Sai natuke mudas püherdatud ja frontera esisild lõpetas oma funksioonid

Seoses sellega tekkis hulga küsimusi.
1.Ei saa silda alt kätte. Kas silla eemaldamisel tuleks ka üks alumistest lääbadest ära võtta? Või piisab poolasside äravõtmisest?
(Kuidas need ära käivad pole veel siiani aru saanud.)
Käändmikud mõlemad eemaldatud.
2. Kas tasub remontida originaal?
Esmavaatlusel oleks vaja.
a) mõlemad alumised šarniirid
b) jooks uusi piduriklotse
c) üks piduriketas (sisemine pool olematu, kulunud kuni tuulutuseni)
d) üks veovõlli nõellaager (teine vahetatud pool aastat tagasi)
e) mõlemad piduri supordid
f) ei tea mis tiffris toimub (sest kardaani kui keerata siis kumbki poolass ringi ei käi - raginaid pole)
3. Või asendada UAZ 469 kap. remonditud esisillaga (ise remonditud 2 a. tagasi). Valu saanud pole 2 talve lükatud uaziga lund oma hoovist ja suvel mõned korrad käidud hädalisi välja tõmbamas (aastaringselt omatehtud ketid peal, diffris keevislukk ja manuaalsed huubid)
4. Samas saan aru, et siis tuleks ka asendada tagasild.
5. Rehvideks uued 31x10,5x15 frontera velgedel - kas ned istuvad UAZ-i velgedele?
Ärge näkku lööge! Sai palju lolle küsimusi, aga fronteraga kokkupuuted põgusad - UAZ-i omanud 5 aastat (aga kuradima külm masin eriti talvel)

Kõik poolt ja vastu kommentaarid oodatud.
Tervitab Jokker