
Tänapäevaste maasturite standardi järgi tundub küll Duster hea olevat, kuigi 80-ja 90-date tankide vastu nad ikka ei saa selles valdkonnas.
Moderaatorid: jr, Landy, Moderators
Aga kas keegi tuli selle peale, et see on alatel 2007 a X-traili/qasqai'lt võetud süsteem. Dusteril vist rooliasendi andurit pole, mis nissani süsteemis on.Selle masina eripära ongi see, et kui teistel linnamaasturitel (vedu AUTO reziimi peal) kohalt minnes veavad kas siis vastavalt esi või tagasild ainult ja siis otsustab kas lülitab veel ühe silla järgi, siis Dusteril kohalt ära sõites veavad kõik sillad ja siis vaatab edasi mis seis on ja toimetab vastavalt oludele.
Selge. Aga miks ma näen sinu allkirjas subarut ja mitte enam dusterit?Cruizsub kirjutas:Seda lahjemat saab ainult 5-käigulise kastiga. 6-ne on parem. 2wd-le võib see lahjem olla, aga nelikule sobib ikka paremini 110hobust. Hinnavahe on nii väike ja arvestades sellega, et lahjemat saab ainult ambience varustusega, siis pole siin midagi mõeldagi.
Endal oli võimsam 4x4 ja 2010a. polnud seda teist võimalik saadagi. Hea asjalik tolmulapp oli. Lõppsõnaks lihtsustatult - 66 jääb lahjaks.
Lihtsalt suvel oli puhkuse ajal igav ja sai mööda esindusi ringi jalutatud...ja nii oligi ühel hetkel subaru hoovis. Aga Dusteri kohta pole küll midagi halba öelda.igiliikur kirjutas:Selge. Aga miks ma näen sinu allkirjas subarut ja mitte enam dusterit?Cruizsub kirjutas:Seda lahjemat saab ainult 5-käigulise kastiga. 6-ne on parem. 2wd-le võib see lahjem olla, aga nelikule sobib ikka paremini 110hobust. Hinnavahe on nii väike ja arvestades sellega, et lahjemat saab ainult ambience varustusega, siis pole siin midagi mõeldagi.
Endal oli võimsam 4x4 ja 2010a. polnud seda teist võimalik saadagi. Hea asjalik tolmulapp oli. Lõppsõnaks lihtsustatult - 66 jääb lahjaks.