4Runner kastikaks?
Moderaatorid: jr, Veiko, erik, Moderators
4Runner kastikaks?
On päris korraliku tehnika ja sildadega 4-runner. 3,0 TD. Autosse on üksjagu investeeritud ja ei tahaks seda vahetama hakata. Mure aga selles, et hädasti oleks vaja tegelikult kastikat. Siit küsimus - kui mõistlik oleks kuut maha saagida, mingi tagasein leiutada ja mingi isearetatud kast taha meisterdada? Kas sellise moodustise saab ARK-is ümber vormistada?
Või kas oleks mõistlik leida mõni hiluxi kere ja see ümber tõsta? Juhul kui see on üldse tõstetav?
Mis hinnaklassis sellised tööd oleks?
Või kas oleks mõistlik leida mõni hiluxi kere ja see ümber tõsta? Juhul kui see on üldse tõstetav?
Mis hinnaklassis sellised tööd oleks?
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2885
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: 4Runner kastikaks?
Kastikaks tegemine vast keeruline aga kaubikuks ei tohiks mingeid muresid olla, isegi täisvaheseina ei pea olema. Seda siis juhuks, kui sõidupäevikuga jamada ei viitsi.
Tehtud, mõeldud.
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4Runner kastikaks?
Kas tänapäeval on MNT ametist nõnda keerukas ümberehitusluba saada?
Isegi suurematele ümberehitustele kastika tegemiseks on kenasti load peale saadud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8839
Isegi suurematele ümberehitustele kastika tegemiseks on kenasti load peale saadud:
http://www.ladaklubi.ee/foorum/viewthread.php?tid=8839
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: N Juun 09, 2005 3:52 pm
- Asukoht: Tallinn-Viljandimaa-Haanja
Re: 4Runner kastikaks?
Sul on nii korralik diisel 4runner, et selle lõikumine tundub küll kohutav tegevus. Kastika mure võiks enamikel juhtudest ju haagis ära lahendada. Kui metsas on vaja, siis näiteks UAZi haagis, mille kast pole oluliselt väiksem 4 uksega japsi kastikate omast. Mudas järgivedamiseks on see igasuguste kaubandusvõrgus pakutavate kökatsitega võrreldes ikka hoopis tummisem tükk ning igal aastal ei pea veopäid, rattalaagreid ja juhtmestikku vahetama.
Kui lihtsalt lõikad peale uksi, siis saad ju avatud pagasiruumiga 4 runneri ning erilist kaubaruumi ei teki. Hiluxi kere pealetõstmiseks peaksid minu teadmiste kohaselt raami pikendama ja võib-olla tagasilda nihutama. Tõin oma Hiluxile paar aastat tagasi mootoridoonoriks 3.0 td 4runneri ning esialgne plaan oli ka kerede vahetus omavahel, kuid lugesin siis kuskilt targast dokumendist, et 4runneri teljevahe on ca 20 tolli väiksem kui minu 97 aasta Xtra Cabil. Seega jäi ikka mootori ümbertõstmine. 89-97 Single Cabi teljevahe peaks olema 4runneriga sama ja Double Cabi kohta ei oska öelda.
Ma ei usu, et 4runner kastikaks projekti koos paberite korrastamisega alla 2000-3000 EUR ära teeks, kui visuaalne pool ka huvi pakub. Kui lihtsalt taguuksed keevitusega kinni, kuut esiuste tagant relaga maha ning koormakatte jupp tagaseinaks, siis saaks vast ka 35 EURiga hakkama, sest 15 EUR saab Kuusakoskist katusepleki eest vast ikka. Kui veel keegi ülejäävad klaasid ja polstri ära ostab, siis on tasuta kastikas valmis.
Kui lihtsalt lõikad peale uksi, siis saad ju avatud pagasiruumiga 4 runneri ning erilist kaubaruumi ei teki. Hiluxi kere pealetõstmiseks peaksid minu teadmiste kohaselt raami pikendama ja võib-olla tagasilda nihutama. Tõin oma Hiluxile paar aastat tagasi mootoridoonoriks 3.0 td 4runneri ning esialgne plaan oli ka kerede vahetus omavahel, kuid lugesin siis kuskilt targast dokumendist, et 4runneri teljevahe on ca 20 tolli väiksem kui minu 97 aasta Xtra Cabil. Seega jäi ikka mootori ümbertõstmine. 89-97 Single Cabi teljevahe peaks olema 4runneriga sama ja Double Cabi kohta ei oska öelda.
Ma ei usu, et 4runner kastikaks projekti koos paberite korrastamisega alla 2000-3000 EUR ära teeks, kui visuaalne pool ka huvi pakub. Kui lihtsalt taguuksed keevitusega kinni, kuut esiuste tagant relaga maha ning koormakatte jupp tagaseinaks, siis saaks vast ka 35 EURiga hakkama, sest 15 EUR saab Kuusakoskist katusepleki eest vast ikka. Kui veel keegi ülejäävad klaasid ja polstri ära ostab, siis on tasuta kastikas valmis.
Gaz 66, Gaz 66/ATS-30, Volvo C306, Toyota Hilux x2, MB 230GE.
Re: 4Runner kastikaks?
Sirr, oled Maanteeametiga suhelnud?
Igastahes on endal samamoodi üks 4runner üleliigseks muutunud ning kastikaks muundamine oleks väga viis lahendus edaspidiseks kasutamiseks. Auto24-s oli üks kallutava kastiga Nissan, kuid kahjuks ei suuda enam leida, vist müügiks läinud. Sellelt oleks päris hea šnitti võtta.
Kui tegudeks läheb, siis hoia avalikkust kursis, huvitav teema.
Mart
Igastahes on endal samamoodi üks 4runner üleliigseks muutunud ning kastikaks muundamine oleks väga viis lahendus edaspidiseks kasutamiseks. Auto24-s oli üks kallutava kastiga Nissan, kuid kahjuks ei suuda enam leida, vist müügiks läinud. Sellelt oleks päris hea šnitti võtta.
Kui tegudeks läheb, siis hoia avalikkust kursis, huvitav teema.
Mart
Re: 4Runner kastikaks?
Ei ole suhelnud. Mul osutus kõige lihtsamaks lahenduseks osta üks kastikas juurde. 
Aga ma pidin naisele lubama, et müün kuu jooksul Patroli maha, seega härrased, kiirustage
4runneri muutmine ei ole enam prioriteet aga kui seda saaks legaalselt teha, siis oleks jätkuvalt huvi. Ma pakun, et kuni 1000€ oleks nõus sinna investeerima, kui tulemus oleks legaalne. Teine variant oleks ta muidugi maha müüa aga kuramuse kahju on ja võileivaraha eest pole mõtet...

Aga ma pidin naisele lubama, et müün kuu jooksul Patroli maha, seega härrased, kiirustage

4runneri muutmine ei ole enam prioriteet aga kui seda saaks legaalselt teha, siis oleks jätkuvalt huvi. Ma pakun, et kuni 1000€ oleks nõus sinna investeerima, kui tulemus oleks legaalne. Teine variant oleks ta muidugi maha müüa aga kuramuse kahju on ja võileivaraha eest pole mõtet...
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
Re: 4Runner kastikaks?
Täitsa nõus. Ainult, et seee 4runner on nii kerge auto, et jääb vähegi raskema haagise vedamisega metsas hätta. No heakne küll, ma üritasin 2t kaaluvat 4-rattalist puid täis treilat läbi muda vedada, võimalik, et see oli liiast tegevusOtokas kirjutas:Sul on nii korralik diisel 4runner, et selle lõikumine tundub küll kohutav tegevus. Kastika mure võiks enamikel juhtudest ju haagis ära lahendada. Kui metsas on vaja, siis näiteks UAZi haagis, mille kast pole oluliselt väiksem 4 uksega japsi kastikate omast. Mudas järgivedamiseks on see igasuguste kaubandusvõrgus pakutavate kökatsitega võrreldes ikka hoopis tummisem tükk ning igal aastal ei pea veopäid, rattalaagreid ja juhtmestikku vahetama.

Teisalt on haagis metsas väga tüütu tegelane, kui on vähe ruumi. Edasi küll saab aga kui jõuad lõppu ja ümberpääramise ruumi pole, on ilge nikerdamine...
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
Re: 4Runner kastikaks?
Tervis! Komistasin Sinu ideele autoplius.lt lehel:)
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-h ... 51396.html
Terv
Lem
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-h ... 51396.html
Terv
Lem
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17414
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Re: 4Runner kastikaks?
Midagui nii koledat pole jub ammu näinud. Leedu keretehased on tõelise pornoga hakama saanud. Võttis kohe seest keerama.Lemmar kirjutas:Tervis! Komistasin Sinu ideele autoplius.lt lehel:)
http://auto.plius.lt/skelbimai/toyota-h ... 51396.html
Terv
Lem


-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
- isakene
- I know how to fix stuff
- Postitusi: 1807
- Liitunud: R Veebr 04, 2005 5:07 pm
- Asukoht: L-Virumaa, Kadrina vald
Re: 4Runner kastikaks?
Soomlastel oli mõni aeg tagasi selline patrol müügis. Tekkis huvitavaid ideid.



Patrol, Pajero, Trooper kasutatud jupid.
56 486769, isakene@gmail.com
56 486769, isakene@gmail.com
Re: 4Runner kastikaks?
Võrreldes Saaremaa mehe ümberehitusega, peaks 4Runneri/Patroli lõikumine olema palju süütum tegevus, ikkagi raam jääb ühte tükki. Loodetavasti suvel leian niipalju aega et ise see "flatbedi" trikk ära teha ning korrektselt arvele saada.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 143
- Liitunud: P Mai 11, 2008 9:19 pm
- Asukoht: Vaida ja Pahkla mõisa taga põllul
Re: 4Runner kastikaks?
Tere
Olen suhelnud MNT ,nemad on sellise ümberehitusega nõus. Tuleb valida MNT poolt volitatud spetsalist kes annab näpunäited kuidas
ehitada ja teeb vastavad arvutused.Järgmine tekst on pärit ümberehituse paberitest, eelmine auto.
" tuleb asendada kabiini laiuse ja kõrguse tugiseinaga selliselt, et see vastaks MKM 18.05.2001.a. määruse nr 50, lisa 2, koodide
616 ja 626 nõuetele. Tugisein peab taluma jõudu, mis on põhjustatud koorma massile mõjuvast kiirendusest 14m/s² x 650 kg=9,1kN.
650kg on koorma mass. "
Kõige väiksem raha oleks 70euri, täismassi suurendada ei saa. Pärast tuleb ümber vormistada N1G kategooria madelkastiga vedukautoks.
Parem hilja.......
Olen suhelnud MNT ,nemad on sellise ümberehitusega nõus. Tuleb valida MNT poolt volitatud spetsalist kes annab näpunäited kuidas
ehitada ja teeb vastavad arvutused.Järgmine tekst on pärit ümberehituse paberitest, eelmine auto.
" tuleb asendada kabiini laiuse ja kõrguse tugiseinaga selliselt, et see vastaks MKM 18.05.2001.a. määruse nr 50, lisa 2, koodide
616 ja 626 nõuetele. Tugisein peab taluma jõudu, mis on põhjustatud koorma massile mõjuvast kiirendusest 14m/s² x 650 kg=9,1kN.
650kg on koorma mass. "
Kõige väiksem raha oleks 70euri, täismassi suurendada ei saa. Pärast tuleb ümber vormistada N1G kategooria madelkastiga vedukautoks.
Parem hilja.......
...hääled minu peas kinnitavad;ma olen täiesti terve!
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
http://www.youtube.com/watch?v=t8roxM1k02g
Re: 4Runner kastikaks?
Kes tahab suhelda eksperdiga, siis Ladaklubi Motamees soovitab:
Ekspert oli oma töö teinud perfektselt. Soovitan soojalt neile, kes midagi ümber teevad ja seda regada tahavad. Koostööd peaks alustama juba algfaasis. Enne ehitama asumist valisin juba eksperdi välja ja käisin konsulteerimas. Töö käigus küsisin telefoni teel, vajadusel. Nii jääb osa mõttetut tööd ära (ümberehitused). Nõuded on päris täpsed. Koostöös saab soovitud tulemuse.
Reklaamin tänutäheks siin eksperti (ARK poolt tunnustatud).
Jaan-Peeter Taklaja
Tel 5203764
Re: 4Runner kastikaks?
Ot, Sa Mart oled jõudnud oma ideega kuhugi edasi? Ehk on sul miskit ette näidata?
Ma oleks jätkuvalt huviline. Või oleks variant teha kellegagi kahasse mitu autot korraga, on vast lihtsam asju ajada ja saab ka kulusid jagada?
Ma oleks jätkuvalt huviline. Või oleks variant teha kellegagi kahasse mitu autot korraga, on vast lihtsam asju ajada ja saab ka kulusid jagada?
---------------------------------------------------------
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
2003 aasta automaat Y61 juppideks!
Re: 4Runner kastikaks?
Hetkel mõtlen ja jooksen mõõdulindiga ümber auto. Kaapisin küll salongi tagumise osa puhtaks, kuid lõikurit pole veel sisse löönud. Juhtmestiku tahan kindlasti enne ära tähistada, pärast hulga lihtsam tagatulede ühendamine. Kõhklused on, kahtlusi pole.
Kuidas sa kujutad kahasse ehitamist ette? Suurel platsil 3-4 masinat, millede hekseldamist-kleepimist dikteeritakse dirigendikepikesega
Raskevõitu saab niimoodi - pigem osaleksin interaktiivselt näidispiltidega ja näpunäidetega. (mul endal on selline random töögraafik, kardan, et ei saa kuidagi kambaga aegu klappima)
Aga asjaajamist saab kindlasti kambapeale kergendada, eriti kui ehitatakse mitu masinat ühe malli järgi. Piisaks ühest eksperdist ning tugevusarvutused oleks ka ühekordne tegevus.
PS. vaadates Motamehe ümberehitust, siis peavad ka muud sõlmed ja üldine välimus korrektne olema. Mul aga ussimaks maksmata...+ sada muud pisiasja. Ahjaa, mootor on ka veel puudu
Kuidas sa kujutad kahasse ehitamist ette? Suurel platsil 3-4 masinat, millede hekseldamist-kleepimist dikteeritakse dirigendikepikesega

Aga asjaajamist saab kindlasti kambapeale kergendada, eriti kui ehitatakse mitu masinat ühe malli järgi. Piisaks ühest eksperdist ning tugevusarvutused oleks ka ühekordne tegevus.
PS. vaadates Motamehe ümberehitust, siis peavad ka muud sõlmed ja üldine välimus korrektne olema. Mul aga ussimaks maksmata...+ sada muud pisiasja. Ahjaa, mootor on ka veel puudu
