liikur on aastast 2002, kas keegi on proovinud asendada neid originaal esitulede pirne (HB4... vist) mingite mõistlikumate euroopa eredamate pirnidega
originaalis 51w on kohutav seasilm, eriti sügisel sõites
Kui paned võimsa pirni, siis sulatad plastik reflektori ning -klaasi ära....
Poleeri plastist tuleklaas ära ja näitab jälle nagu uus...
Kui sellest vähe, siis ksenoonipirnid sisse...
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
kõige lihtsam-odavam variant on lisatuled.Oma mitte 4x4 plastiktuledega masinal olid lisaks ees nii udukad kui ka lisa täistuled ja maailm oli täitsa valge(hind ca 600 eeku ja oma töövaev).Seaduse kohaselt nad küll asulas ei tohi põleda aga reeglina pole ka vaja
KVF 750...Jõhker Jõud , Uaz 3962 Sanitarka Viis null123 kuus seitse
kas on võimalik paigaldada lisatuled nii et nad ei vajaks kängururauda?
millised need oleksid? grand cherokeel on see plastik kaitseraud enne võret väga kitsas. tõenäoliselt vajaksid nad mingeid tugevamaid kronsteine. samas ma ei kujuta ette kuidas lisatuled kaitseraual välja näeksid? pole ka silma jäänud et keegi niisama neid sinna paigaldab...
Võimalik panna esinumbri alla pandavale spets. plaadi külge nagu sõiduautole. Ku sul sellist alust vaja, siis mul on üks väljapakkuda paksust roostevabast terasest. Soovikorral saadan pildi maili aadressil.
Ei hakka uut teemat tegema. Kas vana kooli grandil (93 aasta) tuleklaasi ei saagi eraldi vahetada (tundus et on liimitud tulekorpuse külge) ning peab klaasi purunemise korral terve tule pensionile saatma?
Reix kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema. Kas vana kooli grandil (93 aasta) tuleklaasi ei saagi eraldi vahetada (tundus et on liimitud tulekorpuse külge) ning peab klaasi purunemise korral terve tule pensionile saatma?
Jep, nii se on. Kui Sul vanad usa tuled, siis Almelost näiteks saad EURO-variandi, millel tuleklaas klaasist ning H4 pirn... vist mingi poolteist kilo oli....
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Soovitaks siiski Xenonid panna. Põhjendan: Lisatuled varastatakse suure tõenäosusega eest ära ning siis ostad uue satsi ning ongi kulunud xenonile kuluv summa. Xenonit ei saa varastada ning sõites on maailm oi-oi-kui valge...
Kuidas tunned ära rõõmsa offroaderi?
Vastus: Hambavahed on mudased!!
Reix kirjutas:Ei hakka uut teemat tegema. Kas vana kooli grandil (93 aasta) tuleklaasi ei saagi eraldi vahetada (tundus et on liimitud tulekorpuse külge) ning peab klaasi purunemise korral terve tule pensionile saatma?
Jep, nii se on. Kui Sul vanad usa tuled, siis Almelost näiteks saad EURO-variandi, millel tuleklaas klaasist ning H4 pirn... vist mingi poolteist kilo oli....
Mul peax üdini euroturu jaox tehtud auto olema. Tuleklaas on ka praegu klaasist ning h4 pirniga, lihtsalt asi selles, et miniatuurne pragu on parktule poolses servas ja sealt kipub märja ilmaga niiskus sisse tulema. Olex klaas vahetatav, vahetax ära, praegu siis mätsin mingi mastixiga selle prao kinni ja rahu maa peal:)