timing chain top guide - milline?
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
timing chain top guide - milline?
Vabandan kohe,et ilkuma ei hakataks,Eestikeelset nime jupile ei tea.
Masin on 2003 shogun auto 3.2did,kirjade jarele 4M41 mootorikoodiga
Masinal on ara vahetatud plokikaane tihend,uus kett ja tensioner.
Nyyd jaime toppama timing chain top guide taha.
Mitsubishist ostetud jubin ei sobi. Kirjad peal M41-M42.
Tapselt natukene mitteparas,nii kolm neli millimeetrit.Kratsib ketti.
Mitsubishi vaidab et dokumendis vaidetud numbrite jarele on jupp oige. Katsusime leida erinevusi,et akki vanemad mootorid ja uuemad on veidi teistmoodi top guide'ga. Aga ei ole. Sama junn laheb nii 4M41 2000 kui 2007 mootoritele, nii ta seal,targas raamatus ytleb.
Kuna sellel autul,on yldse segane ajalugu, nuhkisime mooda mootorit.
Leidsin jargmise numbri plokikaane pealt: 4M4CK
See nagu avaks natukene valgust,,et mootor pole paris taielikult 4M41, vaid miski...hybriid?
Huvitav et 4M41 plokikaane tihendid ja ketid sobisid vahetamisel kui rusikas silmaauku?
Mitsubishi juppi mulle ei leia
B tarvete pood seda mulle ei telli
Kust ma nyyd selle jupi siis saan?
Idee jarele on vaja natukene auku puurida et saaks uue ja vale jupi vana ja oige asemele soetada, aga tahaks ikka originaali (voi minuparast B originaali) Kahju oleks kui see kett sealt nuud miski kodutehtud asjaga mootori kokku laseks.
Paluks hyva nou, asjaga on muideks ka kiire..
Pildid kah ( vanem ja oige jupp on ilma plastikuta, uus ja vale jupp plastikuga)
http://s7.postimage.org/c43a5uld7/20130103_160131.jpg
http://s9.postimage.org/k6p1s3p5r/20130103_160144.jpg
Masin on 2003 shogun auto 3.2did,kirjade jarele 4M41 mootorikoodiga
Masinal on ara vahetatud plokikaane tihend,uus kett ja tensioner.
Nyyd jaime toppama timing chain top guide taha.
Mitsubishist ostetud jubin ei sobi. Kirjad peal M41-M42.
Tapselt natukene mitteparas,nii kolm neli millimeetrit.Kratsib ketti.
Mitsubishi vaidab et dokumendis vaidetud numbrite jarele on jupp oige. Katsusime leida erinevusi,et akki vanemad mootorid ja uuemad on veidi teistmoodi top guide'ga. Aga ei ole. Sama junn laheb nii 4M41 2000 kui 2007 mootoritele, nii ta seal,targas raamatus ytleb.
Kuna sellel autul,on yldse segane ajalugu, nuhkisime mooda mootorit.
Leidsin jargmise numbri plokikaane pealt: 4M4CK
See nagu avaks natukene valgust,,et mootor pole paris taielikult 4M41, vaid miski...hybriid?
Huvitav et 4M41 plokikaane tihendid ja ketid sobisid vahetamisel kui rusikas silmaauku?
Mitsubishi juppi mulle ei leia
B tarvete pood seda mulle ei telli
Kust ma nyyd selle jupi siis saan?
Idee jarele on vaja natukene auku puurida et saaks uue ja vale jupi vana ja oige asemele soetada, aga tahaks ikka originaali (voi minuparast B originaali) Kahju oleks kui see kett sealt nuud miski kodutehtud asjaga mootori kokku laseks.
Paluks hyva nou, asjaga on muideks ka kiire..
Pildid kah ( vanem ja oige jupp on ilma plastikuta, uus ja vale jupp plastikuga)
http://s7.postimage.org/c43a5uld7/20130103_160131.jpg
http://s9.postimage.org/k6p1s3p5r/20130103_160144.jpg
Re: timing chain top guide - milline?
Eesti keeles on see keti suunaja.Kui muidu ei istu, siis võta uue pealt plastik ja areta vana peale. Plastik on sinu omal lihtsalt ära lennanud, mõnel on kadunud koos metalliga. Uuri seda Pajero foorumit. http://www2.pajeroclub.com.au/forum/sho ... hp?t=18164
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: timing chain top guide - milline?
Aitahh Ibra
Juba vaatasime seda poolt et plastik ule viia aga kinnituse erinevusi on nende kahe junni vahel liialt palju et kindla peale valja minna.
Mida arvata et kui uuel augud veidi suuremaks puurida ja lihtsalt uus paika "sobitada" see moni mm?
Pressi all see keti suunaja otseselt ju pole nii et mone lisaseibiga peaks akki oigesse kohta saama satitada?
Aga kust ikkagi neid originaalosi saaks osta,kas Eestis on motopoodides valikut sellise vidina peale?
Moni pood soovitada,kuhu kirjutada/helistada voiks?
Huvitav oli muidugi viidatud saidilt lugeda et selle jubina voiks vist uldse sinna panemata jatta kuna kasu temast vist suurt polevatki
Juba vaatasime seda poolt et plastik ule viia aga kinnituse erinevusi on nende kahe junni vahel liialt palju et kindla peale valja minna.
Mida arvata et kui uuel augud veidi suuremaks puurida ja lihtsalt uus paika "sobitada" see moni mm?
Pressi all see keti suunaja otseselt ju pole nii et mone lisaseibiga peaks akki oigesse kohta saama satitada?
Aga kust ikkagi neid originaalosi saaks osta,kas Eestis on motopoodides valikut sellise vidina peale?
Moni pood soovitada,kuhu kirjutada/helistada voiks?
Huvitav oli muidugi viidatud saidilt lugeda et selle jubina voiks vist uldse sinna panemata jatta kuna kasu temast vist suurt polevatki
Re: timing chain top guide - milline?
Ma ei usu et meil siin kohapeal midagi on. Pead tellima ja jälle tuleb vale jupp. Silber muidu tegeleb Mitsuga. http://www.silberauto.ee/mitsubishi/ Lihtsam on augud üle puurida või midagi sellist.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- matikala
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 118
- Liitunud: P Nov 25, 2012 10:36 pm
- Asukoht: Republic of Ireland
Re: timing chain top guide - milline?
Peale pusimist leidsin netist sellise koha
http://www2.pajeroclub.com.au/forum/sho ... p?p=149776
See tahendab et mu uus jupp on siiski oige
Ja peale hoogsat ajuderagistamist saime ta siis ka paika mone lisa seibi abiga.
Tanud lugemast ning vastamast
http://www2.pajeroclub.com.au/forum/sho ... p?p=149776
See tahendab et mu uus jupp on siiski oige
Ja peale hoogsat ajuderagistamist saime ta siis ka paika mone lisa seibi abiga.
Tanud lugemast ning vastamast