VABA tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Kas standart vints tähendab elektrikat? Meh ja hüdro keelatud?
Ifa l60 9,6d
Heints 55 36 944
Heints 55 36 944
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Poolas peaks olema kuni 33 elektrivintsiga ja üle 33 ükskõik mis vintsiga
HM Racing Team
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Oli 3 klassiMovistar kirjutas:See tähendaks siis seda,et TR1 ja Vaba kolivad kokku ja teha võiks pea kõike mis siiani vabas lubatud ning TR3 ja Uus-pluss-13-misiganes Vaba kolivad kokkuPraks1 kirjutas:Lõpuks on nagu poola,kuni 33" standard vintsiga ja 33"+ ükskõik mis vintsiga,olekski lihtne
Seejärel leiti, et Vaba on juurde vaja teha
Seejärel leiti, et paneme Vaba ja 2'e kokku, et oleks taas 3 klassi - nagu näha midagi head sellest ei sündinud.
Tundub, et jõuti järeldusele, et tuleb siiski teha 4 klassi - suur ja väike Vaba
Nüüd siis paneks taas klasse kokku ja jätaks kaks tkki alles ?
Mida me jupitame - ATV mehed ju kah olemas - iga TR3'ega peab ATV kaasas sõitma ja ongi kogu lugu ja ainult üks klass.
Misiganes - mida vähem ja harvemini reegleid muuta seda parem - siis on meestel aega atra seada
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Projekt värskendatud, vaadake eal.4x4.ee
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Äkki keegi viitsib selgitada kuidas mõista järgmiseid punkte:
3.6.7.3.2. Üle 3500 kg täismassiga veoautode, põllumajandustehnika ja muu
spetsiaaltehnika telgede kasutamine on keelatud.
3.6.8.3. Reduktorsildadega ja sõltumatute sildadega võistlussõidukite puhul on
maksimaalne lubatud ratta läbimõõt 840 mm.
Volvo ja Unimog on mõlemad üle 3500 kg täismassiga ja kuuluvad strateegiliste kaupade nimekirja järgi spetsiaaltehnika alla.
Jääb veel UAZ reduktor ja piiri taga toodetud sigakallis reduktorsild või talasilla otsareduktorid.
Kas nii ongi mõeldud ?
3.6.7.3.2. Üle 3500 kg täismassiga veoautode, põllumajandustehnika ja muu
spetsiaaltehnika telgede kasutamine on keelatud.
3.6.8.3. Reduktorsildadega ja sõltumatute sildadega võistlussõidukite puhul on
maksimaalne lubatud ratta läbimõõt 840 mm.
Volvo ja Unimog on mõlemad üle 3500 kg täismassiga ja kuuluvad strateegiliste kaupade nimekirja järgi spetsiaaltehnika alla.
Jääb veel UAZ reduktor ja piiri taga toodetud sigakallis reduktorsild või talasilla otsareduktorid.
Kas nii ongi mõeldud ?
HM Racing Team
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Kas Volvo C303 L3314 on ka üle 3500kg täismassiga ? Tehas räägib tema tühimassiks 2400kg. Ja mitte kõik ei ole need autod militaartehnika hingekirjas, täiesti tsiviilkasutuse tarvis neid ka tehtud. Väidetavalt, sedasi rääkis üks rootsi leht. Ei tea muidugi kui tõde see on ja oli.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Üksasi on täismass ja teine tühimass. Volvo C303 L3314 on täismassiga 3490kgHeinza kirjutas:Kas Volvo C303 L3314 on ka üle 3500kg täismassiga ? Tehas räägib tema tühimassiks 2400kg. Ja mitte kõik ei ole need autod militaartehnika hingekirjas, täiesti tsiviilkasutuse tarvis neid ka tehtud. Väidetavalt, sedasi rääkis üks rootsi leht. Ei tea muidugi kui tõde see on ja oli.
Teiseks, on kindlasti valmistatud neid masinaid ka tsiviili. Oma silmaga kogetud, võin tõestada dokumentaalselt.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
c303/tgb11 ütleb wikipedia, et total weight on 3500kg
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Nüüd peab näpuga järgi ajama hakkama, kellel sillad c303 alt ja kellel kolmesillaliste variantide alt.
Raido Kolk, Team VILKAR _ VABA+/VABA/TR3, Eesti 4x4 karikasari 2007 II koht, peaaegu 37'' rehviga.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Tsiviil Volvo c303,tühimass 2380, täis/ registrimass 3450,paberid mul laual,mitte kuskilt netist otsitud.
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Proovi sa seda kindlaks teha pärastRaidoKol kirjutas:Nüüd peab näpuga järgi ajama hakkama, kellel sillad c303 alt ja kellel kolmesillaliste variantide alt.
Tegelikult mind ei huvitanudki milliste kaaludega on Volvod vaid seda,et mida on reeglite koostajad silmas pidanud neid lauseid sinna kirjutades.
HM Racing Team
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Ma poleks muidu viitsinudki neid kaalusi siia kirjutadagi,kui sa poleks väitnud,et mooga ja volvo on paugust veokad.
Tsiviil on erand
Tsiviil on erand
Proto
53951597
53951597
- Movistar
- Teel kaaluta olekusse
- Postitusi: 4424
- Liitunud: L Dets 30, 2006 2:05 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Unimog on veoauto . http://www.unimogcentre.com/unimog404specs.html .Täismass 5000 kg.Praks1 kirjutas:Ma poleks muidu viitsinudki neid kaalusi siia kirjutadagi,kui sa poleks väitnud,et mooga ja volvo on paugust veokad.
Tsiviil on erand
Ütleme nii,et need ARK-s alla tõmmatud täismassid ei tee neist veel sõiduautosid vaid sõidukeid mida saab juhtida B kat lubadega ja millele võib sanga istuda siis,kui hommikul on peldikus käidud. Samas on allatõmmatud täismassiga versioonid ametlikult sõiduautod.
Aga jah. 2 sillalised Volvod mahuvad 3500 sisse küll. 3 sillalised mitte ükski enam. http://en.wikipedia.org/wiki/Volvo_C303
HM Racing Team
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2865
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Selles kontekstis on volvo sild legaalne, unimogi oma mitte. Aga miks mitte ja vaevalt keegi ihaldab, raskema, moogi silla ja 33" rehviga rappa minna.
PS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.
PS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.
Tehtud, mõeldud.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Oled ikkaPS. Vaba+ reeglites ma eriti kaastegev ei ole.
Ise kirjutasid neid sildade jutte ja miinimumkaalu paberile ...
Mõistlik oleks lihtsalt lubada kõikvõimalikke lahendusi kuna nagunii ju kasutatakse edaspidi arendades vaid osasid mõne talasilla küljest (portaalülekandeid näiteks) ja moditakse ringi.
Kes jõuab vaielda, mis kuipalju kaalub ja mille küljest lõigatud ... seda enam, et vaba13 ja tr3 suht sarnased ja saavad mõne aja pärast kokku.