Solenoid toore klapi lülitamiseks
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Solenoid toore klapi lülitamiseks
Oleks tarvis väikese karpaga paadimootorile aretada "toore" klapi kaugjuhtimine. Kõige lihtsam oleks vedada kaugele mitte tross, vaid juhe.
Oskab keegi soovitada mingit solenoidi, mis oleks piisavalt tugeva jõuga, et suudaks seda klappi liigutada?
Proovitud sai žiguli "soleks" karburaatoris olevat bensiini voolu sulgevat düüsiga solenoidi, kuid see on liiga nõrk.
Ava keere on 12x1 mm, aga sobib ka väiksema keermega, sest saab vahetüki panna.
Töötama peaks 12V pealt.
Oskab keegi soovitada mingit solenoidi, mis oleks piisavalt tugeva jõuga, et suudaks seda klappi liigutada?
Proovitud sai žiguli "soleks" karburaatoris olevat bensiini voolu sulgevat düüsiga solenoidi, kuid see on liiga nõrk.
Ava keere on 12x1 mm, aga sobib ka väiksema keermega, sest saab vahetüki panna.
Töötama peaks 12V pealt.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Kas keskluku mootorit ei anna sinna aretada?
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Võimalik, et annab, kui on piisavalt väike asi. Eriti suur sinna ei mahu, pakun, et max 60-70 mm pikk ja 20 mm läbimõõduga saaks ta olla.
Siin pildil on näha nimetatud žiguli solenoid täpselt samasuguse (aga väga roostes
) mootori külge kruvituna:

Kas või kuidas see seal töötab, pole teada. Millegipärast arvan, et ei tööta, kuna on liialt nõrk.
Unustasin veel öelda, et selle asjanduse käik peaks olema u 10-15 mm kandis.
Siin pildil on näha nimetatud žiguli solenoid täpselt samasuguse (aga väga roostes
Kas või kuidas see seal töötab, pole teada. Millegipärast arvan, et ei tööta, kuna on liialt nõrk.
Unustasin veel öelda, et selle asjanduse käik peaks olema u 10-15 mm kandis.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
-
kaits09
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 142
- Liitunud: L Juul 25, 2009 5:34 pm
- Asukoht: Harjumaa Loksa
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Ehk sobiks mingi väike tõmberelee, osadel sõidukatel kütusepaagi luugi avamine näiteks elektriline.
Mingitel vanematel Fordidel on tagaluugi avamine lahendatud väikese tõmbereleega.
Mingitel vanematel Fordidel on tagaluugi avamine lahendatud väikese tõmbereleega.
Tiimi Neli Tankisti ja Koer piloot......ehk keegi vanematest olijatest veel mäletab säänset tiimi
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Võib-olla leiad mõne kõrgsurvepumba magnetklapi. Näiteks sellised http://www.diisel.ee/?page=tooted&cat_id=10&limit=7
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Selliseid mõned jäänud vanast ajast, mingi vene karpa omad, paistavad veidi isasemad olema kui sul pildil:

Pikkus otsast otsani 68 mm, otsast keermeni 42 mm, läbimõõt 24 mm.
Keere tundus pisut väiksem olema kui 10x1, võibolla on G1/8, praegu pole millegagi kontrollida, homme ehk...

Pikkus otsast otsani 68 mm, otsast keermeni 42 mm, läbimõõt 24 mm.
Keere tundus pisut väiksem olema kui 10x1, võibolla on G1/8, praegu pole millegagi kontrollida, homme ehk...
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Selle viimase pildi peal peaks olema vaz 2103/06 karburaatori solenoid.Ja kui mälu ei peta siis weber tüüpi karpa oli neil.
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Kui pikk käik sellel on, osakd öelda?isakene kirjutas:Selliseid mõned jäänud vanast ajast, mingi vene karpa omad, paistavad veidi isasemad olema kui sul pildil:
Pikkus otsast otsani 68 mm, otsast keermeni 42 mm, läbimõõt 24 mm.
Keere tundus pisut väiksem olema kui 10x1, võibolla on G1/8, praegu pole millegagi kontrollida, homme ehk...
Tel 56224693
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Vidina enda töökäik ehk paar milli. Aga solenoidi südamiku pikkus on 16 mm ja liikumist miski ei piira, nii et käiku peaks saama oluliselt pikendada.karu kirjutas: Kui pikk käik sellel on, osakd öelda?
Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Seda suuremat solenoidi proovinud ei ole, aga kahtlustan, et see jääb ka nõrgaks. Lisaks pole kindel kas mahub ära.
Aga need diisli pumba klapid tunduvad juba lubavamad. Peab mõnda näpu vahel keerutama, siis saab aru.
Või siis see kütuseluugi tõmberelee variant.
Tänud, juba mõtteainet on.
Aga need diisli pumba klapid tunduvad juba lubavamad. Peab mõnda näpu vahel keerutama, siis saab aru.
Või siis see kütuseluugi tõmberelee variant.
Tänud, juba mõtteainet on.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Vbl läheb liialt keeruliseks aga kas servomootorit ei taha kasutada, sellel jõudu suht palju ja saad oma soovi järgi liigutada nii kaugele kui hetkel vaja. Kuidas nad meretingimustes end üleval peavad, seda ma muidugi ei oska öelda.tarmo kirjutas:Seda suuremat solenoidi proovinud ei ole, aga kahtlustan, et see jääb ka nõrgaks. Lisaks pole kindel kas mahub ära.
Aga need diisli pumba klapid tunduvad juba lubavamad. Peab mõnda näpu vahel keerutama, siis saab aru.
Või siis see kütuseluugi tõmberelee variant.
Tänud, juba mõtteainet on.
Tel 56224693
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Solenoid toore klapi lülitamiseks
Lahendasin asja hoopis keskluku bipolaarse elektromagnetiga ja jätsin originaaltrossi alles.
Kumbagi otsa pidin panema vedrud, sest karbussi poolne ots ei püsiks ilma koos ning teise otsa esimest kompenseeriva vedru (et tross vedru jõul ise tagasi ei vajuks).


Kumbagi otsa pidin panema vedrud, sest karbussi poolne ots ei püsiks ilma koos ning teise otsa esimest kompenseeriva vedru (et tross vedru jõul ise tagasi ei vajuks).


Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874