjutas:On ju olemas kõiksugu manual boost controllerid jms.milleks jamada elektroonilise klapiga,muidugi võid ju ka wastega-telt lihtsalt vooliku küljest võtta...ning ka blow off valvet annab ju vastavalt vajadusele modida.....muidugi tuleb jälgida et liigse modimise peale purunenuid kolbidega ei lõpeta....
Selle peale ütleks nii, et kui on olemas elektrooniline juhtimine, miks minna tagasi kiviaega ja kasutada manuaalset.
Elektroonilise boost controlleriga saab rõhu juppmaad kiiremini üles, sest ta hoiab klappi nii kaua kinni, kuni saavutatakse ettenähtud rõhk. Manuaalse korral hakkab ikkagi midagi läbi pressima.
Kui tegemist on diisliga, siis wastegate`l erilist pointi ei näe. Pigem muutuva geomeetriaga turbiinikoda. Bensuka puhul ei saa üldiselt viimast kasutada, kuigi tahaks.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Ma mõtlen ka, et kui on elektriliselt lülitatavad klapid, siis selle automaatika tegemine pole just teab mis kosmos, iseasi kuskohast seda infot saada, gaasipedaal, pöörded. Kuidas aga saada infot mootori koormuse kohta, seisval autol 2000 pöörde juures ja mäest üles sõitval autol 2000 pöörde juures erinevad rõhud?
Kui mitte poodi arvestada, siis millisel autol see muutuva geomeetriaga turbo on?
Kui mitte poodi arvestada, siis millisel autol see muutuva geomeetriaga turbo on?
Tel 56224693
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 149
- Liitunud: E Jaan 26, 2004 3:25 pm
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Enamustel uuema põlvkonna diislitel.
C126 ; W463 ; W201 ; W140
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
Elbe Engineering - Chip-tuning ja tarbesõidukite elektroonika
Amber Connect – nutikas turva- ja jälgimisteenus sõidukitele.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: 2 turbot vs 1 turbo
No alati võib ju teha parema kui naabril
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Yqk ... =endscreen Noh nali naljaks, minu meelest peaks niikui olema millele seda turbot peale panna. Ega päris igale mootorile fööni peale ei pane. Noh panna ju võib kui on isu ehitada... Kujutan ette, et mudas maurates on turbiin enamvähem vaarikavärviline ja kui selle siis korraga vette või mudasse uputada...



Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Re: 2 turbot vs 1 turbo
pimeroolis kirjutas:No alati võib ju teha parema kui naabril![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=Yqk ... =endscreen Noh nali naljaks, minu meelest peaks niikui olema millele seda turbot peale panna. Ega päris igale mootorile fööni peale ei pane. Noh panna ju võib kui on isu ehitada... Kujutan ette, et mudas maurates on turbiin enamvähem vaarikavärviline ja kui selle siis korraga vette või mudasse uputada...

Tel 56224693
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: 2 turbot vs 1 turbo



Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
Re: 2 turbot vs 1 turbo
Sellele mootorile peaks olema väga sobiv turbo 3,0bmw pealt pärinev.Aga kindlasti on abi ka mõne 2,5 või 2,7 uuema diisli pealt pärinevalt turbost.Geomeetriaga turbo juhtimiseks saab väga eduliselt kasutada sisese WG turbo actuatorit.Millele tarvis vaid vedada kollektorilt üks voolik.Ainus mis teha tuleb see klapp lahti lõigata ja vedru pehmema vastu vahetada.
Pumba kohta täpselt kahjuks öelda ei oska,kui tal seda rikastust pole.Aga selle muutuva geomeetriaga turbo saab suht varakult tööle et alustuseks piisab ka lihtsalt pumba peale keeramisest.Arvan et madalal pöördel,alla 1500 pöörde võib jääda veidi musta viskama.
Endal on pandud 2,8 Isuzu mootorile,2,5 touaregi turbo.Pump on ka originaalis turboga diisli oma. Orig. turboga peale keeratuna ja sealt rikastuse alt seibi eemaldusega oli samuti madalal pöördel must taga.
Aga selle touaregi turboga puudub igasugune tahm sõidu ajal.Rõhk juba ilma koormuseta kohapeal võimalik 0,6bar liikudes koormusega 1600-1700pöörde peal 1,0bar ja 2100-2200pööret 1,2-1,3 kuskil 3500pöördeni välja.
Kui abiks siis valge päevaga saan ka mõne pildi teha
Pumba kohta täpselt kahjuks öelda ei oska,kui tal seda rikastust pole.Aga selle muutuva geomeetriaga turbo saab suht varakult tööle et alustuseks piisab ka lihtsalt pumba peale keeramisest.Arvan et madalal pöördel,alla 1500 pöörde võib jääda veidi musta viskama.
Endal on pandud 2,8 Isuzu mootorile,2,5 touaregi turbo.Pump on ka originaalis turboga diisli oma. Orig. turboga peale keeratuna ja sealt rikastuse alt seibi eemaldusega oli samuti madalal pöördel must taga.
Aga selle touaregi turboga puudub igasugune tahm sõidu ajal.Rõhk juba ilma koormuseta kohapeal võimalik 0,6bar liikudes koormusega 1600-1700pöörde peal 1,0bar ja 2100-2200pööret 1,2-1,3 kuskil 3500pöördeni välja.
Kui abiks siis valge päevaga saan ka mõne pildi teha