Autost siis ka veits:
all 4" tõste (OME sari plastpukside ja amortidega) ja 35/12,5-15 geolander MT rehvid. mustrit üle cm. Kaasa tõsised naelrehvid ( ise naelutatud , pakiauto naelad ja liimitud , Pirelli scorpion AT ja naelu sai tiba rohkem kui seadus ette näeb) 33/12,5 - 15 valuvelgedel.
ees ARB originaal raud koos comeup 9000 wintsiga. + 2 hella proset.
Taga korralik ise tehtud tagastange. (Ladogal käis nii mõnigi mees küsimas, et kes sellist valmistab, tahaksid omale ka saada)
sees FK (saksa) kunstnahast sportistmed.
Mootori jahutussüsteemi veits parendatud. Paigaldatud kiirendusauto radikas US-Partsist. Oluliselt parem jahutusvõime kui originaalil ja loomulikult elektrivent koos sundjahutuse, väljalülituse ja automaatlülitusega.
Kindlustust pole, ülevaatust pole
Vead.
sillad tahaks hooldust ja simmakate vahetust.
Roolivõim ei toimeta.
elektrisüsteem ülekäimist. aknad ei toimeta, mõni läheb lahti ja kinni ei lähe, ja vastupidi. Ühesõnaga lülitid tahavad puhastamist. mootorid on korras (tean, olen need kõik kunagi ise lahti võtnud üks haaval ja puhastanud)
Katuseluuk jeeb jõnks-jõnks, samuti tahab puhastamist. jne jne, ühesõnaga soovitavalt võiks enamus pistikuid ja liigendeid puhastssprayga üle käia.
Akude süsteem tuleks ringi teha. olemas kaks väikest tutikat Varta AGM akut käivituseks ja 130 A taluv laadimisrelee kahele vooluahelale. Tuleks jätta käivitusakud eradi ja tarbevool (vints, prosed, arvuti inverter jne eraldi) Võib ka jätta nii nagu on, kuid pikas perspektiivis ei ole see mõistlik kuna üks aku kipub kiiremini surema kuna standardsüsteemiga laadimine ei oska nii ühtlaselt mõemlat akut laadida.
Kõrgsurve pumba peal olev magnetklapp andis saba kusagil metsas kunagi. Nüüs jääb seisma nagu traktor, ehk võtit keerates ei tee seda mitte. Kuna oleks kaval vahetada nagunii ka mootoriõli, siis selle vahetuseks peaks maha keerama filtri. (muidu ei mahu võti ligi)
Üks esimene suunatuli on ka katki:)
1000.- euri pakkuda pole mõtet.
Kui keegi pakub õiglase hinna , siis olen nõus vaatama tulevase peremehe üle


Ps. Mootor vabalthingav 4,2 , manuaalkast ja ilma lukkudeta sillad.