Ju ta ikka ketaspidur on, aga ketta sees on käispiduri trummeltuningman kirjutas:Nagu ma aru saan, siis oli tagasild sul ennem trummel piduritega? Kas vahetasid terve silla korpuse või installisid lihtsalt sinna mingi valemiga ketaspidurid ?
JEEP "Suumahher"
Moderaator: Moderators
Re: JEEP "Suumahher"
Team saarlased
Re: JEEP "Suumahher"
Vale vastus...originaalis oli ta selline:marauder kirjutas:Ju ta ikka ketaspidur on, aga ketta sees on käispiduri trummeltuningman kirjutas:Nagu ma aru saan, siis oli tagasild sul ennem trummel piduritega? Kas vahetasid terve silla korpuse või installisid lihtsalt sinna mingi valemiga ketaspidurid ?
Minul sai tehtud lihtsalt polt-on ZJ ketaspiduritega.
Käsipiduri trosse peab natuke modima, muu väga lihtne.
Terv.
Re: JEEP "Suumahher"
Palju selline autovärvimine maksta võib ? .D
http://www.jldev.eu -
Jeep Cherokee 4.0
Jeep Cherokee 4.0
Re: JEEP "Suumahher"
jälle sai silm natuke puhata sellel teemal siin
Vaatan, et stabikavarras on alles... kas sul on kiirühendused või kuidas selle lahendasid. Võtsin enda omal stabika alt ära ja juhitavuse läks jamaks, peab vist tagasi panema
Vaatan, et stabikavarras on alles... kas sul on kiirühendused või kuidas selle lahendasid. Võtsin enda omal stabika alt ära ja juhitavuse läks jamaks, peab vist tagasi panema
Re: JEEP "Suumahher"
Stabikavarras on kiirühendusega. Pole veel jõudnud testida ilma...rommi kirjutas:jälle sai silm natuke puhata sellel teemal siin
Vaatan, et stabikavarras on alles... kas sul on kiirühendused või kuidas selle lahendasid. Võtsin enda omal stabika alt ära ja juhitavuse läks jamaks, peab vist tagasi panema
Klapperil väänasin ühe varda kõveraks, seega sain proovida 1/2 vardaga sõitmist.
Kruusateel lammutamiseks on kindlasti vaja stabikavardaga sõitmist, ilmselt ilma on esiots liiga lödi.
Pildil on seda kiirühendusega pikendust näha ka:
Viimati muutis andrusr, T Dets 26, 2017 5:19 pm, muudetud 1 kord kokku.
Re: JEEP "Suumahher"
Kõik algas jälle sellest, et pühapäeval oli ilus ilm ja käed sügelesid töö järele.
Esimese asjana sai ette võetud akna tõstuki lüliti. Piloodi kohapealt kõik aknad sõitsid ülesse ja alla, aga kaasreisijad ei saanud akendega midagi teha. Lülitit lahti võttes selgus ka viga. Kaks jootekohta olid lihtsalt lahti tulnud:
Need asjandused kinni jootes, töötasid kõik aknad nii, nagu tehases ette oli nähtud.
Sealt edasi minnes tekkis huvi auto põhja sisemine seisukord. Istmed välja ja vaip ülesse.
Ilmselt on see auto kunagi välismaal olnud, vaiba alt koorus välja nii mõnegi riigi kopikaid. Rikkaks ei saanud, aga midagi siiski.
Selline pesa sai tehtud arvuti jaoks. Nüüd mahub suurem inimene ka kaarti lugema. Airbag sai lihtsalt küljest kruvitud ja armatuuri bagi tulele isoleer kleebitud. Natuke pidi relakat ka kasutama.
Lähme nüüd sisu lammutamisega edasi:
Vot selliseid huvitavaid kotikesi oli põhjavaiba all. Ilusasti olid nad vett täis imenud ja roostetamisele kõvasti kaasa aidanud. Erilised tänud tootjale, et nad sellised vahvad niiskuse kogujad ja hoidjad olid autosse paigaldanud. Ärge arvake, et nendes valge pulber on
Selline vaatepilt siis avanes. Midagi üllatavat ei olnud, aga nats modimist see põhi seestpoolt vajab.
Ega see vaip ka puhtusepoolest midagi kiita pole, aga väike keemia ja survepesur teevad imet.
Seni kuni vaibad ja istmed kuivavad, teeme sellele roostele ka 1:0 ära.
Plaan on põhi puhastada, kruntida ja siis mingi mittehaiseva möginaga üle teha. Vildist alusmatid sõidavad vabatahtlikult prügimäele ja need asendame Würthi mattide vastu. Seega varsti on oodata uut pildimaterjali.
Esimese asjana sai ette võetud akna tõstuki lüliti. Piloodi kohapealt kõik aknad sõitsid ülesse ja alla, aga kaasreisijad ei saanud akendega midagi teha. Lülitit lahti võttes selgus ka viga. Kaks jootekohta olid lihtsalt lahti tulnud:
Need asjandused kinni jootes, töötasid kõik aknad nii, nagu tehases ette oli nähtud.
Sealt edasi minnes tekkis huvi auto põhja sisemine seisukord. Istmed välja ja vaip ülesse.
Ilmselt on see auto kunagi välismaal olnud, vaiba alt koorus välja nii mõnegi riigi kopikaid. Rikkaks ei saanud, aga midagi siiski.
Selline pesa sai tehtud arvuti jaoks. Nüüd mahub suurem inimene ka kaarti lugema. Airbag sai lihtsalt küljest kruvitud ja armatuuri bagi tulele isoleer kleebitud. Natuke pidi relakat ka kasutama.
Lähme nüüd sisu lammutamisega edasi:
Vot selliseid huvitavaid kotikesi oli põhjavaiba all. Ilusasti olid nad vett täis imenud ja roostetamisele kõvasti kaasa aidanud. Erilised tänud tootjale, et nad sellised vahvad niiskuse kogujad ja hoidjad olid autosse paigaldanud. Ärge arvake, et nendes valge pulber on
Selline vaatepilt siis avanes. Midagi üllatavat ei olnud, aga nats modimist see põhi seestpoolt vajab.
Ega see vaip ka puhtusepoolest midagi kiita pole, aga väike keemia ja survepesur teevad imet.
Seni kuni vaibad ja istmed kuivavad, teeme sellele roostele ka 1:0 ära.
Plaan on põhi puhastada, kruntida ja siis mingi mittehaiseva möginaga üle teha. Vildist alusmatid sõidavad vabatahtlikult prügimäele ja need asendame Würthi mattide vastu. Seega varsti on oodata uut pildimaterjali.
Re: JEEP "Suumahher"
Ikka üks hull vend oled ,aga jõudu edaspidiseks!
- grand-cherokee
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 187
- Liitunud: T Mär 04, 2008 6:42 pm
- Asukoht: vändra
Re: JEEP "Suumahher"
Kust selliseid stabikaid saab? Eriti tekitab huvi see kuidas on ülemine kondi ots lahendatud.andrusr kirjutas:Stabikavarras on kiirühendusega. Pole veel jõudnud testida ilma...rommi kirjutas:jälle sai silm natuke puhata sellel teemal siin
Vaatan, et stabikavarras on alles... kas sul on kiirühendused või kuidas selle lahendasid. Võtsin enda omal stabika alt ära ja juhitavuse läks jamaks, peab vist tagasi panema
Klapperil väänasin ühe varda kõveraks, seega sain proovida 1/2 vardaga sõitmist.
Kruusateel lammutamiseks on kindlasti vaja stabikavardaga sõitmist, ilmselt ilma on esiots liiga lödi.
Pildil on seda kiirühendusega pikendust näha ka:
Re: JEEP "Suumahher"
Väike GUUGELDUS ja sa leiad mustmiljon varianti kinnitusest. Neid ei ole teab mis keeruline ka ise teha.grand-cherokee kirjutas:Kust selliseid stabikaid saab? Eriti tekitab huvi see kuidas on ülemine kondi ots lahendatud.andrusr kirjutas:Stabikavarras on kiirühendusega. Pole veel jõudnud testida ilma...rommi kirjutas:jälle sai silm natuke puhata sellel teemal siin
Vaatan, et stabikavarras on alles... kas sul on kiirühendused või kuidas selle lahendasid. Võtsin enda omal stabika alt ära ja juhitavuse läks jamaks, peab vist tagasi panema
Klapperil väänasin ühe varda kõveraks, seega sain proovida 1/2 vardaga sõitmist.
Kruusateel lammutamiseks on kindlasti vaja stabikavardaga sõitmist, ilmselt ilma on esiots liiga lödi.
Pildil on seda kiirühendusega pikendust näha ka:
Osta saad aga igast endast lugupidavast offroadpoest või ebayst.
N: http://store.4wheelingplus.com/proddetail.asp?prod=1128
Re: JEEP "Suumahher"
siin üks variant, mis tunduvad korralikud:
Re: JEEP "Suumahher"
Kasutan ja ei kurda. Poolreklaami korras - saab ka JR käest (kes netist tellida ei viitsi)rommi kirjutas:siin üks variant, mis tunduvad korralikud:
tegime pulli, aitab
Re: JEEP "Suumahher"
Kus kohast sa need LED-id tellisid? Tunduvad suht huvitavad olevat.
http://www.jldev.eu -
Jeep Cherokee 4.0
Jeep Cherokee 4.0
Re: JEEP "Suumahher"
Led töötuled said tellitud siit:nokia555 kirjutas:Kus kohast sa need LED-id tellisid? Tunduvad suht huvitavad olevat.
http://www.maroli.ee/pood/product_info. ... 9c65f3450a
Soovitan soojalt, hea kraam ja tööd teevad ka suurepäraselt.
Re: JEEP "Suumahher"
Kunagi sai enda Cherol ka see villane müramatt välja visatud aga arvestades 1990 aasta väljalaske kohta oli minu masinal ainult mõni üksik rooste plekike ees rata koopapoolses otsas. Aga see eest oli läbi mädanenud pagassimati alune, eriti koopaääre juurest.
Jeep Grand Cherokee Overland 2014
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT
ex Hyundai Santa Fe '06 & Hyundai IX55 '09
ex Jeep Grand Cherokee 2.7 CRD '02, 2" tõste & all 245x75R16 ehk 31"
ex Jeep Cherokee Country Club 4.0 '90 4" tõste + 31" Nexen Roadian MT