
Eelmisel polnud peale rataste ja mootori eriti midagi, aga sellel 66-l on ka vints, kaasa sain ka kaarrehvid mõõduga 1140 700.
Et nendega korralikult kuskil sõita siis pean tegema esisillale tõste, aga sellega veel vaatab kuna ja kuidas. Kõigepealt oleks vaja korralikult liikuma auto panna. Mootoril olid mahlad segamini, kuna tahtsin kiirelt liikuma auto saada siis lihtsam moodus oli mootor ära vahetada. Õnneks oli üks gaz 66 mootor endal olemas mis tahtis ainult paigaldamist. Nii sai ka tehtud. Pidureid tal polnud ja ka pole veel praegugi. Sellega tegelen ka. Kabiin tahab togimist ja keevitamist, sellega saan ka kunagi talvel tegeleda. Autol on ka dokumendid mis küll nõuka aegsed aga ehk saab asja. Plaan endal ta korda teha Veidike järele aidata mootorit, et käia sõitmas kuskil metsas ja ka vahepeal puid vedada kui kasti saan kuskilt.
Esimesed kaks pilti on müügikuulutusest.


Nii sai kaks gaz 66.te ära toodud kaugelt Rapla maalt.


Selline näeb ta praegu välja


Käisin ka juba kodujuures suuremat sorti mulla hunnikute otsas marutamas valus tank on ikka
