Aitame soome kolleegi - ülekanne aeglasemaks

Gaz 69, UAZ 469 või Gaz 66 või ZIL. Ühine nimetaja kogu Vene maasturliikurite kohta. Olgu ta siis veok või sõiduk. Lubatud ka roomiksõidukid ja sõjaväetehnika.

Moderaatorid: jr, Landy, Moderators

Vasta
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Aitame soome kolleegi - ülekanne aeglasemaks

Postitus Postitas jr »

Tällä kertaa kysyisin vinkkejä uazin välityksiin (gear ration).

Tarkoituksena olis saada hitaammat maasto välitykset eli jakovaihteistoon pitäis rattaita tehdä.

Onko teillä mitään kokemusta tälläisesta projektista?
+372 5028488
Kasutaja avatar
jr
Motorsi Jaak
Postitusi: 5727
Liitunud: K Veebr 19, 2003 10:01 pm
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas jr »

Ehk siis käigukast ja vahekast on hetkel laua peal laiali ja mõte oli mehel sinna pista teise ülekandega hammakad sisse. Kas UAZ'le vahekasti tehakse erinevaid ülekandeid?
+372 5028488
Kasutaja avatar
Stupiduser
Vintsmännide AÜ
Postitusi: 1280
Liitunud: K Veebr 19, 2003 6:25 pm

Postitus Postitas Stupiduser »

Üldiselt on vahekasti ülekannete modimisest palju parem mõte sillaülekandeid modida.
G-69
Got ARB and Nitrous?
Postitusi: 126
Liitunud: N Mär 10, 2005 6:43 pm
Asukoht: Raplamaa

Postitus Postitas G-69 »

jr kirjutas:... Kas UAZ'le vahekasti tehakse erinevaid ülekandeid?
Jah, kirjanduse järgi tehakse küll. Olen kohanud manuaalides vahekasti aeglusti ülekandel suisa 3-e erinevat ülekandearvu. Ilma aeglustita on kõigil 1:1.
Samuti väidavad manuaalid erinevaid ülekandearve käigukasti kõigile käikudele välljaarvatud 4. käik.
Nii on see kirjas kirjanduses aga näiteks Tallinna Hiiu UAZ poe tohmanitelt erinevaid ülekandeid küsida pole mõtet - need seal ei tea sedagi, millised ülekanded nendel müügis olevatel käigu- ja vahekasti hammasratastel on.

Peaülekannetega on olukord vähe konkreetsem:
Põllumehesillale peaks kohe poest saama nii kiire, kui aeglase teo ja taldriku.
Sõjaväesilla kogu ülekanne tuleb koos reduktoritega kokku peaaegu sarnane põllumehe aeglasele (see oli midagi üle 5´e).
kauko
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: L Okt 08, 2005 5:26 pm
Asukoht: Finland

Postitus Postitas kauko »

Nyt tarvitaan suomentajaa tuon G-69 viestin kanssa... JR :oops:

469 löytyis vähän hitaanpi ykkönen mutta menis lähes kaikki vaihdelaatikon rattaat vaihtoon.

Perävälityksiä ei olla vielä muuttelemassa.

Mun uazi on siis 315126
Kauko from Finland
Kasutaja avatar
414 AVM
Rock Crawler
Postitusi: 637
Liitunud: K Aug 23, 2006 10:58 am
Asukoht: Nõmme

Postitus Postitas 414 AVM »

Yritän kääntää.

jr kirjoitti:
Valmistetaanko UAZ'n jakovaihdestoon erilaisia välityksiä?
G-69:
Juu, kirjojen mukaan valmistetaan. Olen kirjoissa nähnyt jakovaihdeston hidastimiin jopa 3 erilaista välitystä. Ilman hidastinta on kaikki 1:1. Samoin löytyy kirjoissa erilaisia vaihdelaatikon välityksiä kaikille vaihdeille paitsi neljäs. Niin on se kirjoissa, mutta Tallinnan kaupasta ei kannata kysyä, ne eivät tiedä edes sitä, minkäläiset välitykset on siellä myynissä olevissa vaihde- tai jakolaatikoissa.
Akselien kanssa on asia selvempi:
Siviilikäyttöön tarkoitetuille autoille pitäisi nopea ja hidas kierävaihde (tai onko oikea kierukkavälitys) heti kaupasta löytyä. Armejan autojen koko välitys tulee reduktorin kanssa melkein sama kuin siviiliautoissa(jotain yli5)
Suomen kielen taitoni on niin kuin se virollaisilla on...
Uku Velbri +372 56 48 43 78
Isuzu D-Max 2,5 TwinTDi Double Cab LSX AT'16
Isuzu D-Max 3,0 TD Double Cab LSX AT '08. Ex
Isuzu D-Max 3,0 TD Space Cab LS AT'05. Ex
kauko
Rookie
Postitusi: 16
Liitunud: L Okt 08, 2005 5:26 pm
Asukoht: Finland

Postitus Postitas kauko »

Kiitoksia 414 AVM

Tarkoitus olis siis teettää uudet välitykset jakovaihteistoon.
Nyt hidas puoli on 1,94.

Suunnitellaan...
Kauko from Finland
Vasta

Mine “UAZ / GAZ / ZIL jt”