TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Õnneks Defenedri omanikud ei pea murtsema, neil on väline turvapuur lubatud (tehase lisvarustus) ja on ka tänavalegaalsed setifitseeritud järelturu tooted olemas:
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Defenderi mehed ei muretsegi.Landy kirjutas:Õnneks Defenedri omanikud ei pea murtsema, neil on väline turvapuur lubatud (tehase lisvarustus) ja on ka tänavalegaalsed setifitseeritud järelturu tooted olemas:
http://www.safetydevices.com/expedition ... +approval/
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- inseneer
- Legod Varuosadest
- Postitusi: 2560
- Liitunud: N Nov 18, 2004 3:14 pm
- Asukoht: Tallinn ja Harjumaa 534O8157
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
e.p. kirjutas:Ehitage vabas niipalju, kui soovi on.
TR1 on ja jääb tänavaautode klassiks.
Vastavalt rajale ja teeoludele valitakse õige sõidukiirus.
Kuldsed sõnad.
I. Nikker, rikutud alates 2001 +372534O8157
http://imedepold.ee/
http://imedepold.ee/
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Ühe põhjusena miks mitte lubada välist puuri on mulle välja toodud investeerimisvajadus
Krt see on ühekordne investeering - pidev kere taas sirgu venitamine on miski aja jooksul oluliselt kallim lõbu
Krt see on ühekordne investeering - pidev kere taas sirgu venitamine on miski aja jooksul oluliselt kallim lõbu
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Milliste reeglite juurde plaanitakse jääda?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Huvitab ennast ka juba!Landy kirjutas:Milliste reeglite juurde plaanitakse jääda?
1)Pragu kahtivate
2)http://eal.4x4.ee/index.php?option=com_ ... Itemid=148
3)Või mõn nende vahelise juurde?
Priit
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Tere
TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Aga kui asi korrektselt vormistatud ja paberil, siis kindlasti ilmub alakomitee (EAL) lehel selline dokument.
TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Aga kui asi korrektselt vormistatud ja paberil, siis kindlasti ilmub alakomitee (EAL) lehel selline dokument.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Küsin - Kas minu poolt siin samas teemas 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekuid (puudutasid elektrisüsteeme ja kütuseid) ka arutati?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Praeguseks on elektrisüsteemi puudutav punkt saanud sellise kuju:Landy kirjutas:Küsin - Kas minu poolt siin samas teemas 22.Nov.2011 22:47 ja 23.Nov.2011 12:14 tehtud postituses olnud ettepanekuid (puudutasid elektrisüsteeme ja kütuseid) ka arutati?
3.4.13. Elektrisüsteem
3.4.13.1. Elektrisüsteem peab olema originaalne. Lubatud on punktidest 3.4.12.8., 3.4.13.4., 3.4.13.5. ja 3.4.13.6. lubatust lähtuvad elektri süsteemi ümberehitused.
3.4.13.2. Aku kinnituskoht originaalne. Aku tüüp ja suurus ei ole piiratud.
3.4.13.3. Generaator originaalne.
3.4.13.4. Täiendavad valgustusseadmed ei ole piiratud, kuid peavad vastama Eesti Vabariigi seadustele. Lisatulede valgustugevuse kontrollarv võib seadusandluses lubatust suurem olla.
3.4.13.5. Lubatud dubleerida tagatulesid võistluste ajaks.
3.4.13.6. Võistlussõidukile on lubatud paigaldada lüliti, mis lülitab välja kogu võistlussõiduki elektrisüsteemi. Lüliti peab olema sädemevaba ning kättesaadav nii juhile, kui kaassõitjale nende istekohalt. Elektrisüsteemi väljalülitamisega peab kaasnema ka mootori seiskumine.
Ja kütuseid puudutav punkt järgmine:
3.2.5. Kasutada tohib ainult jaemüügi võrgu kaudu turustatavaid sisepõlemismootoritele mõeldud autokütuseid. Mootorisse tohib juhtida ainult autokütust ja välisõhku, muude lisandite silindritesse juhtimine on keelatud. Elektri-ja hübriidajamite toiteallikate laadimisviisid ei ole piiratud. Lubatud on jaemüügis müüdavad sisepõlemismootorite kütuselisandid.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17328
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Suured tänud, väga mõistlikud muudatused!
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
e.p. kirjutas:TR1 reeglites tuleb suurem muudatus generaatori osas, mis muutub vabaks ja edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Kuidas seda mõista?Arto kirjutas:Praeguseks on elektrisüsteemi puudutav punkt saanud sellise kuju:
3.4.13.3. Generaator originaalne.
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Kuidas seda mõistma peab ?e.p. kirjutas:TR1 reeglites edaspidi luubatakse ainult elektri või tootjatehase poolt paigaldatud mehhaanilist vintsi.
Kas nt. Toyotal peab meh vints olema Toyota tehase poolt paigaldatud ?? - või võib Toyota omanik autole Toyota meh vintsi ise paigaldada ?
tartuoffroad.ee
5581340
5581340
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Kas liiga keeruline lause oli?
Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".
Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Minu viga jah, generaator on vaba.e.p. kirjutas:Generaatori punkt on jäänud Artol muutmata ehk see kõik hetkel siin "saunajutt".
Kuna VABA reeglid pidime Avo sõidul lätlaste ja leedukatega läbi rääkima siis loodan, et peale seda saame tehniliste projekti ülesse ning kuu enne hooaja algust ka kinnitatud.
Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
- MahviaDeTyrk
- I live off from the mud
- Postitusi: 4477
- Liitunud: N Nov 23, 2006 6:57 pm
- Asukoht: Tartu Off-Road Klubi
- Kontakt:
Re: TR-1 tehnilised reeglid 2013......
Mil moel see TR1 reeglitega seotud on ?Arto kirjutas:Kuna VABA reeglid pidime Avo sõidul lätlaste ja leedukatega läbi rääkima siis loodan, et peale seda saame tehniliste projekti ülesse ning kuu enne hooaja algust ka kinnitatud.
tartuoffroad.ee
5581340
5581340