e.p. kirjutas:Millised konkreetsed variandid võiksid veel arutlusele tulla?
Plaan Klapperil maha istuda ja ka lätlased arutlusse kaasata.
Üks variantidest oleks veel ka rehv max 37 ja sirge tala, portaal keelata vints vaba, puur kohustuslik.
Siis igamees ise vaatab, mis rehvi tehnika kannatab.
Või jääks vabas kaks arvestust: 37 sirge tala ja 33 portaal koos (vaba13) ning 33 ja portaal keelatud (open).
Kui oleks osalejaid, peaks kõiki rahuldama? Kas ka võistluste korraldajaid?

Liiga keeruline selline lähenemine. Oluliselt lihtsam siiski kogu jutt kliirentsiga paika panna. Ja see eraldi arvestustega asi läheb hukka. Pole meil nii palju 33 Open klassi mehi et eraldi arvestada.
Küll aga mõistlikult lähenedes oleks kaks kliirentsi mõõtu täiesti arvestatav suhtumine. 300mm talasild ja sõltumatu 330mm.
Just tulin enda auto juurest ja mõõtsin uuesti kliirensi ära, 915 ( nii ütleb tootja ) rehvi kõrgusega on 8" toyota reduktori all 1 atm rõhuga 290mm. St. et olemas olevad vaba13 autod peaksid olema kõik mõõdus selle 300mm kliirentsiga. Vaadates tuleviku ja sõltumatu vedrustusega autode võimalikule arengule siis 330 mm neile lubada on mõistlik lahendus. Olemas olevaid vaba13 autosid peaks olema koos minuga 5 äkki keda mina tean aktiivselt tegutsemas , Kunn, Mõnumõmmid, Vilkar, Snegurotska, Suzuke. 4x4 vabas tean MÕV, BUFF, Sookonn, Porikärbes? Kindlasti on veel aga kohe ei torka pähe.
me oleme raha nimel igasugu lollusteks valmis , isegi tööd tegema , vist !? aga haakekonksu ja klaasid võid ikkagi minu käest osta! tel. 566 939 70 .
SUZUKE Offroad Team 2009 4x4 vaba klassi 1. 2010 4x4 vaba klassi 2.