2006.a LC 120 jõud kaob
Moderaatorid: jr, Moderators
2006.a LC 120 jõud kaob
Tervist! Selline mure, et mingi hetk kaob lihtsalt jõud ära, kiirus vajub u 20km/h-ni, vabakäiguga pöörded tõusevad ilusti ülesse, proovid edasi sõita, vaikselt kiirus tõuseb, aga üle 20-ne kiirus ikka ei tõuse, suretad korra auto välja ja kõik jälle korras. Esimest korda oli see probleem esimeste miinuskraadide juures (paar nädalat tagasi), siis mõtlesin, et äkki kütus hangus ära, aga samas miinuseid oli suht vähe selle jaoks, nüüd on kaks päeva järjest jamanud. Päev või paar enne esimest korda käis ka vahehoolduses ära, ei tea kas nad seal tegid midagi või on see mingi kokkusattumus. Äkki kellegil on mingeid kogemusi sellise probleemiga varem olnud.
Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
On erinevaid kogemusi olnudjanek432 kirjutas:Tervist! Selline mure, et mingi hetk kaob lihtsalt jõud ära, kiirus vajub u 20km/h-ni, vabakäiguga pöörded tõusevad ilusti ülesse, proovid edasi sõita, vaikselt kiirus tõuseb, aga üle 20-ne kiirus ikka ei tõuse, suretad korra auto välja ja kõik jälle korras. Esimest korda oli see probleem esimeste miinuskraadide juures (paar nädalat tagasi), siis mõtlesin, et äkki kütus hangus ära, aga samas miinuseid oli suht vähe selle jaoks, nüüd on kaks päeva järjest jamanud. Päev või paar enne esimest korda käis ka vahehoolduses ära, ei tea kas nad seal tegid midagi või on see mingi kokkusattumus. Äkki kellegil on mingeid kogemusi sellise probleemiga varem olnud.

Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
3.0 diisel jah, nendele tuledele, mis seal juba põlevad
, lisandub check engine tuli. Muidu põlevad kõik tuled mis ABS anduri signaali puudumise tõttu põlevad, nimelt lasin rattalaagri ära vahetada, mingi austraallaste toodangu panna, pidi vastupidavam olema, aga arvati, et sellel pole magnetriba, pidid oma kuludega uuesti millalgi ümber vahetama.

Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Tuttaval oli sarnane probeelm. Ta proovis 2x miskit muud kütusefiltrit ja siis läks ostis ikka esindusest, siis sai korda.
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Mul on see koguaeg esinduses hoolduses käinud, kõik esinduse jupid küljes peale mõnede sillaosade.
Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Kui VSC, TRC, jne. tuled säravad, siis juhe sappa ja ilmselt vahib sulle sealt EGR-i veateade vastu. Lase, või puhasta ise ära: http://www.landcruiserclub.net/forums/s ... ottle-body
Võid lugeda ka minu teemat selle kohta: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=11&t=34256
Võid lugeda ka minu teemat selle kohta: http://forum.4x4.ee/viewtopic.php?f=11&t=34256
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
eks ma proovin lähipäevil järgi, 270000 km läbi sõitnud, nii et võib olla küll asi selles. Lähen vaatan homme, ehk saab pistiku järgi korra. Näitab või ei näita mingit viga, lahti võtan ikka selle lähipäevil ja panen ka tõenäoliselt pimeda sinna. Las rohelised kiruvad edasi, et kliima soojeneb, niikaua ma seda ei usu, kuni mu garaaž talvel ilma kütmata soojaks läheb 

Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Eeee, sellel autol niisama pimeda ettepanekust ei pidavat piisama, loobib ajusse vead sisse. Aga kui suudad niimoodi ära pimendada, et vigu ei teki, anna kindlasti tagasisidet...olen huvitatudjanek432 kirjutas:eks ma proovin lähipäevil järgi, 270000 km läbi sõitnud, nii et võib olla küll asi selles. Lähen vaatan homme, ehk saab pistiku järgi korra. Näitab või ei näita mingit viga, lahti võtan ikka selle lähipäevil ja panen ka tõenäoliselt pimeda sinna. Las rohelised kiruvad edasi, et kliima soojeneb, niikaua ma seda ei usu, kuni mu garaaž talvel ilma kütmata soojaks läheb

Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
kui ta hädaabi režiimile aju ei aja siis mu poolest võib see check engine seal ees põleda. eks tuleb järgi proovida. ega enne teada ei saa.
Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Nii huvi pärast,mis sellest asjast sai,ehk tekivad oma sitamajal ka kunagi sarnased ilmingud?
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
üleeile keerasin siis egri maha ja puhastasin ära, ei mingit vahet, ei ole just kõige hullem ka olnud. aga märkasin midagi uut, klapp mis on egr'st inteka poole, kui see lõppu keerata jääb see nagu õrnalt mingi nuka taha kinni, ei tea kas see peabki nii olema või ongi asi selles. mis klapp see seal üldse on, tühikäik? gaasiklapp? inteka poolsest küljest pääseb seda keerama, ei mäleta kas ilma inteka eest võtmiseta ka pääseb seda keerama. Auto käis amservis ja saaremaal tesmanis ka, ei osanud midagi öelda, ju peab millalgi vea sisse laskma ja siis süüde sees slepis diagnosti uuesti viima, äkki jääb viga ette. On kellegil veel nii et enne käivitamist peab roolist paremal olevat plastiknurka mujuma (seal all mingi nupp), ma ei tea kas mulle tundub või ongi see nii, et vahel ta ei taha kohe käivituda ka kui selle vea ette lööb, aga siis kui seda nuppu käivitamise ajal all hoian siis nagu läheb kohe, kuhu see üldse signaali saadab?
Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
see ka veel et nüüd asi selliseks muutunud et möödasõite suht raske teha, enamasti kui pöörded üle 2200 tõusevad hakkab see nuss pihta, samas sõitsin maantee kiirusega mingi 6 tonnine käru järgi, pöörded 2500 kanti, siis ei olnud seda jama, nii kui käru tühjaks tegin hakkas jälle pihta.
Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
- TiitR
- I live off from the mud
- Postitusi: 5765
- Liitunud: P Mai 18, 2008 8:00 pm
- Asukoht: Tartumaa + Ida-Virumaa
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Kui saad, ole hea ja tee sellest "nurgast" pilt ja näita. Mitte ei saanud aru, millest juttjanek432 kirjutas: On kellegil veel nii et enne käivitamist peab roolist paremal olevat plastiknurka mujuma (seal all mingi nupp), ma ei tea kas mulle tundub või ongi see nii, et vahel ta ei taha kohe käivituda ka kui selle vea ette lööb, aga siis kui seda nuppu käivitamise ajal all hoian siis nagu läheb kohe, kuhu see üldse signaali saadab?

P.S Huvitav, et mingeid vigu ei ole näidanud? Kuidas masin muidu käivitub? Nässus SCV (Suction Control Valve) segab ka käivitumist, kuid selle vea tuvastamiseks on vaja auto ööseks Toyo esindusse jätta, kuna ainult neil on Toyota Tester ja viga suudetakse lugeda vaid käivitamise hetkel. Pmst. mõõdetakse kõtusesurve latis vms. Aga kontakteeru foorumlase "roadrunner", kes Amservis kunagi tehnik oli ja tema teab väga palju neist asjust (olen isegi ta käest palju head infi saanud)

P.S.S Ja 6 tonnine haagis?

Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
3 nädalat tagasi jamas minu länkar sarnaselt, aga ilma veakooditeta. nagu möödasõidu tegin, või kiirendasin ägedamalt, jõud kadus. samas jälle oli ok. filtrid äsja vahetatud jne. kuna suvel egr puhastati, siis lasin paagi puhastada. paak oli kakat täis ja paagis olev filter umbes. nüüd hetkel tundub et asi jälle korras.
Re: 2006.a LC 120 jõud kaob
Viga või siis vead lõpuks käes, üleeile käisin kuressaare ametikoolis diagnostis, nussisime mis me nussisime, lõpuks saime veakoodi kätte, näitas heavy fuel leak. Eile saatsin siis auto järve amservi ja tuli välja et terve kütusesüsteem on p****s. Nimelt siis öeldi et solki kütust kasutanud, määrimist liiga vähe, pumbast oli tulnud metalli sodi süsteemi. Kütust olen koguaeg statoilist ja olerexist võtnud. Lugesin välismaistelt lehtedelt ka, et see pidi üsna levinud probleem olema länkaritel, nii et ärge lisanditega koonerdage.
Mida kinni ei jäta, tuleb mudas edasi loputada!
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986
LC 120 3.0 D4-D 2006
Defender 90 2.5 TD 2007
Pajero 2.3 TD 1986