gaz 69 diisEL PEALE.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
gaz 69 diisEL PEALE.
tere tahaks teada kas sierra 2,3 diisel mootorile peab panema vaheplaadi kui mootor läheb gaz 69-sa peale või saab koos sierra oma käigukastiga peale panna.antke häid soovitusi ette tänades rynts!!!

Gaz 21 mootor peaks hästi peale istuma, võimu on piisavalt, 16l saab sajale hakkama ja arvele võtmisega pole probleeme, nimelt eksport mudelitel kasutati seda mootorit(kui ma ei eksi)
2.3d jõuetuks ei jää?
sry, polnud küll teemasse aga igaksjuhuks ütlen. Muuseas, heas korras gaz on mõtekam taastajatele maha müüa.
2.3d jõuetuks ei jää?
sry, polnud küll teemasse aga igaksjuhuks ütlen. Muuseas, heas korras gaz on mõtekam taastajatele maha müüa.
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
ja diisel on sama kallis kui praegu...ardi kirjutas:50 aasta pärast on bensiin juba kulla väärtusega.
Ja palju see vana äraruunatud sierra 2,3 diisel kütet võtab?
Pole küll minu asi, aga kui mul poleks rahaga midagi muud teha, paneks ma sellisele Gaz69-le, mis kahtlemata on stiilse väljanägemisega peale hoopis mingi kabeda R6 bensuka, millele hirmsa säästmise soovi korral saaks lisada gaasiseadme.
Et, lihtsalt küsin, et kas te olete ikka kalkuleerinud - mootori hind, swap-i hind jne ja nüüd arvestage kütuse sääst, mõelge palju te selle autoga aastas mahasõidate (tegemist ei ole ilmselgelt igapäeva autoga, või mis?) ja nüüd arvestage välja tasuvusaeg...
Muidugi tingimusel, et kasutatakse nii legaalset bensiini kui AUTOkütuseks mõeldud legaalset diislit...
rynts kirjutas:
[quote]Pole küll minu asi, aga kui mul poleks rahaga midagi muud teha, paneks ma sellisele Gaz69-le, mis kahtlemata on stiilse väljanägemisega peale hoopis mingi kabeda R6 bensuka, millele hirmsa säästmise soovi korral saaks lisada gaasiseadme.[/quote]
Selleg nõus et mootor võib bensukas olla, aga mina soovitaks igaljuhul mingit V kujuga mootorit kuna nendel enamasti väänet rohkem mida just maasturitel vaja. Niiet V6 igaljuhul etem kui R6 ja ehk lihtsam teostadagi.
[quote]Pole küll minu asi, aga kui mul poleks rahaga midagi muud teha, paneks ma sellisele Gaz69-le, mis kahtlemata on stiilse väljanägemisega peale hoopis mingi kabeda R6 bensuka, millele hirmsa säästmise soovi korral saaks lisada gaasiseadme.[/quote]
Selleg nõus et mootor võib bensukas olla, aga mina soovitaks igaljuhul mingit V kujuga mootorit kuna nendel enamasti väänet rohkem mida just maasturitel vaja. Niiet V6 igaljuhul etem kui R6 ja ehk lihtsam teostadagi.
asi on selles, ma tahan sellepärast disla peale panna et kuna sinine küte tasuta saadaval siis kasutan võimalust ära kuna autol pole dokumente ka siis niigunii teepeal ei sõida.
mul kodus ka audiV8 mootor 4,2 liitrine bensukas ?aga? kes küll sellele jõuab benzu osta
et siis nagu rahakott pole ka kõige paksem.
mul kodus ka audiV8 mootor 4,2 liitrine bensukas ?aga? kes küll sellele jõuab benzu osta
mida teeb r6 või V6 sildade ja kastiga?? omad kogemused näitavad et gaz 21
mootori jõust piisab küll ja küll, aga jah, kui tahad odava diisliga sõita siis on 2.3D põhjendatud. Muuseas, olen proovinud T2 vabalthingavat 1.7D ja see liigutab bussi väga erksalt ning kütet ei võta ka eriti(5-6l sajale). See sobiks küll hästi gaz-ile. pealegi on tal ju täisraam ja piisavalt ruumi ninas nii et mootori peale aretamisega on palju võimalusi.
mootori jõust piisab küll ja küll, aga jah, kui tahad odava diisliga sõita siis on 2.3D põhjendatud. Muuseas, olen proovinud T2 vabalthingavat 1.7D ja see liigutab bussi väga erksalt ning kütet ei võta ka eriti(5-6l sajale). See sobiks küll hästi gaz-ile. pealegi on tal ju täisraam ja piisavalt ruumi ninas nii et mootori peale aretamisega on palju võimalusi.
Ja seda sinist diislit saab tasuta AEGADE LÕPUNI... Ja ausalt öeldes ei saa ma kaaru mis point on ehitada autot millega avalikult sõita ei saa... ilmselt olen ikka väga piiratud...[/quote]
mitte just aegade lõpuni aga üks kõva mitu aastat küll auto siis mõeldud rohkem KARJÄÄRIS rallimiseks.ja võibolla tulevad juba mõne aasta pärast uued ja paremad mõtted auto suhtes
mitte just aegade lõpuni aga üks kõva mitu aastat küll auto siis mõeldud rohkem KARJÄÄRIS rallimiseks.ja võibolla tulevad juba mõne aasta pärast uued ja paremad mõtted auto suhtes