Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Ehk mure selles ,et trükkplaadid on enamuselt kaitsmata niiskuskahjustuste eest. Mõned trükkplaadid aga on kaetud miski tarretise laadse ainega ,mis ei lase "harkjalgadele" niiskust ligi ,ja sellega on võimalik saavutada olukord ,kus peale veetakistuse läbimist ei saa vesi elektroonikale kurja teha.
Siit tekibki küsimus: Kas on olemas selline "koks" kuhu sisse saan trükkplaadi kasta, ning peale kuivamist hoiaks see vett elektroonikast eemal, kuid samas ei tekita lühist ? Või miski asi sprei kujul?
Siit tekibki küsimus: Kas on olemas selline "koks" kuhu sisse saan trükkplaadi kasta, ning peale kuivamist hoiaks see vett elektroonikast eemal, kuid samas ei tekita lühist ? Või miski asi sprei kujul?
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Lase lakikiht peale.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2646
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
See mõte tekkis ka endal . Kuivõrd ma ei tunne erinevate lakkide keemilist ülesehitust siis ei julge kohe suvalise tootega konserveerima hakata. Just seepärast ,et ei tea, kas mõni või teine lakk kuivanud olekus ka/ja/võib temperatuurist olenevalt voolu juhib/juhtida.ibra kirjutas:Lase lakikiht peale.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Selle jaoks on olemas spets silikoon kuhu sisse uputada, küsi würdist
Tel 56224693
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Millist lakki täpsemalt siis soovitad?ibra kirjutas:Lase lakikiht peale.
Kunagi sai proovitud kuulsat V-66 lakki. Saast (või oskamatu kasutamine?). Halvasti pihustus, ei voolanud nurga taha, mullitas, kuivanult pragunes kergesti. See oli: http://www.duecielectronic.it/index.php ... +V-66&k=16
Kui peaks endal vaja olema, siis uuriks praegu midagi silikoon- või epoksüüdbaasil pakutavat paksu mögla. Või teeks hoopis kahes kihis- alla vedel lakk mis igale poole jalgade vahele ronib ja peale paksem kiht "midagi". Aga ntx OOmipood müüb sellist: http://www.oomipood.ee/product/urethan7 ... chemie&f=t Lause kirjelduses: "Võib kasutada ka dekoratiivse ja läbipaistva kaitsekattena metallist tarbeesemetel ja ehetel." küll kahtlusi tekitab... Igatahes kui midagi tundmatut soetad tee miski proovikatmine enne kui kalli elektoonika kallale lähed...
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Mingit heavy duty vaseliini purgist lörinal peale? Müüakse pea igas riistapoes...
Tuleb silmas pidada muidugi, et soojusvahetust ära ei riku. Kui mingid siilide ja radikatega transid ja mikroskeemid peal on siis ei maksa ilmselt...
Tuleb silmas pidada muidugi, et soojusvahetust ära ei riku. Kui mingid siilide ja radikatega transid ja mikroskeemid peal on siis ei maksa ilmselt...
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17417
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Kasutaja" vtl" ehk kõige pärdevam selle teemal sõna võtma. Tal käpp elektroonikas sees 

-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Kevamer müüb spreina ainet ,mis sinna sobib. Müüvad läbi agentide. Ehk siis klientidele. Kui muidu ei saa võin aidata.
Tiimid Tegija ja Lada Eesti, metalli nii Eestist,kui lähi-välismaalt. Juhi parem käsi. Asja sees 2001. aastast.
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Jumal tänatud ,et loodi autod ja autoelekter.
Müün ja paigaldan el. vintse.Tel;506 6268 : augustvoore@gmail.com
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Oomipoest või Tevalost saad elektroonikaplaatide katmiseks õiget lakki. Kannatavad kuuma-külma ja märga.
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Kasutaja" vtl" ehk kõige pärdevam selle teemal sõna võtma. Tal käpp elektroonikas sees




Sign up for 70-331 braindumps online training for fail-safe exam dumps exam preparation. See more detail on EMC and University of Pennsylvania and see Black River Technical College page
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Kunagi oli linnalegend,et tehnilise vaseliiniga määritakse kokku? Keegi oskab ehk sellest midagi rääkida?
Selle elektroonikaga on selline lugu, et isiklikult arvan, et veekahjustused plaatidele on 50% tähtsusega ning igasugused kaablite pistikud on teine 50 %. Ise hetkel oma autoga veekahjustustega hädas(esimesena andsid saba pistikud) ning nüüd hakkan kogu elektrit ümber ehitama nullist. Endal plaanin ka plaadid lakkida ning ümber kolida salongi ning lakke kinnitada kuhugi.
Kui keegi teab kuidas hästi pistikuid kaitsta/isoleerida siis äkki ka siia kirjutada.
Selle elektroonikaga on selline lugu, et isiklikult arvan, et veekahjustused plaatidele on 50% tähtsusega ning igasugused kaablite pistikud on teine 50 %. Ise hetkel oma autoga veekahjustustega hädas(esimesena andsid saba pistikud) ning nüüd hakkan kogu elektrit ümber ehitama nullist. Endal plaanin ka plaadid lakkida ning ümber kolida salongi ning lakke kinnitada kuhugi.
Kui keegi teab kuidas hästi pistikuid kaitsta/isoleerida siis äkki ka siia kirjutada.
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Ma kastaks plaadid täpselt klemmideni laki sisse ja pistikud täidaks mingi määrdega.Ishwar kirjutas:Kunagi oli linnalegend,et tehnilise vaseliiniga määritakse kokku? Keegi oskab ehk sellest midagi rääkida?
Selle elektroonikaga on selline lugu, et isiklikult arvan, et veekahjustused plaatidele on 50% tähtsusega ning igasugused kaablite pistikud on teine 50 %. Ise hetkel oma autoga veekahjustustega hädas(esimesena andsid saba pistikud) ning nüüd hakkan kogu elektrit ümber ehitama nullist. Endal plaanin ka plaadid lakkida ning ümber kolida salongi ning lakke kinnitada kuhugi.
Kui keegi teab kuidas hästi pistikuid kaitsta/isoleerida siis äkki ka siia kirjutada.
Näiteks white grease aerosoolina mõlemalt poolt ja siis kokku omavahel.
Paadimootoritel igatahes toimib selline tegevus.
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Suva elektroonika(a.la suunatule relee jne.) võib rahulikult põrandalaki sisse kasta.
Masina ajud, kus sees on protsessorid ja muu selline peenem ja paljujalgsem tehnika hoiaks igaks juhuks eemale suva vahenditest. Soovitaks veekindlat karpi ja seda niiskuseimemis kotikest.
Mul kogemus vanast ajast kui sai ühte lauakella elementi joodetud ja panin mingit jootevedelikku ka, et asi ilusam ja kindlam oleks ja peale seda kell enam töötada ei tahtnud, pesin teist siis igaks juhuks viinaga ja lasin mitu päeva kuivada ikka ei mingit tulemust, siis tuli mõte pesta teist puhta piiritusega ja peale selle kuivamist hakkas tööle.
Osad seadmed on väga tundlikud igasugu lisamahtuvuste ja takistuste suhtes.
Masina ajud, kus sees on protsessorid ja muu selline peenem ja paljujalgsem tehnika hoiaks igaks juhuks eemale suva vahenditest. Soovitaks veekindlat karpi ja seda niiskuseimemis kotikest.
Mul kogemus vanast ajast kui sai ühte lauakella elementi joodetud ja panin mingit jootevedelikku ka, et asi ilusam ja kindlam oleks ja peale seda kell enam töötada ei tahtnud, pesin teist siis igaks juhuks viinaga ja lasin mitu päeva kuivada ikka ei mingit tulemust, siis tuli mõte pesta teist puhta piiritusega ja peale selle kuivamist hakkas tööle.
Osad seadmed on väga tundlikud igasugu lisamahtuvuste ja takistuste suhtes.
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Mõtlesin ka "veekindla karbi" peale kuid vaadates enda chero ülesehitust siis kardan, et kuumeneb üle. Originaalis seisab see juhipoolse tule taga ning karp mille sees see on omab suunajaid mis sõites peaks õhku trükiplaadi peal olevasse jahutisse suunama. Aga kuna hetkel autoga korraks ei tegele siis otsin ka alles häid ideid ja lahendusi.Peep kirjutas:Suva elektroonika(a.la suunatule relee jne.) võib rahulikult põrandalaki sisse kasta.
Masina ajud, kus sees on protsessorid ja muu selline peenem ja paljujalgsem tehnika hoiaks igaks juhuks eemale suva vahenditest. Soovitaks veekindlat karpi ja seda niiskuseimemis kotikest.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 136
- Liitunud: R Juun 18, 2010 12:40 am
- Asukoht: üldiselt asfaldil aga miks ka mitte seal kõrval
Re: Meetmed pardaelektroonika kaitseks
Jootevedeliku kasutamisel aitab pesemiseks paremini vesi, see vedelik ju olemuselt hape seega suht hea elektrijuht ja muud lahustid ei pruugi seda maha pesta üldse. Kui trükiplaadid siis aint lakkida, mingid vaseliinid unustage ära. Need muutuvad teatud tingimustes, oksüdeerudes happelisteks ja elektrit juhtivateks. Lakke peaks ka siiski küsima no näiteks kasvõi oomipoest, osadel lakkidel ka elektrijuhtivuse omadused olemas. Plaadid peaks enne lakkimist ära pesema et võimalik hape ära saaks. Muidugi peab tähele panema kui plaatidel on trafosid, iduktsioonpoole. Siis ei peaks nendest lausa vett läbi kallama. Ja muidugi enne lakkimist hoolega kuivatama.
Ford Excursion 6,0 Limited
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"
armatuuri süttib aegajalt "LOW RANGE"