
Sillad pidid neil kahel millegipoolest erinema, kuid täpselt ei tea mis vahe on, võibolla on difrid siiski sarnased?

Ka ASuur ja HMM ei osanud sellele vastata, sest nemad mõlemad sõitsid Samuraidega.
Moderaatorid: Stupiduser, Moderators
Koduleht:jr kirjutas:Tasub uurida ka Ausside Lokka Right lukku. Sama nagu Lock Right, ainult 1,5x odavam.
Kui korrekte olla, siis SJ410 ei ole tõepoolest Samurai.Stupiduser kirjutas:Khm, kas siis sj410 pole samuti Samurai????
Käimkott (vahekast) ju ka erinevad . Ühel jõu väljavõtt teisel mitte.tarmo kirjutas:Kui korrekte olla, siis SJ410 ei ole tõepoolest Samurai.Stupiduser kirjutas:Khm, kas siis sj410 pole samuti Samurai????
Teda nimetatakse küll väga tihti Samuraiks, sest väljast on nad nagu kaks tilka vett. Vahe on sisus (mootor, sillad).
Seda ma ei teadnud. Järelikult on jõu väljavõtt 413'l? Sest 410'l seda küll ei ole...Landy kirjutas: Käimkott (vahekast) ju ka erinevad . Ühel jõu väljavõtt teisel mitte.
Ei tohiks olla, sest 410't ei toodetud ka nii pikka aega kui 413 on tootmises olnud.Landy kirjutas: Kas 410 ka nii mitu modifikatsiooni on, kui 413? Neist kõige kaasaegsem:
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... i/id=60188
Kuidas küll saab jõuväljavõtte nimetuse all mõelda aeglustit?marguss kirjutas:Ega ei ole jõuväljavõtte all mõeldud mehaanilise vintsi väljavõttu vaid ikka aeglustit?
Minu väited tuginevad kod. ASuure käest kuuldul. Ise pole kontrollinud.marguss kirjutas:Minu teada Samurail meh vintsi väljavõtet pole, kuigi ma võin siinkohal ka eksida.