v6sa kirjutas:Lihtsalt tavaauto puhul jaksab aku süüdata vaid konkreetse juhtme ümber oleva, elektriautos on jaksu palju rohkema kuumutamiseks. Ning õhku lendavatki on rohkem...
Nagu näiteks liitiumaku, mis õhuga kokkupuutel (avarii korral läheb katki) hirmsal kombel põleda soovib ...
säinas kirjutas:rahvamajanduse kui terviku seisukohast räägib vesiniku kasuks ainult 1 asjaolu, et tema tootmiseks on üsna lihtsalt ära kasutatav kogu vaba elektrienergia ja seda kasvõi tanklas.
Vesinikul on siiski ka otsene "kasulik" omadus: selle põletamisel ei teki kasvuhoonegaase.
Teine oluline eelis rahvamajandusele on kaudne: Liitiumiga, millest elektriautode akusid tehakse, on kehvasti ja liitiiumi hind aina tõuseb.
http://www.businessinsider.com/why-cell ... 015-2011-3
Lisaks on need keemiad ebastabiilsed ja akud vananevad "iseenesest" isegi kui auto vaid garaažis seisab. Seega on uusi akusid kogu aeg juurde vaja ja kui ei leita ruttu uusi liitiumivarusid, tõmbab see roheroosale elektriunistusele pikaks ajaks kriipsu peale.
Vesinikul neid probleeme pole, küll on seal mured kütusemahutite energiatiheduse ja kütuseelementide kasuteguriga. Elame näeme, aga minul on vesinikuautosse märksa rohkem usku kui akudega elektrisaanidesse. Tsiteerides klassikuid:
totu kirjutas:Kusjuures mingi akundus tundub neist üks mõttetuimaid olema.
Vesiniku kütuseelementidega ja elektriajamiga auto on definitsiooni järgi vesinikauto, tsiteerides jälle klassikuid:
totu kirjutas:Diiselrongil, näiteks, on tegemist ühe jõuallikaga (diisel), kuidas võimsus jõuallikalt ratastele kantakse, ei muuda asja olemust.