Nõu vajaka maasturi valimisel
Moderaator: Moderators
Nõu vajaka maasturi valimisel
Tere. Olen siis jõudnud sellisesse etappi, kus vaja endale maastur valida, kuid ise ei ole 4x4 teemas täiesti kodus ja kokkupuude selliste autodega on väga põgus.
Olukorra kirjeldus ehk milleks vaja:
sügisel/talvel/kevadel maalapile vaja pääseda, treilerit vaja tirida, talvel rahulikul ilmel lumest läbi sumada ja vahest ka metsa sattuda (lihtsalt avastada ilusaid kohti ja liikuda nö metsateedel). kindlasti tekiks millalgi ka soov mõni matk kaasa teha, kuid eesmärk ei ole ka hammaste vahe muda täis saada.. auto küljed aga sopaseks võiks ju ikka saada. üsna suure osa ajast kulgeks siiski mööda teed tallinnas ja ka pikemad otsad.
valikud, mis endale tunduvad sümpaatsed:
nissan terrano II/ford maverick 2.7td ja eelistatum oleks lühike kere
jeep wrangler 2.5
jeep cherokee ja grand cherokee kuni 4.0
nissan patrol 2.8 diisel ja jällegi eelistatum lühike (aasta '92 ja ülesse, y60 vist on tal nimeks)
opel frontera sport 2.0
Endale tundub, et patrol on kõige vastupidavam, cherokeed kõige mugavad, wrangler lihtsalt stiilne,opeli kohta ei oska midagi öelda ja terrano selline lihtsalt auto, kuid milline oleks neist kõige optimaalsem vaadatuna mugavuse, vastupidavuse, kütusekulu, läbivuse ja ka jällemüügi seisukohalt. Tänan abi eest.
Olukorra kirjeldus ehk milleks vaja:
sügisel/talvel/kevadel maalapile vaja pääseda, treilerit vaja tirida, talvel rahulikul ilmel lumest läbi sumada ja vahest ka metsa sattuda (lihtsalt avastada ilusaid kohti ja liikuda nö metsateedel). kindlasti tekiks millalgi ka soov mõni matk kaasa teha, kuid eesmärk ei ole ka hammaste vahe muda täis saada.. auto küljed aga sopaseks võiks ju ikka saada. üsna suure osa ajast kulgeks siiski mööda teed tallinnas ja ka pikemad otsad.
valikud, mis endale tunduvad sümpaatsed:
nissan terrano II/ford maverick 2.7td ja eelistatum oleks lühike kere
jeep wrangler 2.5
jeep cherokee ja grand cherokee kuni 4.0
nissan patrol 2.8 diisel ja jällegi eelistatum lühike (aasta '92 ja ülesse, y60 vist on tal nimeks)
opel frontera sport 2.0
Endale tundub, et patrol on kõige vastupidavam, cherokeed kõige mugavad, wrangler lihtsalt stiilne,opeli kohta ei oska midagi öelda ja terrano selline lihtsalt auto, kuid milline oleks neist kõige optimaalsem vaadatuna mugavuse, vastupidavuse, kütusekulu, läbivuse ja ka jällemüügi seisukohalt. Tänan abi eest.
Kui sul mõtted wrangleri juures, et "lihtsalt stiilne", siis unusta see pigem ja vaata kasvõi cherosid. Short wheelbase ja treilatirimine ei sobi omavahel, kehvade asjaolude kokkulangemisel lükkab haagis sinu tagumise otsa esimeseks.
Või kui, siis 4,0... (2,5-sel on max lubatud piduriteta haagise mass 450 kg...)
Tanel, oma wraga õnnelik ja täna just 200-kilost metallpaaki auto järel maastikul mööda mättaid lohistanud ja vedanud
Jaksamise taha asi ei jää...
Või kui, siis 4,0... (2,5-sel on max lubatud piduriteta haagise mass 450 kg...)
Tanel, oma wraga õnnelik ja täna just 200-kilost metallpaaki auto järel maastikul mööda mättaid lohistanud ja vedanud
tegime pulli, aitab
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Paar täiendavat/täpsustavat küsimust.
Kas otsid eelkõige:
*diisel- või bensiinimootoriga autot?
*manuaal- või automaatkastiga autot
Mis hinnapiiridesse peaks auto jääma?
Kas otsid eelkõige:
*diisel- või bensiinimootoriga autot?
*manuaal- või automaatkastiga autot
Mis hinnapiiridesse peaks auto jääma?
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
kuna siiani on kogemused ainult bensiini tarbivate autodega, siis eelistaksin bensiini mootorit. suurema kubatuuri puhul siis bensiini+ gaasi. terrano puhul tunduks jällegi diisel toekam kui bensiini mootor. tundub, et see diisel on ökonoomsem kui bensiinikas. muidugi see arvamus võib ekslik olla. oleks hea kui keegi oskaks öelda reaalsed kulud 2.7td'l ja 2.4 bensiinimootoril. võib olla see kulu vahe on nii olematu, et kütusehind kompenseerib saadava võidu (igakuine läbisõit on kuskil 1000km või sinna kanti).
käigukasti osas eelistusi ei ole. võib vabalt ka automaat olla.
auto maksumus peaks jääma 85000 piiridesse.
täna oli siis selline päev, kus sai autosid uurimas käidud ja enda jaoks sai selgeks, et patrol on vähe liiga räige auto minu vajadusi vaadates. kindlasti on ta väga hea auto maastikul, kuid mul on siiski üsna suur osa sõitudest linnas ehk siis edasine rebimine toimub terrano/wrangler/cherokeed vahel. frontera just kui ka ei tundu nendega võrreldas konkurentsis enam püsivat. kuid mida kujutab endast hyundai galloper? huvi pakkuv isend on 3.0 ja lisaks ka gaas.
käigukasti osas eelistusi ei ole. võib vabalt ka automaat olla.
auto maksumus peaks jääma 85000 piiridesse.
täna oli siis selline päev, kus sai autosid uurimas käidud ja enda jaoks sai selgeks, et patrol on vähe liiga räige auto minu vajadusi vaadates. kindlasti on ta väga hea auto maastikul, kuid mul on siiski üsna suur osa sõitudest linnas ehk siis edasine rebimine toimub terrano/wrangler/cherokeed vahel. frontera just kui ka ei tundu nendega võrreldas konkurentsis enam püsivat. kuid mida kujutab endast hyundai galloper? huvi pakkuv isend on 3.0 ja lisaks ka gaas.
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
Cherokee Saksast
Kui cherokee siis soovitan faceliftiga varianti, ehk 97 ja üles. Põhjusel, et arvatavasti mugavam ja vaiksem ning korralikum. Selle konkreetse isendi hind eestisse tuues oleks u. 90k. Seega mitte kõige halvem variant. Kütusekulu on sõltuvalt kus sa sõidad, kui linnas siis 15-16, maanteel 12-13. A samas minul oli see 31" rehviga.
Ära ole heidutatud suurest kütusekulust, ega 2,4 terrano võtab ka keskmiselt 12-13 sajale, aga see lisa paar liitrit on väärt seda
. Cherokee on teedel väga mugav, kuid mõne lihtsama modifikatsiooniga
on võimalik teha üheks parima läbivusega originaal maasturiks, säilitades endiselt head sõiduomadused. Ja peale selle näeb ta hea välja ja on suht stiilse välimusega
Terranol pole iseenesest midagi väga viga, aga mina ei ostaks, sest sõltumatu esisild pole päris õige asi ja mugavuse poolest jääb ka cherokeest maha. Sama kehtib ka galloperi ja frontera kohta.
Kui cherokee siis soovitan faceliftiga varianti, ehk 97 ja üles. Põhjusel, et arvatavasti mugavam ja vaiksem ning korralikum. Selle konkreetse isendi hind eestisse tuues oleks u. 90k. Seega mitte kõige halvem variant. Kütusekulu on sõltuvalt kus sa sõidad, kui linnas siis 15-16, maanteel 12-13. A samas minul oli see 31" rehviga.
Ära ole heidutatud suurest kütusekulust, ega 2,4 terrano võtab ka keskmiselt 12-13 sajale, aga see lisa paar liitrit on väärt seda
on võimalik teha üheks parima läbivusega originaal maasturiks, säilitades endiselt head sõiduomadused. Ja peale selle näeb ta hea välja ja on suht stiilse välimusega
Terranol pole iseenesest midagi väga viga, aga mina ei ostaks, sest sõltumatu esisild pole päris õige asi ja mugavuse poolest jääb ka cherokeest maha. Sama kehtib ka galloperi ja frontera kohta.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17435
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Teisisõnu otsid umbes 5,5K EUR kanti autot.
Oma mätta otsast küsin, kas sa Land Rover'i peale pole mõelnud?
Liigub pehmelt ja nõtklet nii linnas ja maanteel,kui metsateedel. Võtab vaevata 3,5t. haagise sappa. Mahutab heal juhul 7 inimest. Saadaval nii diisel-, kui bensiinimootoriga isendid. Või äkki hoopis Range Rover?
Vaata:
www.mobile.de
www.autoboerse.de
www.terhorst4x4.nl
www.autoscout.nl
www.besko.nl
www.speurders.nl
www.marktplaats.nl
www.autotelegraaf.nl
Oma mätta otsast küsin, kas sa Land Rover'i peale pole mõelnud?
Liigub pehmelt ja nõtklet nii linnas ja maanteel,kui metsateedel. Võtab vaevata 3,5t. haagise sappa. Mahutab heal juhul 7 inimest. Saadaval nii diisel-, kui bensiinimootoriga isendid. Või äkki hoopis Range Rover?
Vaata:
www.mobile.de
www.autoboerse.de
www.terhorst4x4.nl
www.autoscout.nl
www.besko.nl
www.speurders.nl
www.marktplaats.nl
www.autotelegraaf.nl
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- Urvo
- ega nii ei saa ju rallit sõita, krt
- Postitusi: 941
- Liitunud: K Veebr 26, 2003 2:19 pm
- Asukoht: Tartu
parandan, nii disco kui rr classic on juba oluliselt mugavamad ja pehmemad kui cherokee. A kui LR ei istu pole midagi parata. LR'id tiba kallimad ka. 85k eest saab 92-94a Disco. Samas, LR diislid on suht uimased ja V8 bensukas jälle jube janune ( alla 15 pole õnnestunud kuidagi saada, mina vähemalt)
ja LR'de populaarsuse ja know-how koha pealt vaidleks ka vastu. Suhteliselt sama seis mis jeepidega.
Urvo(3xRange Rover Classic ; 1xCherokee)
PS. on jah keeruline see auto valimine.
ja LR'de populaarsuse ja know-how koha pealt vaidleks ka vastu. Suhteliselt sama seis mis jeepidega.
Urvo(3xRange Rover Classic ; 1xCherokee)
PS. on jah keeruline see auto valimine.
siiani vaadatutest on kõige sümpaatsem tundunud 2dr cherokee, kuid sellel oli roostega probleeme ja tänu sellele täielikku poolehoidu ei suutnud võita. muidu suurus, isteasend ja muud tunnetatavad tegurid olid igati paigas. samuti on jäänud netis sobrades mulje, et 2.5 mootor on suhteliselt öko, kuid samas pakub minule täiesti piisavat maastikusuutlikust, linnamugavust ning treileri tarimise jaksu. aga otsingud veel jätkuvad..