Mure diisel G.Cherokee käivitamisega...

Moderaatorid: jr, vtl, Moderators

jops
Rookie
Postitusi: 1
Liitunud: L Nov 18, 2006 6:39 pm

Mure diisel G.Cherokee käivitamisega...

Postitus Postitas jops »

2,7 crd on paar korda mind yllatanud mitte käivitamisega.

Esimesel korral juhtus see nii, et peale tööd (mõtetega juba kodus :) ) ja starteri võtit keerates piirduski käivitamise protsess ainult starteri käiamisega, mootor ennast taha ei võtnudki. Mõne aja pärast proovisin uuesti, läks laksust ilusti käima.

Kuskil kuuaega hiljem hommikul juhtus jälle, kuid seekord sellise erinevusega, et esmakäivitamisel korraks tõmbas tuurid ylsesse ja kohe surigi välja. Seejärel käiasin straterit väikeste vahedega u 5 min. Mingil juhuslikul hetkel läks taas ilusti käima... :shock:

On kellelgil juhtunud sarnaseid anomaaliaid? Või mu tööloom on millegi suhtes allergiline? :P

Olgu veel täpsustuseks öeldud, et miinus kraade väljas polnud.
Kasutaja avatar
paevaline
Fitting 38"
Postitusi: 347
Liitunud: T Mär 21, 2006 6:21 am
Asukoht: Made in U.S.S.R.

Postitus Postitas paevaline »

Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

eee...immo?
tanel
Rock Crawler
Postitusi: 961
Liitunud: K Mär 29, 2006 11:23 am
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas tanel »

Kõlab nagu tehase immo jah. Mul on 2 korda sama kino olnud. Vaata, kas võtme pildiga tuli jääb põlema peale käivitamist ja kas võtit andes kellade checki ajal see üldse põleb (no äkki surnd lamp või miskit).

Kui ma pastat panen, siis teadjamad parandavad, aga mul on selline mälupilt, et see tehase immo seisnes sisuliselt mingis takistuse mõõtmises "õigetest kohtadest" võtmel. Krt teab, kas on võimalik selline olukord, et lukku ringi keerab ja muukide aspektist on OK, aga klemmid ei ole päris õigel kohal või miskit s***ane vms. Päris täpselt ei tea siiski, mismoodi ja kust mõõdetakse...

Aga siiani, ptüi-ptüi-ptüi, on aidanud jah võtme uuesti näitamine ja hoolikam sisse lükkamine.
tegime pulli, aitab
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Mulle endale kangastub selle jutu peale järgmine diagnoos silme ette.
Kõrgsurve pump laseb õhku kusagilt sisse ja seistes surved maha seega. Sellest vahest tahab pikka käiamist saada ja kui käivitub siis turtsatusega ja lööb pööret üles. Võib olla mingi süütu mansett või siis tagasivoolu klapp või noh ei tahaks uskuda et pump paska saanud ja peaanuma survekolvil kahjustused küljes.
+372 5028488
Kasutaja avatar
erik
Aktiivne Pikendus
Postitusi: 2777
Liitunud: L Juul 23, 2005 11:05 pm
Asukoht: Jõe laboratoorium

Postitus Postitas erik »

Pakuks ka mingi kontrolllisti:

Immo (tehas või custom)
Kütuse etteanne
Kõrgsurve pump

Esimese hooga läheks mina diagnostikasse ja üritaks veateateid lugeda.
Asju ehitatakse korralikult ja teemasse lähenetakse süviti!

Erik Metsis, Mudanägu aastast 1999.
Prayer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 02, 2006 6:08 pm

Postitus Postitas Prayer »

immosse ma ei usu, kuna võtme tuluke ei läinud põlema...
ülejäänud variandid ehk tõenäolisemad :cry:

kas tõesti tuleks oodata hetke mil köie otsas teenindusse tirida tuleks?
kas veakood tuleks välja ka siis kui ta ilusti käima läheb?

ette tänades.

P.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Veakood jääb mällu, seega kui seal on midagi, siis saad selel raudselt kätte. Ise arvan, et pole sul ühtegi koodi kuna näiteks õhu sisseimemist või seisvast kõrgsurvepumbast surve mahalaskmist ei registreeri miski.

Seda saad pumba diagnostikas teada, mis seal toimub. Pannakse pump stendi ja survestatakse igast otsast, siis ehk annab vea kätte.
+372 5028488
Prayer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 02, 2006 6:08 pm

Postitus Postitas Prayer »

Krt jälle vedas alt käivitamisega! :poff

Soovitage pln mõnda head kohta kus tuntakse antud mudelit ja kus ei röövita :roll:

Ette tänades...
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Balmoral Peterburi teel.
Too on Silberautoga tihedalt seotud (tütarfirma) ja seega Chrysleri know how majas olemas.
+372 5028488
Prayer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 02, 2006 6:08 pm

Postitus Postitas Prayer »

ise elan laagris, kas saan seda N asendis vedada nii kaugele? või oleks parem tõstuk tellida?
Kasutaja avatar
hulkur
been there, done that
Postitusi: 1552
Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
Kontakt:

Postitus Postitas hulkur »

Prayer kirjutas:ise elan laagris, kas saan seda N asendis vedada nii kaugele? või oleks parem tõstuk tellida?
Mis manual ütleb? Mul G-l oli manualis kirjas mis kiirusel ja kui pikalt võib N asendis pukseerida, peast ei mäleta ja ei viitsi õue vaatama ka minna.
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Vahekast neutraali peale ja anna tuld!
+372 5028488
Prayer
Off Roader Wannabe
Postitusi: 22
Liitunud: L Sept 02, 2006 6:08 pm

Postitus Postitas Prayer »

manual on kahjuks võõrakeelne, s.t ei ole ingl, soome ega ka vene keeles. mingi hollandi või krt teab mis keeles, ühesõnaga abi tast pole.

tänud jr vahekasti N peale lülitada poleks kohe kindlasti ise tulnud....
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Igaks juhuks pane ka kast N peale, juhul kui vahekast miskipärast N pealt ära tuleb.
+372 5028488
Vasta

Mine “Chrysler / Jeep / Wrangler”