Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

Step kirjutas:Piisavalt soe et mootorituli ei süttiks ja et käigukast ei jukerdaks? :lol: minul mõistus otsas

[/quote]Mootorituli põleb nii kasti kui mootori veaga, kasti tuld ju ei ole :D

Vaja tarkvarauuendust käigukasti juhtplokile.

Piisavalt soe, et pinge ei kukuks käivitusel alla miinimumi, mis kasti juhtploki poolt lubatud.[/quote]
............................................................................................
Täiesti reaalne jutt ju ! Kui teha tarkvara uuendus juhtplokile kas siis saab need pinge piirväärtused ise madalamaks muuta?

Ei saa neid ise muuta, need ongi tarkvaras kinni.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
v6sa
I live off from the mud
Postitusi: 2476
Liitunud: R Aug 19, 2005 4:31 pm
Asukoht: Harjumaa lõunapiir

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas v6sa »

laf1247 kirjutas: ...
AGA OMA PROBLEEMILE LAHENDUSE SAAD AINULT SILBERAUTOST, VII SINNA JA SAAD UMBES TUNNI PÄRAST TAGASI. TEISTES KOHTADES VÕID EDASI KÄIA, AGA PROBLEEMILE LAHENDST EI LEITA.
...
Ei aita see karjumine ka Silberis midagi - nemad oskavad kenasti uusi plokke müüa. :x Ning kui kõik plokid on lõpuks vahetatud ja ikka asi ei käi, siis leiavad ehk lõpuks ka vigase pistiku... :floff Aga alati ei leia ka. Kuigi paraadukse kohal oleva logorea alusel nagu peaksid...
Väidetavalt oskavad Peterburi tee mehed kraislerist rohkem kätte saada, kui Järve omad. :roll:

2004 on nende mõistes ürgvana auto - pole ju garantiiline enam.

Kui veakood tagasi tuleb, on viga akuutne. Kui veakoodid muutuvad pidevalt, ei ole põhjuseks konkreetne tõrkuv sõlm, vaid probleemid plokkidevahelises suhtluses või tarkvaras.

Kui Lesven või Hort aidata ei oska, siis tasub uurida Kadrina mersuspetsilt väidetavalt on tal ka kraisleri seeliku alla piilumise riistad olemas. Ei lase ka kraisler tavalist KTSi või suvalist OBDskannerit kuigi kaugele piiluma.
Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

v6sa kirjutas:
laf1247 kirjutas: ...
AGA OMA PROBLEEMILE LAHENDUSE SAAD AINULT SILBERAUTOST, VII SINNA JA SAAD UMBES TUNNI PÄRAST TAGASI. TEISTES KOHTADES VÕID EDASI KÄIA, AGA PROBLEEMILE LAHENDST EI LEITA.
...
Ei aita see karjumine ka Silberis midagi - nemad oskavad kenasti uusi plokke müüa. :x Ning kui kõik plokid on lõpuks vahetatud ja ikka asi ei käi, siis leiavad ehk lõpuks ka vigase pistiku... :floff Aga alati ei leia ka. Kuigi paraadukse kohal oleva logorea alusel nagu peaksid...
Väidetavalt oskavad Peterburi tee mehed kraislerist rohkem kätte saada, kui Järve omad. :roll:

2004 on nende mõistes ürgvana auto - pole ju garantiiline enam.

Kui veakood tagasi tuleb, on viga akuutne. Kui veakoodid muutuvad pidevalt, ei ole põhjuseks konkreetne tõrkuv sõlm, vaid probleemid plokkidevahelises suhtluses või tarkvaras.

Kui Lesven või Hort aidata ei oska, siis tasub uurida Kadrina mersuspetsilt väidetavalt on tal ka kraisleri seeliku alla piilumise riistad olemas. Ei lase ka kraisler tavalist KTSi või suvalist OBDskannerit kuigi kaugele piiluma.


Neil vanadel chrysleritel on vaja DRB III-e, järvel selliseid aparaate ei ole
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
MarkM
Off Roader Wannabe
Postitusi: 42
Liitunud: T Dets 18, 2007 1:05 am
Asukoht: Viljandi

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas MarkM »

Endal sama mure vahepeal, olen järeldanud et minul on viga akus, käivitamisel pole akus piisavalt voolu külmaga ja viskab errorid peale. Teen samamoodi kui mootori tule põlema viskab, et enne uuesti välja suretamist ja taas käivitamist lasen käia vähe aega ja siis asi korras, käigud olemas ja mootori tuli kustub natukese ajapärast ära.
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

MarkM kirjutas:Endal sama mure vahepeal, olen järeldanud et minul on viga akus, käivitamisel pole akus piisavalt voolu külmaga ja viskab errorid peale. Teen samamoodi kui mootori tule põlema viskab, et enne uuesti välja suretamist ja taas käivitamist lasen käia vähe aega ja siis asi korras, käigud olemas ja mootori tuli kustub natukese ajapärast ära.
Tere ! Äkki tõesti aitaks probleemi lahendada UUS aku :P Mul auto toodud pool aastat tagasi Itaaliast ja peal 95Ah aku . Indikaator tuli ilusti roheline . Sai teda siin mingiaeg laadija otsas turgutatud. Kui vana see aku on ei tea .Puhas ja korralik näeb välja . Starterit kerib päris hästi. Aga jah uus aku maksab ka omajagu :)
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

Step kirjutas:
MarkM kirjutas:Endal sama mure vahepeal, olen järeldanud et minul on viga akus, käivitamisel pole akus piisavalt voolu külmaga ja viskab errorid peale. Teen samamoodi kui mootori tule põlema viskab, et enne uuesti välja suretamist ja taas käivitamist lasen käia vähe aega ja siis asi korras, käigud olemas ja mootori tuli kustub natukese ajapärast ära.
Tere ! Äkki tõesti aitaks probleemi lahendada UUS aku :P Mul auto toodud pool aastat tagasi Itaaliast ja peal 95Ah aku . Indikaator tuli ilusti roheline . Sai teda siin mingiaeg laadija otsas turgutatud. Kui vana see aku on ei tea .Puhas ja korralik näeb välja . Starterit kerib päris hästi. Aga jah uus aku maksab ka omajagu :)

Kui muidu läheb käima ilusti, siis ei ole ju viga akus, vaid ikkagi vanas tarkvaras :D . Aga minugi poolest võite proovida erinevaid variante, mis on oluliselt kallimad, kui Silberi tund tööd. :lol:
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Kenekas
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: P Aug 14, 2011 1:44 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Kenekas »

Tere,
mul endal sama auto ja aasta ka sama. Ja juhtus eelmise aasta talvel sama asi, et ei tahtnud enam käike vahetada.Ei edasi ega tagasi siis arvati, et aku külmaga nõrk, et teeb selliseid asju. Ostsin uue aku, aga ei midagi. Kuna asjaga oli hirm kiire viisin selle siin teenindusse (elan Soomes Vantaal) ja siin löödi hirm kirves selga 10 000 euri on remont.Õigemini uus kast kuna vana remont oleks hirm raske. :floff Siis jäänud muud üle kui hakata ise otsima mis tegelikult asjal viga on. Ja tuli välja, et käigukasti moodul on õhtal. See on käigukasti peal ja koosneb käigukangidest ja selle all olevast trükkplaadist. Seda moodulit on eestis ka võmalik parandada aga uus maksab 600-ja. ringis. Ostsin selle siit mis maksis 627 euri ja vehetasin ise ära ning kõik toimib üli hästi. Ja selle vahetus ei ole mingi raketi teadus.

NB! Selle auto käigukast kardab pealt poolt hirmsasti kõiksugu vedelike(see moodul käigukasti peal), aga topsihoidjad on just seal samas.

Vana moodul on alles kui huvi saab sedagi veel parandada lasta.
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

Kenekas kirjutas:Tere,
mul endal sama auto ja aasta ka sama. Ja juhtus eelmise aasta talvel sama asi, et ei tahtnud enam käike vahetada.Ei edasi ega tagasi siis arvati, et aku külmaga nõrk, et teeb selliseid asju. Ostsin uue aku, aga ei midagi. Kuna asjaga oli hirm kiire viisin selle siin teenindusse (elan Soomes Vantaal) ja siin löödi hirm kirves selga 10 000 euri on remont.Õigemini uus kast kuna vana remont oleks hirm raske. :floff Siis jäänud muud üle kui hakata ise otsima mis tegelikult asjal viga on. Ja tuli välja, et käigukasti moodul on õhtal. See on käigukasti peal ja koosneb käigukangidest ja selle all olevast trükkplaadist. Seda moodulit on eestis ka võmalik parandada aga uus maksab 600-ja. ringis. Ostsin selle siit mis maksis 627 euri ja vehetasin ise ära ning kõik toimib üli hästi. Ja selle vahetus ei ole mingi raketi teadus.

NB! Selle auto käigukast kardab pealt poolt hirmsasti kõiksugu vedelike(see moodul käigukasti peal), aga topsihoidjad on just seal samas.

Vana moodul on alles kui huvi saab sedagi veel parandada lasta.
tere!
Kuidas see moodul koos kangidega maha käib ? tuleb palju lammutada seal? Lasen veelkord kontrollida , kui viga selles siis tuleb see vahetada või korda teha . Tänud info eest !
Kenekas
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: P Aug 14, 2011 1:44 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Kenekas »

Ega seal mingit kuntsti pole kõigepealt plastikud maha koos käetoega.Ja selle mooduli õige nimi oli vist käigukasti sihver. See oli vist nelja poldiga ja kangidele läheb kolm trossi ning paar pistikut on seal ka üks läheb kõrval istuja poole kus on kasti aju. See pole midagi vahetada.
Hoiatan ka selle eest, et alguses ta ei vaheta käike üles ega alla, aga ühelhetkel ei lähe, aga enam ühtegi käiku ka sisse nagu minul juhtus esialgu ehmatas see ikka päris ära. Kui pidi nööri otsas remonti viima.
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

Tere!
Probleemseks osutuski aku mis suurema pakasega oma tervise seisundit näitas.
Nüüd siis peal uus korralik aku ja veakoodid kustutatud . Suured tänud ja kiidusõnad viinakarule kes leidis aja asjaga tegeleda ja vead kõrvaldada !!!!
Aitäh kõigile kes viitsisid kaasa mõelda ja lahendusi pakkuda !
Head vana-aasta lõppu ja uue algust !!!
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”