GC kirjutas:
...
Teatud tingimustel tekib lumes sõites muidugi auto ratta alla kinnisõidetud lume laadne pind. On ju küll olukordi, kus isegi 4x4 auto madalas lumes moodustab rataste alla jääst kausid ja seal sa siis istud!
4x4 kogemus samas olukorras puudub, kuid olles ise lamellikasutaja, siis pean lamellrehvi üheks vaieldamatuks eeliseks sellisest olukorrast pääsemist - lased rehvi mõenkümneks sekundiks jooksma (et soojeneks) ja seejärel ootad paar minutit (rehv sulatab jäässe kenasti mustri). Ootamise aega on mõistlik pruukida olukorra parandamiseks labida abil. Kui nüüd ettevaatlikult paigalt võtta, siis keerab enamasti end esimese korraga välja. Seda eeldusel, et ei üritata ilmselgelt võimatut...
Naastrehviga (ei Vallai, ei UG, ei Gislaved) mul sama trikk õnnestunud ei ole. Ilmselt ei ole rehvi pinnas piisavalt servi, mis haagiksid...
Tundub küll mõistusevastane, kuid teatud peene mustripoonisega rehvid viskavad end üllatavalt hästi lumest tühjaks

Potsu, Krooks, GLK, Frontud ja hübriidruss veavad enamasti kõigi ratastega. Üldiselt olen rahul...