Jeep Grand Cherokee
Moderaator: Moderators
Jeep Grand Cherokee
Pikemat aega plaanin osta GC-d. Valikus on pigem 4,0 bensukad ja masinad millel üldse puudub mootor. Kuna mootor on mul olemas ja mootoriks oleks MB 3,0D 80kw. Möte selline et paneks MB mootori vaheplaadiga ( ilmselt) cherokee enda k.kasti otsa. Miks just MB mootor, pidavat olema teine päris töökindel ning üsna lihtsalt saavat lisajöudu juurde. Sirvisin mis ma sirvisin, vbl kasutasin valesid otsingu sönu, ei trehvanud ühtegi säärast postitust. Masinat hakkaks kasutama pigem selleks ,et talvel maamaja juurde pääseda, ning mönd metsateed kus söiduautoga pole midagi teha. Siit ka minu küsimus, Kas saab teha ja kas tasub teha? Eks saamisel ja saamisel ole ka vahe.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: Jeep Grand Cherokee
Kui mälu ei peta, oli siin kevade poole teema ZJ-le mõistliku masuudipressi aretamisest. Helar vist plaanis sihukest asja. Igastahes lõppes see arutelu tõdemusega: nahh!
Re: Jeep Grand Cherokee
Helar arvutas välja, et rahaliselt sellist projekti teha mõtet pole, va juhul kui sul endal on jube huvitav ja eelarves kajastub see hobi ja puhkuse real.
Põhimõtteliselt sellele GC-le sellist ajaloolist masuudipressi peale pannes pead sa loobuma kõigest, mis selle masina heaks teeb, sh ilmselt automaatkastist ja asendama selle tehase manuaaliga, mida muidu on vaid tehasediislitel ja haruldusena esimese väljalaskeaasta bensukatele pandud. Lisaks on sellise kombo legaliseerimine kõige tagasihoidlikumalt öeldes tülikas.
Mina julgeks soovitada endale hankida mõni juba sünnilt diisel jaapanlane ja elada lihtsat elu. Kui gaasitankla on saadaval, siis kaaluda bensukale gaasiseadet. 4. põlve gaasiseade maksab koos paigaldusega ca 950 eur. Hind küll tundub kallis, aga ega ümberehitus odavam ei tule, lihtsalt raha annad mitte korraga vaid vähehaaval välja.
Põhimõtteliselt sellele GC-le sellist ajaloolist masuudipressi peale pannes pead sa loobuma kõigest, mis selle masina heaks teeb, sh ilmselt automaatkastist ja asendama selle tehase manuaaliga, mida muidu on vaid tehasediislitel ja haruldusena esimese väljalaskeaasta bensukatele pandud. Lisaks on sellise kombo legaliseerimine kõige tagasihoidlikumalt öeldes tülikas.
Mina julgeks soovitada endale hankida mõni juba sünnilt diisel jaapanlane ja elada lihtsat elu. Kui gaasitankla on saadaval, siis kaaluda bensukale gaasiseadet. 4. põlve gaasiseade maksab koos paigaldusega ca 950 eur. Hind küll tundub kallis, aga ega ümberehitus odavam ei tule, lihtsalt raha annad mitte korraga vaid vähehaaval välja.
Re: Jeep Grand Cherokee
Mb on ka teinud automaat k.kaste ju. Kas GC käigukasti koda on nii pisike ,et mesa kola ei mahu sinna ära? Tasumise all ma pean pigem seda silmas.. kas kannatab söita ka sellise " komplektiga ". Materjali kulu suurt polegi, pigem aja kulu. Gaasi seadme paigaldamisele ma üldse ei mötlegi, pigem ostaks kohe sellise kus see peal olemas. Neid eestis suht vähe ja kröbeda hinnaga, pigem mujalt tuua.
Re: Jeep Grand Cherokee
Jeep Grand Cherokee ZJ mudeli hinnad on tänaseks niivõrd madalad, et mina jätaks igasugused gaasiseadmed ning diiselmootorid küll kõrvale, need tekitavad reeglina vaid lisamuresid, olemasoleva diiselmootori soovitaks hoopis maha müüa ning Jeep'ile jooksu häid rehve osta. 

Re: Jeep Grand Cherokee
MB on teinud igasugu väärt kraami, aga kui sa neliveolisest masinast räägid, siis sa pead mb käigukasti saama ühendada jeebu vahekastiga. Jeebi vahekast käib originaalis otse, ilma vahekardaanita käigukasti küljes. Odavalt saada olev mb käigukast on mõeldud tagaveolise masina jaoks, sealt tuleb välja kardaan ja vahekasti jaoks kinnitusi pole. Kui suudad need tükid omavahel kokku liita, ilma et kogu sõlm liiga pikaks ei lähe oled ju mäel.
Ikkagi ma aru ei saa, miks sa ei taha osta mõnda patrolit-terranot-pajerot mida on sama raha eest kui jeepu saada, aga kus on juba olemas diiselmootori ja veermiku töötav kombo. Eriti kui ma saan aru, et projekti mõte on, et "odavalt sõita" mitte "oma kätega teha midagi, mida kellelgi ei ole".
Ma ei tea kui suur su planeeritav läbisõit on, aga minu neljaliitrine zj näitab maanteel kuluks 11 ja linnas 17. Oletame et miski diisel saaks hakkama maanteel 10 ja linnas 12-13. Päris kaua peab sõitma, et kokkuhoitava raha eest kogu selle mootori ja ringitegemise raha ja aja tagasi teeniks.
Muide, usas on miski ettevõte, kes teeb wrangleri jaoks vahetuskitte VW 1.9 diiselmootori jaoks. Kui sa sellest kitist suudaks mõistliku rahaga koopia teha, siis sellisel masinal näeks ma isegi jumet.
Ikkagi ma aru ei saa, miks sa ei taha osta mõnda patrolit-terranot-pajerot mida on sama raha eest kui jeepu saada, aga kus on juba olemas diiselmootori ja veermiku töötav kombo. Eriti kui ma saan aru, et projekti mõte on, et "odavalt sõita" mitte "oma kätega teha midagi, mida kellelgi ei ole".
Ma ei tea kui suur su planeeritav läbisõit on, aga minu neljaliitrine zj näitab maanteel kuluks 11 ja linnas 17. Oletame et miski diisel saaks hakkama maanteel 10 ja linnas 12-13. Päris kaua peab sõitma, et kokkuhoitava raha eest kogu selle mootori ja ringitegemise raha ja aja tagasi teeniks.
Muide, usas on miski ettevõte, kes teeb wrangleri jaoks vahetuskitte VW 1.9 diiselmootori jaoks. Kui sa sellest kitist suudaks mõistliku rahaga koopia teha, siis sellisel masinal näeks ma isegi jumet.