Kas keegi oskab kirjeldada, kuidas käib '99.a. korrektne Galloperi pidurite õhutamine? Leidsin vaid kolm niplit, 2 ees ja 1 taga
Galloperi pidurite õhutamine
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Galloperi pidurite õhutamine
Tere,
Kas keegi oskab kirjeldada, kuidas käib '99.a. korrektne Galloperi pidurite õhutamine? Leidsin vaid kolm niplit, 2 ees ja 1 taga
.
Kas keegi oskab kirjeldada, kuidas käib '99.a. korrektne Galloperi pidurite õhutamine? Leidsin vaid kolm niplit, 2 ees ja 1 taga
Re: Galloperi pidurite õhutamine
Näen kurja vaeva Galloperi pidurite õhutamisega. ABS-i ei ole, peaks olema lihtne ja loogiline. Kõik neli õhutamise niplit on läbi lastus niikaua, kuni uus ja puhas pidurivedelik tuleb vastu, rohkem mulle pole näinud. Samas pedaal on pehme ja kõval vajutamisel sõidu ajal läheb põhja ära. Üks 0.5l pudel on läbi lastud. Kas peab lihtsalt niikaua edasi õhutama kui kusagilt tuleb mull välja?
Lekkeid ei ole. Muret tekitab tagumiste piduritorude disain. Peale automaatset reguleerimisventiili lähevad ju torud üles üle sillatala ning teiselt poolt alla tagasi juhipoolse tagumise rattani kust omakorda kaasreisija tagumise rattani. Sealjuures kõrgeim punkt voolikutes on ju sillatala kohal ning peale seda juhipoolse ratta juures ei ole õhutusava?!
Ideid?
Lekkeid ei ole. Muret tekitab tagumiste piduritorude disain. Peale automaatset reguleerimisventiili lähevad ju torud üles üle sillatala ning teiselt poolt alla tagasi juhipoolse tagumise rattani kust omakorda kaasreisija tagumise rattani. Sealjuures kõrgeim punkt voolikutes on ju sillatala kohal ning peale seda juhipoolse ratta juures ei ole õhutusava?!
Ideid?
Re: Galloperi pidurite õhutamine
Ise küsin - ise vastan.
Lahendus saabus, kui tõstsin tagumise nipliga (kõrvalistuja poolse) ratta sillast üles ja teise lasin alla. Sedasi kreenis õhutades tuli paari lurtsuga viimane õhk välja ning kõva piduripedaal saabus lõpuks.
Tasapinnaliselt lasin 2x 0.5l DOT-4 läbi ilma muutusteta. Üks mure vähem jälle...
EDIT: Mootor EI töötanud ning pidurivedeliku anuma kaas oli LAHTI.
B.
Lahendus saabus, kui tõstsin tagumise nipliga (kõrvalistuja poolse) ratta sillast üles ja teise lasin alla. Sedasi kreenis õhutades tuli paari lurtsuga viimane õhk välja ning kõva piduripedaal saabus lõpuks.
Tasapinnaliselt lasin 2x 0.5l DOT-4 läbi ilma muutusteta. Üks mure vähem jälle...
EDIT: Mootor EI töötanud ning pidurivedeliku anuma kaas oli LAHTI.
B.