Teemat ei ole ja ilmselt ka ei tule, kuna protsess kestis täpselt kaks aastat ja see oli 1,5a liiga pikk minu jaoks. Pole depressioonist siiamaani välja tulnud.Pata kirjutas:Kas sul selle auto kohta kuskil netis mingit teemat pole? Lihtsalt, huvitav oleks teada.Kjen kirjutas:
5. Zil 157 Cummins diisel. Liigub ja kindlustatud. ÜV kõlbulik.
.
Lihtsalt infoks, et mootor on 5,9 töömahuga (nagu ma teada sain, siis selliste mootorite võimsus varieerub üpris suures vahemikus, Zillile ARKi ümberehitus piirangute tõttu sobivad kaks lahjemat versiooni) ja pärit DAF tüüpi veoki pealt. Käigukast on ka DAF oma (vajas küll kaane modifitseerimist), vahekast jäi originaal. Autoga saab sõita kuni 60km/h, läheb ka kiiremini, aga siis kuumeneb üle ja müra-vibratsiooni kombinatsioon on päris karm. Mootori vahetuseks ARK väljastas ümberehitusloa ja suunas ekspertiisi. Eksperdiks valisin Jaan Peetri, eaka, ent endiselt tugeva käepigistusega ja humoorika jutuga vanahärra, kes jäi üldjoontes tehtuga rahule, et lasi veel üle käia pidurid ja salongi müratõkkeid lisada.