Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Moderaatorid: jr, Maasturid, margus4x4ee, boob, Stupiduser, Veiko, hulkur, kala, ennukas, Daniel, erik, Moderators
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Kuugeldasin küll, aga targemaks ess saanud. Lubage et pöördun nüüd spetsialistide poole! Kõrgepingejuhtmete kummilutud, need mis jagaja kaane külge käivad on välja veninud ja niiskus vahele roninud. Proua pereautol nüüd ärandamisvastane abinõu missugune- enne sõitu tuleb alati lapiga juhtmeotsad ja jagaja kaas ära kuivatada. Muidu mootor jutule ei võta.
Küünlajuhtmed ise uued (miski pool aastat) ja järgmisi ostma VEEL ei kipu. Seetõttu ka see teema. Et asjatundjad võiks viidata, mis plöga sinna vahele panna, et vesi ei voolaks ja hoiaks lutud kaane küljes ka. Klemmikontaktid üksi kinni ei hoia... Žigullil oli kord sama jama uute juhtmetega- siis läksid vanad küünlajuhtmed tagasi ja asi ants. Uutel Jeebu AutoLite küünlajuhtmete kummilutudel oli miski läbipaistev plöga sees- kerge installida, ära ei kivistunud, veetihe ja igati ok.
Mida siis sinna panna võiks? Silikoonmääre teeb veel libedamaks ja ei sobi. Miski hermeetik? Netist hetkel abi ei olnud, aga äkki keegi on miskit spets silikooni kasutanud. Kuna kõrgepinge on mängus, siis ei tahaks kohe (riiulis miski Soudal neutraalne maja remondiajast) suvaliste hermetsidega eksperimenteerima hakata...
Tänud kaasamõtlejaile,
Küünlajuhtmed ise uued (miski pool aastat) ja järgmisi ostma VEEL ei kipu. Seetõttu ka see teema. Et asjatundjad võiks viidata, mis plöga sinna vahele panna, et vesi ei voolaks ja hoiaks lutud kaane küljes ka. Klemmikontaktid üksi kinni ei hoia... Žigullil oli kord sama jama uute juhtmetega- siis läksid vanad küünlajuhtmed tagasi ja asi ants. Uutel Jeebu AutoLite küünlajuhtmete kummilutudel oli miski läbipaistev plöga sees- kerge installida, ära ei kivistunud, veetihe ja igati ok.
Mida siis sinna panna võiks? Silikoonmääre teeb veel libedamaks ja ei sobi. Miski hermeetik? Netist hetkel abi ei olnud, aga äkki keegi on miskit spets silikooni kasutanud. Kuna kõrgepinge on mängus, siis ei tahaks kohe (riiulis miski Soudal neutraalne maja remondiajast) suvaliste hermetsidega eksperimenteerima hakata...
Tänud kaasamõtlejaile,
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
Re: Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Motipil ja Valvolinel olid head aerosoolid ülelöögi vältimiseks, aga tihendamiseks...? Tavalised määrded on enamus isoleerivate oamdustega, vaseliinist alates.
Neid aerosoole peab kiitma, väga niisketes oludes jagajad juhtmed said üle lastud ja asi paranes väga tugevalt. Kahjuks ainult ajutise iseloomuga, kuu-paar siis tahab uut dopingut.
Neid aerosoole peab kiitma, väga niisketes oludes jagajad juhtmed said üle lastud ja asi paranes väga tugevalt. Kahjuks ainult ajutise iseloomuga, kuu-paar siis tahab uut dopingut.
Re: Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Kas neid lutte uuest peast saada ei ole, et mingi möksiga mängima peab? Või siis lammutusest suva auto küljest viisakad lutid võtta?
Aga üks võimalus oleks näiteks liimiga termokahanev sinna lutile peale või luti asemele, sõltuvalt sellest kuidas parem on? Või vana hea isoleerpael? Isoleerimise omadusi pole ju väga vaja - piisab kui all kuiv on ja uut niiskust peale ei tule.
Aga üks võimalus oleks näiteks liimiga termokahanev sinna lutile peale või luti asemele, sõltuvalt sellest kuidas parem on? Või vana hea isoleerpael? Isoleerimise omadusi pole ju väga vaja - piisab kui all kuiv on ja uut niiskust peale ei tule.
- Shrek4x4
- Vintsmännide AÜ
- Postitusi: 324
- Liitunud: K Dets 13, 2006 12:02 am
- Asukoht: Harjumaa, Keila.
- Kontakt:
Re: Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Tõmba nipukad ümber.
Ain Abel +37256987553.Shrek Offroad Team vintsivalitseja. 2007. aasta Eesti 4x4 Karikavõistluse vabaklassi 1-koht.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
http://4x4shrek.planet.ee/
Suzuki Samurai -87,-90,-98.a.
- kalleo
- Rock Crawler
- Postitusi: 843
- Liitunud: T Aug 31, 2010 8:36 am
- Asukoht: Kausikujulise kaluriküla serval
Re: Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Suur tänks Shrek4x4, nipukad oli hää mõte!
Küünlajuhtmete kummilutud niuksed "väljaveninud", et vesi läheb juba juhtme poolt lutu alla klemmideni ja sealt soriseb edasi allapoole jagaja kaane peale. Reaalne "loik" vett koguneb kohe sinna lutu sisse. Mootor kah selline, et jagaja ees, kõik taevane vihm lendab läbi radika ja ventika jagaja peale. Panin siis mõlemasse otsa kaablisidused ja pragude vahele väikese nokaga vaseliini. Hetkel justkui toimib.
Kokkuvõte on aga selline, et aitavad ikka uued ja korralikud küünlajuhtmed. Meelde peaks aga jällegi jätma, et head ja odavat asja ei ole olemas, ning ega ikka sitast saia saa...
Tänud kõigile kaasamõtlejaile!
Küünlajuhtmete kummilutud niuksed "väljaveninud", et vesi läheb juba juhtme poolt lutu alla klemmideni ja sealt soriseb edasi allapoole jagaja kaane peale. Reaalne "loik" vett koguneb kohe sinna lutu sisse. Mootor kah selline, et jagaja ees, kõik taevane vihm lendab läbi radika ja ventika jagaja peale. Panin siis mõlemasse otsa kaablisidused ja pragude vahele väikese nokaga vaseliini. Hetkel justkui toimib.
Kokkuvõte on aga selline, et aitavad ikka uued ja korralikud küünlajuhtmed. Meelde peaks aga jällegi jätma, et head ja odavat asja ei ole olemas, ning ega ikka sitast saia saa...
Tänud kõigile kaasamõtlejaile!
2XJ - Parem midagi mitte teha, kui teha mitte midagi...
- tarmo
- I live off from the mud
- Postitusi: 5137
- Liitunud: N Juul 01, 2004 1:04 am
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Niiskus jagaja kaane ja kõrgepingejuhtmete vahel
Kui jagaja veekindlaks teed, siis tõmbab kuumusega vee sisse. Seda muidugi sellisel autol mida vee alla uputatakse.
Selle vastu aitab tuulutus ja veel parem selline, kus jagaja jalast jookseb üks voolik välja ja teine ülalt. Ehk siis õhk voolab jagajast läbi. Selline lahendus kannatab vee all sõitmist ilusti.
Selle vastu aitab tuulutus ja veel parem selline, kus jagaja jalast jookseb üks voolik välja ja teine ülalt. Ehk siis õhk voolab jagajast läbi. Selline lahendus kannatab vee all sõitmist ilusti.
Tarmo Toom, off-the-road alates 2003
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874
Vaba/TR1 2005-2009
TR3 2009-2015 (Mainor Team)
Suzuki KQ700 30"MT
LC200/V8 32"AT
tarmo@4x4.ee, 526 5874