Lihtsalt pere nõuab oma osa ja ei ole kuigi lihtne jätta naist kahe põnniga (2a+2k) üksi koju mässama (mida ta nii kui nii päevast päeva peab tegema) ja siis ise mitmeks päevaks ära kaduda ja metsa hullama minna

Moderaator: Moderators
prioriteedid on paigas.Lihtsalt pere nõuab oma osa
See otsus ei sõltu teiste sõitjate plaanidest. Ei oska hetkel midagi öelda, sest prioriteedid ja huvi on praegu mujal.Landy kirjutas:Tarmo, kas pühid Silver Beasti eeskujul järgmine aasta tolmu autolt ja siirdud võistlusradadele TR3 konkurentsi tihendama?
Polegi kunagi selle pilguga vaadanud, kogu aeg arvanud, et Land Cruiseri originaal (tuli koos LC kastiga).Veiko kirjutas:Kas käigukangi nupp ei ole pärilt Ladalt?
Veiko
kala kirjutas:loodame,et siirdud ka offroad radadele.
Ei viitsinud kogu teemat läbi kaevata,aga palju sul selle pilli kogu võistlus kaal on ilma mudata
tarmo kirjutas:Täna õnnestus täitsa juhuslikult ja ootamatult väga täpse kaaluga masin veelkord üle kaaluda. Õigemini viimane mõõtmine toimuski enne Volvo sildade alla kruvimist ja seegi oli nö "kolhoosi" kaalu peal. Tookord oli tulemuseks ca 1750 kg.
Ja tänane tulemus on siin:
Ehk siis kokku 1761 kg (täis paagiga ja võistlusvarustuses), ilma inimesteta.
Seejuures kaalujaotus nii, et esiosa 873 kg ja tagaosa 889 kg.
Vasak külg 852 kg ning parem külg 910 kg. Mis on iseenesest hea, sest mina olengi vasakul raskem, kui Indrek kõrvalistmel![]()
Arvasime, et parem külg on tõenäoliselt seetõttu raskem, et paremasse ossa jäävad: sildade difrid, kardaanid, vahekasti väljaviigud.
Lihtsalt huvitavad (vähemalt meie enda jaoks) faktid