Traktor T-20
Moderaator: Moderators
Traktor T-20
On kellegil aimu, teadmisi traktorist T-20? Tean et on olemas T-25 ja T-40 jne, kuid 20 ei leia ka neti avarustest. Mind huvitaks täpsemalt sellise sõiduriista kaal.
Parimat
Parimat
LC 80
Y60 4.2 aastast 1996
Y60 4.2 aastast 1996
Re: Traktor T-20
http://varjupaik.jjts.ee/?action=ekspon ... 27&mudel=1
Sa kirjuta otsingusse T-20 asemel DT-20.
Ära seda asja vanarauda vii, palun.
Sa kirjuta otsingusse T-20 asemel DT-20.
Ära seda asja vanarauda vii, palun.
Re: Traktor T-20
Ära seda asja vanarauda vii, palun.[/quote]
Ei vanarauda ei vii, lihtsalt peab transportima punktist A punkti B, tarvidus oli teada kabariite ja kaalu, et kas mahub kärule.
Kuid tänud info eest
Ei vanarauda ei vii, lihtsalt peab transportima punktist A punkti B, tarvidus oli teada kabariite ja kaalu, et kas mahub kärule.
Kuid tänud info eest
LC 80
Y60 4.2 aastast 1996
Y60 4.2 aastast 1996
Re: Traktor T-20
Kas on konkreetne huvi antud isendi vastukirjuta otsingusse T-20 asemel DT-20.
Ära seda asja vanarauda vii, palun.
Re: Traktor T-20
Ei ole konkreetset huvi, lihtsalt mälestused vanaisast ja tema traktorist ning isiklik sümpaatia vene vanatehnika vastu.monorobot kirjutas:Kas on konkreetne huvi antud isendi vastukirjuta otsingusse T-20 asemel DT-20.
Ära seda asja vanarauda vii, palun.![]()
Oleks vajadusel automoto foorumist huvilise otsinud, kel sellist asja vaja.
Aga kui Sa hääst pääst tahad töökorras traktorist vanaraua hinnaga lahti saada, siis võin aidata küll.
Re: Traktor T-20
Noo, ei töökorras traktorist võid und näha,
Naabertalus kust peremees soome tööle põgenenud seisab üks DT-20 juba oma 10 aastat.
Kui leiduks remondioskustega visahing siis ehk saab sümboolse vanaraua hinna eest ka kaubale.
Endal puuduvad võimalused seda remontida aga valus ka vaadata kuidas hea mazzin roostetab.
Mälestused on jah helged selle mazzinaga, esimesed roolikeeramised heina kaarutamisel..
Olin siis veel nii väike, kaaruti otsa pold asja aga rooli pandi küll, käsi-sidur tuli kogu kehaga alla vajutada ja minek
Naabertalus kust peremees soome tööle põgenenud seisab üks DT-20 juba oma 10 aastat.
Kui leiduks remondioskustega visahing siis ehk saab sümboolse vanaraua hinna eest ka kaubale.
Endal puuduvad võimalused seda remontida aga valus ka vaadata kuidas hea mazzin roostetab.
Mälestused on jah helged selle mazzinaga, esimesed roolikeeramised heina kaarutamisel..
Olin siis veel nii väike, kaaruti otsa pold asja aga rooli pandi küll, käsi-sidur tuli kogu kehaga alla vajutada ja minek
Re: Traktor T-20
See aparaat peaks olema DT-20 ja peaaegu 20 hp kahe silindriline diiselmootoriga põka. Sidur käib käega. Võimalik on seadistada iste ja rool nii edaspidi sõitmiseks, kui ka tagurpidi sõitmiseks. Viimane seadistus on küll pigem kirkiisi ja muude sõbralike piirkondade poiste jaoks, sest pärismõõdus inimesel on seal peal väga kitsas. Kaal peaks olema kergem kui T25 oma aga eks ta vastavalt küljest ussitanud metalli kogusele sinna 1000 ja 1400 vahele jääb. Mõõtudelt peaks olema ehk veidikese lühem, kui T-25. Kõrgus ja laius on täpselt samal viisil reguleeritav ja samas vahemikus.
Kindlati on ta töö jaoks viletsam, kui T-25 ja peale ajaloolise väärtuse on tal vähe millega hiilata. Kui ma õigesti mäletan, siis sellel aparaadil oli juba väline õlipump, mis kinnitus samale võllile, kus DT-14 käis magneeto. Rippsüsteemi silinder oli minu meelest ikka tagasillas ja suruv asend puudus. Mu esimene traktor oli DT-14, peaaegu sama nagu D_T-20, ainult põlvkond vanem, 6 hp vähem jõudu ja üks silinder ka vähem. Käivitus imelilkul viisil. Paagis oli bensiini sektsioon. Dekompresiooni asendis läks mootor tööle bensiiniga ja kompressiooni peale lülitades läks diisli peale üle.
Elustamisel tuleks arvestada, et jaekabandusest sellele enam tükke ei saa ja üsna vähesed detailid ühtivad T-25 ga. Kindlasti on õhtul starter. See käib hooratta külge kasti poolt, seega keerleb vales suunas. Vana GA3-51 starterit sai küll panna teises suunas ringi käima, kuid pendiksi pidi ikka kinni keevitama.
Kindlati on ta töö jaoks viletsam, kui T-25 ja peale ajaloolise väärtuse on tal vähe millega hiilata. Kui ma õigesti mäletan, siis sellel aparaadil oli juba väline õlipump, mis kinnitus samale võllile, kus DT-14 käis magneeto. Rippsüsteemi silinder oli minu meelest ikka tagasillas ja suruv asend puudus. Mu esimene traktor oli DT-14, peaaegu sama nagu D_T-20, ainult põlvkond vanem, 6 hp vähem jõudu ja üks silinder ka vähem. Käivitus imelilkul viisil. Paagis oli bensiini sektsioon. Dekompresiooni asendis läks mootor tööle bensiiniga ja kompressiooni peale lülitades läks diisli peale üle.
Elustamisel tuleks arvestada, et jaekabandusest sellele enam tükke ei saa ja üsna vähesed detailid ühtivad T-25 ga. Kindlasti on õhtul starter. See käib hooratta külge kasti poolt, seega keerleb vales suunas. Vana GA3-51 starterit sai küll panna teises suunas ringi käima, kuid pendiksi pidi ikka kinni keevitama.
Kirjaoskamatu pähkel
Re: Traktor T-20
Tegelikult on ka DT-20 ühe silindriga.Päkapikk kirjutas: kahe silindriline diiselmootoriga põka.
...
Mu esimene traktor oli DT-14, peaaegu sama nagu D_T-20, ainult põlvkond vanem, 6 hp vähem jõudu ja üks silinder ka vähem.
Re: Traktor T-20
Asi korras, transport tehtud. Kaal oli umbes 1.5t kanti.
LC 80
Y60 4.2 aastast 1996
Y60 4.2 aastast 1996
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: Traktor T-20
Ilmselt Päkapikk mõtleb T-25 esimest versiooni, mis oli väliselt DT-20-ga sarnane. See, mida praegu "tee kahekümne viie" all tuntakse, on tegelikult T-25AKjen kirjutas:Tegelikult on ka DT-20 ühe silindriga.Päkapikk kirjutas: kahe silindriline diiselmootoriga põka.
Mu esimene traktor oli DT-14, peaaegu sama nagu D_T-20, ainult põlvkond vanem, 6 hp vähem jõudu ja üks silinder ka vähem.
Pilt kah:

T-25A saidilt leidsin laheda versiooni:

Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com