Seisva auto voolutarve.
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
-
kadjakas2000
- Rock Crawler
- Postitusi: 861
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Seisva auto voolutarve.
Kui palju peaks olema nö uinunud olekus (uksed lukus, signa peal) auto voolutarve? Jutt on täpsemalt `04 Grand Cherokeest. 0,02A vist võiks olla muidu normaalne? Kuskilt on meelde jäänud, et enne lõplikku unnejäämist on u 10min viiteaeg, mil tarbitakse rohkem. Kõlab usutavalt?
Re: Seisva auto voolutarve.
0,02A võiks olla normaalne,aga sellel autol kipub ta olema 0,05A.Oleneb ka sellest ,missugune signa on peal ja kas on autonoomne või mitte. Nn. unnejäämine võtab natuke aega, aga ma ei usu et see on 10 min.
Me oleme kõik võhikud,ainult erinevates valdkondades.
- helar
- I live off from the mud
- Postitusi: 2652
- Liitunud: T Jaan 12, 2010 4:13 pm
- Asukoht: Vääna Jõesuu
Re: Seisva auto voolutarve.
Mõnel automargil võib see tuttu jäämine ka 10 minti aega võtta. Seega see väide on õige.
Grandi puhul ei usu.
Grandi puhul ei usu.
Y61 Pätcruiser , LC80 .
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
Kuni autopesuni on offroad lahe...
Autoremont Tallinnas. http://www.heinworks.ee
-
kadjakas2000
- Rock Crawler
- Postitusi: 861
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Seisva auto voolutarve.
Ok, tänud, Ibra ja Helar!
Probla oli selles, et aku kippus seistes kotti minema. Installisin talveks uue aku. Akukeskuse vennad mõõtsid lekkevoolutangidega seisval autol kaoks 1,1A. Tekkis paanika-jaanika. Mõõtsin ka ise korduvalt testriga garaažis ja näis, et radioola tõmbab akut tühjaks. Lahtiühendatud raadioga problat polnud justkui. Pärast teema tegemist süvenesin pisut asjasse, fikseerisin testriotsad klemmide külge ja ootasin.
Tulemus: vahetult pärast auto lukustamist lahti ühendatud raadioga:
vahetult pärast lukustamist raadioga:

ilma radioolata juhtus kahe minutiga nii, kui raadio taga oli, võttis aega u viis mintsa:
Näikse, et asi oli ikkagi puhtalt läsustunud akus.
Aga paistab, et kui võtmed ette jätta, jääbki raadio tarbima. Teen pärast asjade kokkulappimist veel ühe katse.
EDIT: Lahtiste ustega võttis pisut rohkem aega, a lõpuks kukkus ikkagi 0,03-e peale. Kõik timmis.
Lugesin oma pika jutu läbi, eee, pisut segane lämin on see kõik. Jutu point oli: esialgu (Akukeskuse tüüpide toel) jäi mulje, et miski asi tõmbab seisval autol akut kotti. Kuna selle neetud orig navikaga raadioga on ennegi kanitelli olnud, kahtlustasin jälle seda. Esmasetel mõõtmistel nii näiski. Hiljem selgus, et too raadio tahab nö uinumiseks pisut aega.
Probla oli selles, et aku kippus seistes kotti minema. Installisin talveks uue aku. Akukeskuse vennad mõõtsid lekkevoolutangidega seisval autol kaoks 1,1A. Tekkis paanika-jaanika. Mõõtsin ka ise korduvalt testriga garaažis ja näis, et radioola tõmbab akut tühjaks. Lahtiühendatud raadioga problat polnud justkui. Pärast teema tegemist süvenesin pisut asjasse, fikseerisin testriotsad klemmide külge ja ootasin.
Tulemus: vahetult pärast auto lukustamist lahti ühendatud raadioga:
vahetult pärast lukustamist raadioga:
ilma radioolata juhtus kahe minutiga nii, kui raadio taga oli, võttis aega u viis mintsa:
Näikse, et asi oli ikkagi puhtalt läsustunud akus.
Aga paistab, et kui võtmed ette jätta, jääbki raadio tarbima. Teen pärast asjade kokkulappimist veel ühe katse.
EDIT: Lahtiste ustega võttis pisut rohkem aega, a lõpuks kukkus ikkagi 0,03-e peale. Kõik timmis.
Lugesin oma pika jutu läbi, eee, pisut segane lämin on see kõik. Jutu point oli: esialgu (Akukeskuse tüüpide toel) jäi mulje, et miski asi tõmbab seisval autol akut kotti. Kuna selle neetud orig navikaga raadioga on ennegi kanitelli olnud, kahtlustasin jälle seda. Esmasetel mõõtmistel nii näiski. Hiljem selgus, et too raadio tahab nö uinumiseks pisut aega.
Viimati muutis kadjakas2000, N Okt 18, 2012 10:21 am, muudetud 1 kord kokku.
Re: Seisva auto voolutarve.
Ei taha kedagi-midagi maha tegema hakata aga selle firma akuga mis pidilt paistis on omalgi samad kogemused.
Grand Cherokee4,0;3,1;2,5 Patrol3,3;4,2 Pajero2,5;3,2
-
kadjakas2000
- Rock Crawler
- Postitusi: 861
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Seisva auto voolutarve.
Antud tootja akude kohta pole minul ühtegi paha sõna öelda. Pigem julgeks kiita neid.arx158 kirjutas:Ei taha kedagi-midagi maha tegema hakata aga selle firma akuga mis pidilt paistis on omalgi samad kogemused.
Re: Seisva auto voolutarve.
Ega muud paha ei olnudki kui 2 aastaga sai eluiga läbi.Aga loomulikult võis see lihtsalt minul nii olla ja teistel on kõik ok.
Grand Cherokee4,0;3,1;2,5 Patrol3,3;4,2 Pajero2,5;3,2
-
margus61
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: Seisva auto voolutarve.
Kui juba mõõtmised käsil, oleks huvitav teada, palju seistes läbi IOD läheb. Vt. http://www.wjjeeps.com/fuses.htm
Ise voolusid mõõtnud pole, aga on jäänud selline tunne, et kõige vähem tarbib lukus ustega.
Ise voolusid mõõtnud pole, aga on jäänud selline tunne, et kõige vähem tarbib lukus ustega.
Re: Seisva auto voolutarve.
Huvitav lugeda. Peaks enda omal ka selle üle mõõtma. Seisis siin kuu aega ja tõmbas aku nii tühjaks, et see ei võtnud esialgu isegi laadijaga voolu sisse.
Ega sul 5.9-ga analoogset probleemi pole olnud?
Ega sul 5.9-ga analoogset probleemi pole olnud?
-
kadjakas2000
- Rock Crawler
- Postitusi: 861
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Seisva auto voolutarve.
Ei, 5,9-ga ei meenu sihukest jama. A ZJ-l on väga lihtne kuudi valgustit kogemata sisse lülitada. Ja nii ta sirama jääbki...johndoe kirjutas:Huvitav lugeda. Peaks enda omal ka selle üle mõõtma. Seisis siin kuu aega ja tõmbas aku nii tühjaks, et see ei võtnud esialgu isegi laadijaga voolu sisse.
Ega sul 5.9-ga analoogset probleemi pole olnud?