VABA tehnilised reeglid 2013......
Moderaatorid: hulkur, Arto, MM, Moderators
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Nii.
Kuna nädala aja jooksul, ei ole keegi mu küsimusele aega saanud vastata, siis teen teatavaks otsuse, milles meie meeskond üheselt otsusele jõudis.
Senikaua, kuni ei ole vaba/vaba13 reegleid konkreetselt paika pandud, meeskond "snegurochka" offroad võistlustel eestis(välisvõistluste kohta ei oska veel kindlat midagi öelda) EI OSALE.
Seega, 1 võistkond jälle vähem.
Priit Põhjakas
"snegurochka"
403
Kuna nädala aja jooksul, ei ole keegi mu küsimusele aega saanud vastata, siis teen teatavaks otsuse, milles meie meeskond üheselt otsusele jõudis.
Senikaua, kuni ei ole vaba/vaba13 reegleid konkreetselt paika pandud, meeskond "snegurochka" offroad võistlustel eestis(välisvõistluste kohta ei oska veel kindlat midagi öelda) EI OSALE.
Seega, 1 võistkond jälle vähem.
Priit Põhjakas
"snegurochka"
403
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Tere
Kuna Teie enda poolt valitud esindaja alakomitees on olnud viimasel ajal väga hõivatud, siis pole tõesti mingeid konkreetseid otsuseid tehtud ehk jätkame nii, nagu on.
Praeguses olukorras on võimalik vabas sõita väga erinevate võistlusmasinagatega, mis annab võistluste korraldajatele lootuse, et klassi stardis on üle viie võistkonna ja võistluste korraldamine oleks jätkusuutlik.
Mis konkreetsemalt takistab võistlemist?
Peeter
Kuna Teie enda poolt valitud esindaja alakomitees on olnud viimasel ajal väga hõivatud, siis pole tõesti mingeid konkreetseid otsuseid tehtud ehk jätkame nii, nagu on.
Praeguses olukorras on võimalik vabas sõita väga erinevate võistlusmasinagatega, mis annab võistluste korraldajatele lootuse, et klassi stardis on üle viie võistkonna ja võistluste korraldamine oleks jätkusuutlik.
Mis konkreetsemalt takistab võistlemist?
Peeter
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Kui kriitisilise tähtsusega otsuste tegemine (ümberehitus mingite reeglite piires et vastavasse klassi mahtuda ju seda on ja keegi ei hakka ehkupeale ehitama masinat et siis veidi aja pärast jälle tehtut ümber ehitama hakata?) viibib ühe esindaja ajapuuduse taga siis kas ei peaks AK olema siiski taganttorkiv jõud et saaks kasvõi uue esindaja alakomiteesse? Hetkel nagu näha on palju küsimusi õhus millele kuskilt vastuseid ei saa ja seega mingil hetkel kaob ka tahe alaga tegeleda, või mis?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Boob, millisest ümberehitusest konkreetselt jutt käib ?
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Miks Sa küsid minult, millisest ümberehitusest jutt käib?
Miks Sa ei küsi nendelt võistlejatelt, kes siin samas teemas on esitanud küsimusi reeglite ja ümberehituste ja rehvi suuruse ja kõige muu kohta? Nendel on ju probleem ja AK seda probleemi ei lahenda siis nagu näha, mehed loobuvad? Ja kas siis loobuvad mehed ei ole mitte suurem probleem mis mõjub ala jätkusuutlikusele?
Miks Sa ei küsi nendelt võistlejatelt, kes siin samas teemas on esitanud küsimusi reeglite ja ümberehituste ja rehvi suuruse ja kõige muu kohta? Nendel on ju probleem ja AK seda probleemi ei lahenda siis nagu näha, mehed loobuvad? Ja kas siis loobuvad mehed ei ole mitte suurem probleem mis mõjub ala jätkusuutlikusele?
Läks Stirlitz mööda tänavat ja nägi, kuidas valges ürbis mees plangul roppusi üle värvib.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
-Moderaator, mõtles Stirlitz.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Et siis milles on probleem? Reeglid ju kehtivad, klass on olemas ja võistlusi korraldatakse. Kuni uute reeglite jõustumiseni toimib kehtiv kord, täna on alles pikk maa kinnitamiseni ja nende sündmuste vahele peaks aastake ikka mahtuma. Ka meil on "vaba13"ks arvestatavaid ettevalmistusi tehtud aga sildu põletama ei kipu (auto endiselt 33" tänavalegaalsetel). Rajal näeme.Priit82 kirjutas:Nii.
Kuna nädala aja jooksul, ei ole keegi mu küsimusele aega saanud vastata, siis teen teatavaks otsuse, milles meie meeskond üheselt otsusele jõudis.
Senikaua, kuni ei ole vaba/vaba13 reegleid konkreetselt paika pandud, meeskond "snegurochka" offroad võistlustel eestis(välisvõistluste kohta ei oska veel kindlat midagi öelda) EI OSALE.
Seega, 1 võistkond jälle vähem.
Priit Põhjakas
"snegurochka"
403
Arvet
Tehtud, mõeldud.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
"Need mehed" istusid ümber laua ja leidsid endale sobiva lahenduse ja ka esindaja, kes nende soove edasi annaks.
Tulemus on näha näiteks Suvesõidu stardiprotokollis.
Võiksid natukene teemasse süveneda, mitte ümmargust juttu kirjutada, et keegi kuskil võiks midagi teha jne ...
Paremini teha saame ainult ise ja kõik koos ilma irisemiseta.
Tulemus on näha näiteks Suvesõidu stardiprotokollis.
Võiksid natukene teemasse süveneda, mitte ümmargust juttu kirjutada, et keegi kuskil võiks midagi teha jne ...
Paremini teha saame ainult ise ja kõik koos ilma irisemiseta.
- totu
- I live off from the mud
- Postitusi: 2887
- Liitunud: N Sept 06, 2007 8:26 pm
- Asukoht: Kallavere, kui just ära ei ole.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Justkui ei irise? Lihtsalt tegin väikese katse Lumivalgukese ümberveenmiseks. Ilmselt ei oleks väga raske ennast AKsse esindajaks lasta valida aga reaalne ajaressurss ei võimaldaks asjaga piisavalt tegelda.e.p. kirjutas:"Need mehed" istusid ümber laua ja leidsid endale sobiva lahenduse ja ka esindaja, kes nende soove edasi annaks.
Tulemus on näha näiteks Suvesõidu stardiprotokollis.
Võiksid natukene teemasse süveneda, mitte ümmargust juttu kirjutada, et keegi kuskil võiks midagi teha jne ...
Paremini teha saame ainult ise ja kõik koos ilma irisemiseta.
Kas täna kehtivad reeglid "4X4 Vaba " ? Kas on juba hilja jõustada uusi reegleid 2013st? Kas on sellega (ka. sünkroniseerimine FIA NEZ-, läti- ja leedu reeglitega) tegelemine viimastel kuudel unarusse jäänud? Kui vastused on jaatavad, jätkame kehtivate reeglitega. Peaks olema elementaarne ja ainus võimalik sündmuste kulg.
Tavavõistlejad ei saa "kõik koos" selliseid asju lahendada, saame vaid avaldada oma arvamust (need jagunevad negatiivseteks, e. virisemiseks ja positiivseteks, e. kiitmiseks, neutraalne arvamus tähendab arvamuse puudumist) ja üritada stardirivi täiendada. Või hakkame poliitikuid mängima ja lavastame "umbusaldamise koos erakorraliste valimistega" ja kõik sinna juurde kuuluva fekaali? Ehk jääks ikka tsiviliseerituks?
Arvet
Tehtud, mõeldud.
-
- Suhtuge Austusega - Vana Kala
- Postitusi: 612
- Liitunud: R Mär 02, 2007 4:15 pm
- Asukoht: viimsi
- Kontakt:
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Arvet, vabandan, see ei käinud Sinu postituse kohta ja tänud Sulle mõistliku ja lahendusi otsiva suhtumise eest.
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Asi soiku jäänud kahjuks tõesti ajapuudusest, Jaanus käivitab uut ettevõtet ning see röövib temalt suurema osa ajast.totu kirjutas:Kas täna kehtivad reeglid "4X4 Vaba " ? Kas on juba hilja jõustada uusi reegleid 2013st? Kas on sellega (ka. sünkroniseerimine FIA NEZ-, läti- ja leedu reeglitega) tegelemine viimastel kuudel unarusse jäänud? Kui vastused on jaatavad, jätkame kehtivate reeglitega.
4x4 VABA reeglid kehtivad, kas uusi reegleid kehtestada aastast 2013 - tundub tõesti, et läheb liiga kiireks, samas saame jätkata üleminekuga nagu käesoleval aastal. Peamiseks pidurduseks VABA13 reeglites ongi saanud reeglite sobitamine lätlastega. Sellekohane kohtumine leiab nüüd taas aset Stiga Trophyl, peale seda oleme targemad ma loodan.
Selline siis seis hetkel, loodan siiralt, et järgmine nädal oleme suure sammu edasi astunud, küsimus jääb kus suunas!

Arto Künnapas, Ratturid meeskonna roolikeeraja , maasturisõltlane alates 2004.
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
MB230GE, Nissan Navara, Volvo TGB1314
offroad.ee
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Meie probleem seisneb tegelikult selles, et ei ole käesoleval(ja tundub, et ka järgmisel aastal) koondarvestust klassile vaba13 ja pmst. pole ka ju vabale, kuna ei tule niipalju võistkondi kokku, et aastaarvestust pidada. Ligi 500euri maksma mineval sahvaril ei näe nagu üldse pointi.
Lisaks sellele, ei näe põhjust, miks peaksid 33 rehviga kodanikud tahtma võistelda 37 sirge või 33 portaalsilla vastu. Pean just silmas potensiaalseid uusi tulijad(olgem nüüd ausad, 33 rehvi jaoks on oluliselt odavam ehitada) ja ka näiteks lätlasi.
Tegelikult olen ise jätkuvalt seda meelt, et AINUKE reeglite muudatus vabas peaks olema: KEELATA portaalsild, jätta 33" rehv ja olekski võrdsus majas.
Lätlaste kohapealt kah veel. Kuipalju erinevaid võistkondi sõitis möödunud aastal eesti karikasarja?(suvesõit, klapper, kukepea, sults)???? Usun, et nii mõnigi kodanik eestist on teadlik, paljud neist sel aastal plaanivad eesti sõitudest osa võtta(loodetavasti sirgalas neid ikka on)!!!
Krt kole keeruline sai vist
Priit
"Snegurochka"
403
Lisaks sellele, ei näe põhjust, miks peaksid 33 rehviga kodanikud tahtma võistelda 37 sirge või 33 portaalsilla vastu. Pean just silmas potensiaalseid uusi tulijad(olgem nüüd ausad, 33 rehvi jaoks on oluliselt odavam ehitada) ja ka näiteks lätlasi.
Tegelikult olen ise jätkuvalt seda meelt, et AINUKE reeglite muudatus vabas peaks olema: KEELATA portaalsild, jätta 33" rehv ja olekski võrdsus majas.
Lätlaste kohapealt kah veel. Kuipalju erinevaid võistkondi sõitis möödunud aastal eesti karikasarja?(suvesõit, klapper, kukepea, sults)???? Usun, et nii mõnigi kodanik eestist on teadlik, paljud neist sel aastal plaanivad eesti sõitudest osa võtta(loodetavasti sirgalas neid ikka on)!!!
Krt kole keeruline sai vist

Priit
"Snegurochka"
403
2018 "Lendav Draakon" TR1 177
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Et see kõik juhtuks siis peaksite valima omale uue esindaja ,kes Teie muredega tegeleda viitsib ja kellel asja vastu huvi on.See,et keegi on pikalt tööga hõivatud ja aega pole ,ei ole ju tegelikult selle klassi sõitjate asi.See on nagu AK korraldada ja vajadusel ka uus esindaja määrata .Priit82 kirjutas: Tegelikult olen ise jätkuvalt seda meelt, et AINUKE reeglite muudatus vabas peaks olema: KEELATA portaalsild, jätta 33" rehv ja olekski võrdsus majas.
Priit
"Snegurochka"
403
Pange oma mõtted paberile,käige need AK esimehele välja,korraldage nt.kõigi viimasel 3 aastal võistlejakaarti omanud võistlejate (Vaba) vahel hääletus ,et millised rattad ja millised sillad lubada jne,jne jne. Võimalusi on palju.Ja lõpuks peaks see minema AK liikmete vahel hääletusele.
Foorumis ei viitsi Teie muredega keegi tegeleda.
Tean seda omast käest

Jätkuvalt olen ise seda meelt,et reeglid peaksid nii Eestis,Lätis,kui ka Leedus olema samad,kuna just nende riikide võistlejad käivad üksteise juures kõige enam ja oluliselt huvitavam on võistelda 10-15 (või enam) võistlejaga võistlusel,kui 3-4 võistlejaga võistlusel.Täiesti mõttetu on luua hunnikus erinevaid klasse,kus igas on 3-4 võistlejat ja reeglid on peaaegu samad.
Teie Vaba reeglid ei ole veel kinnitatud ja see tähendab,et need ei hakka ka niipea kehtima . Mälu järgi peab kinnitamisest minema mööda 1 aasta.FIA reeglite järgi vist isegi 2 aastat.
Seega on Teil endil veel võimalus see rong rööpasse tagasi keerata.
Võimalik,et Artol on mingit veel värskemat infot aga vähemalt 2 nädala taguse vestluse kohaselt Läti TR esindajaga ,siis mingeid Vaba reeglite muudatust(sillad-rattad) ei tule nende reeglites. Seega on see tühi lootus.
HM Racing Team
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Miks me peame siin Eestis lätlasi kummardama ? Kui keegi meist peaks tahtma lätis või aafrikas võistelda, siis tuleb nende reeglite järgi oma tehnika teha ja vastupidi ! Ja kui keegi tuleb rääkima et pole raha, siis peaks mõtlema hobi vahetusele, ntks saab kalal käia, loodan et kalastaja piletit jõutakse ikka osta
varsti hakkan mina kalal käima kuna ei suudeta juba sellele asjale punkti panna.
Raudselt hakkan sõimu saama, aga jumala poogen !!!

Raudselt hakkan sõimu saama, aga jumala poogen !!!
Re: VABA tehnilised reeglid 2013......
Priit, 33" bogger maksab hulga rohkem kui mõni 37" rehv ja saabki amortide ja vedrude raha vahelt, et hind ei tule kallim
miks 33" meelt, SMS olid sinagi 37" !?

miks 33" meelt, SMS olid sinagi 37" !?