Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

Tere!
Grand Cherokeed 2004a ja 2,7 diisel käigukast jamab .
Hommikuti käivitades läheb mootorituli põlema .Sõitu alustades üle esimese käigu ei vaheta, kui aga peatuda ja mootor seisata ja taas käivitada siis vahetuvad käigud jälle normaalselt . Sõiduajal vahest loobib käike üles-alla.
Sai käidud mitmete diagnostikute juures . veakoodid olid P0700, P0340 ja veel mingid, doktor ei osanud muud teha kui kustutas vead ja ütles ,et kui uuesti mootori tuli põlema läheb siis uus diagnost teha . P0700 - peaks vist käigukasi kiiruse andur olema. P0340- nukvõlli andur vigane. Vead kustutatud oli mõnda aega lausa lust sõia.
Ja armatuuris süttiski see mida ma ei oodanud . Uuesti diagnostikas käidud . (P0700 sama mis ennem), Aga mis uued veakoodid on need P2222 ja P2602 ?

Oleks väga tänulik igasuguse abi eest !
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas differ »

Step kirjutas:Aga mis uued veakoodid on need P2222 ja P2602 ?

Oleks väga tänulik igasuguse abi eest !
http://jeep.avtograd.ru/engines/all_codes_obdii_en.htm
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

Tänud differ!
Kahjuks jääb mu inglise keele tase alla sellise normi et ma sealt midagi aru saaks. :roll:
P2602-Coolant Pump Control Circuit Low
P2222 - NOx Sensor Heater Sense Circuit Range/Performance

Aitab keegi oskaja ?
Kasutaja avatar
differ
Fitting 38"
Postitusi: 262
Liitunud: P Okt 17, 2010 9:16 am
Asukoht: Saue

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas differ »

P2602-Coolant Pump Control Circuit Low

Nii palju kui mina aru sain, siis konditsioneeri pumba kontrollahela jahutusvedeliku tase madal(teine variant et, konditsioneeri pumba kontrollahela pinge madal)
NOx Sensor Heater Sense Circuit Range/Performance

Nitrogen oxide sensori(midagi lambda anduri taolist) kütteahela viga
Mitsubishi Pajero Wagon GLS 2,8TD
Mitsubishi Galant GTZ 3,0
linnuke
Fitting 44"
Postitusi: 440
Liitunud: P Veebr 05, 2012 8:36 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas linnuke »

Aga mismoodi peaks mingid vedeliketasemed ja lambdaandurid mõjutama käimakasti tööd :?: Hakka või tõesti kummirõhku iga päev kontrollima,ehk mõjub seegi :twisted: :twisted: :twisted:
PS.Ei ironiseeri üldse,Alles lõpetasin pikema k..i kastiga.Tegu sama isendiga
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

P0340 NO CAM REFERENCE SIGNAL AT PCM - see viga on pikast käiamisest
P0700 - mootor ütleb, et kastis on ka vigu (SOLENOIDIDE VEAD)

nende kahe järgmise veakoodi kohta ei oska praegu kohe midagi öelda.

AGA OMA PROBLEEMILE LAHENDUSE SAAD AINULT SILBERAUTOST, VII SINNA JA SAAD UMBES TUNNI PÄRAST TAGASI. TEISTES KOHTADES VÕID EDASI KÄIA, AGA PROBLEEMILE LAHENDST EI LEITA.

Vaja tarkvarauuendus käigukasti juhtplokile


Koodide googeldamine suht mõtetu, enamus ei klapi Chrysleri omadega.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
viinakaru
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: N Okt 18, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn Tuukri 7
Kontakt:

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas viinakaru »

helista 5513343, vaatan üle ja ütlen kohe milles viga, enamik diagnoste kastile ligi ei lase, mina aga saan, samuti saan ka vaadata kas on üldse softi viga. Mootorivead ei puutu kindlasti kastimuredesse!
www.automehed.ee Diagnostika, remonditööd
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

viinakaru kirjutas:helista 5513343, vaatan üle ja ütlen kohe milles viga, enamik diagnoste kastile ligi ei lase, mina aga saan, samuti saan ka vaadata kas on üldse softi viga. Mootorivead ei puutu kindlasti kastimuredesse!
Kuidas sa vaatad kas on softi viga?

The customer may experience the transmission not shifting or in default operation
immediately following a cold start when ambient temperatures are below 10° C (50° F).
The condition usually disappears if the ignition key is cycled to OFF and the vehicle is
restarted. A low battery charge condition could also cause this to occur. Verify battery state
and ensure battery is completely charged.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

Tervist!
Täna hommikul enam mootorituli ei põlenud ja käigud vahetusid hästi. Kummaline on see et suvel neid probleeme polnud , probleemid tulid esimeste külmadega .Äkki käigukastis õli vana , läheb teine paksuks külmaga ja filter pole ju ka igavene. Kas õli taset kastis on võimalik mõõta tavalise pika terastraadiga ? Üks mehaanik ütles et varras peab täiseti kasti põhjast mõõdetuna näitama 45mm ja see töösoojalt.
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

Step kirjutas:Tervist!
Täna hommikul enam mootorituli ei põlenud ja käigud vahetusid hästi. Kummaline on see et suvel neid probleeme polnud , probleemid tulid esimeste külmadega .Äkki käigukastis õli vana , läheb teine paksuks külmaga ja filter pole ju ka igavene. Kas õli taset kastis on võimalik mõõta tavalise pika terastraadiga ? Üks mehaanik ütles et varras peab täiseti kasti põhjast mõõdetuna näitama 45mm ja see töösoojalt.

Täna oli piisavalt soe ja ei ole seal midagi kummalist.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

viinakaru kirjutas:helista 5513343, vaatan üle ja ütlen kohe milles viga, enamik diagnoste kastile ligi ei lase, mina aga saan, samuti saan ka vaadata kas on üldse softi viga. Mootorivead ei puutu kindlasti kastimuredesse!
Kas mootoriviga ei saa siis käigukasti avarii reziimile lükata. Mõtlen selle all seda et sõidu alusatmisel kui mootori tuli ikka põleb üle esimese käigu ei vaheta. Esimese käiguga pole pikalt julgenud sõita ( nii umbes 500-600 meetrit ) midagi ei muutu . Suretan mootori välja , käivitan uuesti ja alustan sõitu - käigud vahetuvad . Päeva jooksul liigeldes kõik tip-top. Hommikul jälle kuidas kunagi. Vot sellises mures olen mina :(
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

laf1247 kirjutas:
Step kirjutas:Tervist!
Täna hommikul enam mootorituli ei põlenud ja käigud vahetusid hästi. Kummaline on see et suvel neid probleeme polnud , probleemid tulid esimeste külmadega .Äkki käigukastis õli vana , läheb teine paksuks külmaga ja filter pole ju ka igavene. Kas õli taset kastis on võimalik mõõta tavalise pika terastraadiga ? Üks mehaanik ütles et varras peab täiseti kasti põhjast mõõdetuna näitama 45mm ja see töösoojalt.

Täna oli piisavalt soe ja ei ole seal midagi kummalist.
Piisavalt soe et mootorituli ei süttiks ja et käigukast ei jukerdaks? :lol: minul mõistus otsas
laf1247
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 195
Liitunud: T Sept 15, 2009 8:52 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas laf1247 »

Step kirjutas:
laf1247 kirjutas:
Step kirjutas:Tervist!
Täna hommikul enam mootorituli ei põlenud ja käigud vahetusid hästi. Kummaline on see et suvel neid probleeme polnud , probleemid tulid esimeste külmadega .Äkki käigukastis õli vana , läheb teine paksuks külmaga ja filter pole ju ka igavene. Kas õli taset kastis on võimalik mõõta tavalise pika terastraadiga ? Üks mehaanik ütles et varras peab täiseti kasti põhjast mõõdetuna näitama 45mm ja see töösoojalt.

Täna oli piisavalt soe ja ei ole seal midagi kummalist.
Piisavalt soe et mootorituli ei süttiks ja et käigukast ei jukerdaks? :lol: minul mõistus otsas

Mootorituli põleb nii kasti kui mootori veaga, kasti tuld ju ei ole :D

Vaja tarkvarauuendust käigukasti juhtplokile.

Piisavalt soe, et pinge ei kukuks käivitusel alla miinimumi, mis kasti juhtploki poolt lubatud.
MB S205 C220 d 4Matic 2016
KAWASAKI Z900 2020

Pilt
Pilt
Step
Rookie
Postitusi: 14
Liitunud: E Dets 10, 2012 9:25 pm

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas Step »

Piisavalt soe et mootorituli ei süttiks ja et käigukast ei jukerdaks? :lol: minul mõistus otsas[/quote]


Mootorituli põleb nii kasti kui mootori veaga, kasti tuld ju ei ole :D

Vaja tarkvarauuendust käigukasti juhtplokile.

Piisavalt soe, et pinge ei kukuks käivitusel alla miinimumi, mis kasti juhtploki poolt lubatud.[/quote]
............................................................................................
Täiesti reaalne jutt ju ! Kui teha tarkvara uuendus juhtplokile kas siis saab need pinge piirväärtused ise madalamaks muuta?
viinakaru
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 103
Liitunud: N Okt 18, 2007 3:58 pm
Asukoht: Tallinn Tuukri 7
Kontakt:

Re: Käigukast teeb elu raskeks ja rahakoti kõhnaks.

Postitus Postitas viinakaru »

Tegelikult on antud autol 3-4 asja mis kasti hulluks ajavad, lisaks muidugi igasugused mehhaanilised vigastused.
Aga võta ühendust, olen üsna kindel et saab asja selgeks milles täpselt viga, õlitaset saab ka kohapeal orig vardaga kontrollida jne jne
www.automehed.ee Diagnostika, remonditööd
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”