2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori jama.
Moderaatorid: jr, vtl, Moderators
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Veakoodid saab nii:
1. süüde sisse
2. keerad kliimaplokis mõlemad suured rubilnikud "auto" peale
3. vajutad korraga "ringluse" ja "AC" nuppu, samal ajal keerad ühte temperatuuri-nuppu päripäeva.
Nüüd peaks viskama ette veakoodid. Kui kõik on timmis, näitab 0. Sinul ilmselt hakkavad vilkuma miskid 2_ ja 5_ numbrid.
IOD trikk:
1. süüde sisse
2. mõlemad suured rubilnikud "auto" peale
3. süüde välja
4. IOD kaitse välja paariks sekundiks ja siis tagasi
5. süüde sisse. Klapimootorid hakkavad liikuma, toimub nö kalibreerimine, selle ajal (miski minuti kestab) hoiab näpud nuppudest eemal. Valmis ongi.
EDIT: IOD-kaitse on kapotialuses kaitsmekarbis nr 15.
1. süüde sisse
2. keerad kliimaplokis mõlemad suured rubilnikud "auto" peale
3. vajutad korraga "ringluse" ja "AC" nuppu, samal ajal keerad ühte temperatuuri-nuppu päripäeva.
Nüüd peaks viskama ette veakoodid. Kui kõik on timmis, näitab 0. Sinul ilmselt hakkavad vilkuma miskid 2_ ja 5_ numbrid.
IOD trikk:
1. süüde sisse
2. mõlemad suured rubilnikud "auto" peale
3. süüde välja
4. IOD kaitse välja paariks sekundiks ja siis tagasi
5. süüde sisse. Klapimootorid hakkavad liikuma, toimub nö kalibreerimine, selle ajal (miski minuti kestab) hoiab näpud nuppudest eemal. Valmis ongi.
EDIT: IOD-kaitse on kapotialuses kaitsmekarbis nr 15.
Viimati muutis kadjakas2000, L Mär 10, 2012 9:10 pm, muudetud 1 kord kokku.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Suured tänud, homme proovin järgi
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Tere jälle, sai siis kõik tehtud nagu juhentati, moment nagu toimib, aga veakoodi 52-54 näitab ikka ja vahepeal ka 22-20 ,milles asi. Veel küsimus kas kaitsme kaanel peaks kirjas ka olema ,et see IOD kaitse, mul seal küll teine kiri ja raadio lõi ka tagant ära.
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Veakoodid: http://wjjeeps.com/climate.htm Täismängust on sul puudu vaid parempoolne soojaklappvanatoomas kirjutas:Tere jälle, sai siis kõik tehtud nagu juhentati, moment nagu toimib, aga veakoodi 52-54 näitab ikka ja vahepeal ka 22-20 ,milles asi. Veel küsimus kas kaitsme kaanel peaks kirjas ka olema ,et see IOD kaitse, mul seal küll teine kiri ja raadio lõi ka tagant ära.

Miski muu jutt oli seal kaitsme juures tõesti. A raadio käib ka selle alt, niiet õige asi.
-
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 126
- Liitunud: P Okt 16, 2011 9:13 pm
- Asukoht: Eesti, Tallinn
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mõlemad klapid töötavad, aga näitab viga.
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Mul sama jama, et juhipoolsele tuleb ainult külma. Kuskilt jäi silma, et võib proovida kuhugi (pistikusse) otse 12v peale lasta. Aga kuhu?
Klapp on veel üle vaatamata.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Teretulemast klubisse.
Klapi mootoriid võivad töötada aga klapid ise ei liigu.
2 võimalust: esmalt murdub ära selle valge mootori ja klapivõlli vahejunni piiraja (1,5*1,5mm plastitükk),
peale seda murrab mootor puruks klapi, võlli küljest.
Juhipoolse külma saad remontida kindalaeka kaudu, kui puru on ainult vahejunn.
Kui puru on ka klapp, siis HVAC korpus maha.
Kaardilugeja poolse külma remondiks on ainuke variant armatuur maha ja HVAC süsteem lauale laiali võtta

Klapi mootoriid võivad töötada aga klapid ise ei liigu.
2 võimalust: esmalt murdub ära selle valge mootori ja klapivõlli vahejunni piiraja (1,5*1,5mm plastitükk),
peale seda murrab mootor puruks klapi, võlli küljest.
Juhipoolse külma saad remontida kindalaeka kaudu, kui puru on ainult vahejunn.
Kui puru on ka klapp, siis HVAC korpus maha.
Kaardilugeja poolse külma remondiks on ainuke variant armatuur maha ja HVAC süsteem lauale laiali võtta

Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Ma vaatan. et enamus WJ mehi on seda juba parandanud
Eks peab kah selle ettevõtma, netis on õpetusi kah. Aga esimest korda seda teha on ikkagi natukene keerukas. Aga proovimine on juba pool võitu. 


Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Jõudu tööle, seal pole midagi keerulist.
Paari spets võtit on ainult vaja.
A-piilari käepidemetele läks peene seinaga, pikk padrun, 7 või 6, kahjuks ei mäleta enam
Armatuuri põhikorpusele 10 pikk padrun või 10 toru.
Esimene kord arvesta 12 tundi ja min 4 õlut

Paari spets võtit on ainult vaja.
A-piilari käepidemetele läks peene seinaga, pikk padrun, 7 või 6, kahjuks ei mäleta enam

Armatuuri põhikorpusele 10 pikk padrun või 10 toru.
Esimene kord arvesta 12 tundi ja min 4 õlut


Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
----------------
GC WK 3,0
ex- WJ 4,7, Dakota 3,9; GC WJ 4,7; Frontera Sport; GC WJ 2,7
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Kahjuks avastasin minagi nädalavahetusel, et kaardilugeja poolelt tuleb ainult külma... On kellelgi klappide mootor ka läbi läinud või lähevad reegline ikka ainult klapid? Ja kas netis on kuskil video kujul ka terve armatuuri mahavõtmise õpetus? Ise ei ole leidnud. Kaalun siis variante kas hakata ise sellega tegelema või töökotta viia...
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Nii veidike youtubes tuulamist ja leidsin sellised videod. Esimesed kolm peaks olema selle http://www.wjjeeps.com/hvac_ip_remove.htm õpetus, ehk kuidas tervet armatuuri ära saab.
1. http://www.youtube.com/watch?v=JM_oGK1DVXw
2. http://www.youtube.com/watch?v=LF3puZU3F6c
3. http://www.youtube.com/watch?v=41Mvwz8JpAk
Lisaks on kiirendusega video kuidas kahekesi vahetavad kõik klapid ära
http://www.youtube.com/watch?v=leskZBor0_o
Puudu on veel video, kuidas küttesüsteem maha võtta ja lahti teha, ning klapid ära vaheteda. Äkki on keegi sellise video ka leidnud? Siis võtaks isegi ette selle asja.
Kuigi videos tundus kõik enam vähem lihtne, uurin ma nende kommentaare, kes selle asja ise on juba ära teinud. Üksi ikka saab hakkama?
Ajaa veakoodid on 52, 54 ja 56. Ehk peaks olema mehaanilised vead(klapid puru).
Ja veel: kas klapide hinda ka keegi teab või kust neid saab? Netis tuulates nägin ka veel mingeid tugevamaid, metallist otstega klappe.
1. http://www.youtube.com/watch?v=JM_oGK1DVXw
2. http://www.youtube.com/watch?v=LF3puZU3F6c
3. http://www.youtube.com/watch?v=41Mvwz8JpAk
Lisaks on kiirendusega video kuidas kahekesi vahetavad kõik klapid ära
http://www.youtube.com/watch?v=leskZBor0_o
Puudu on veel video, kuidas küttesüsteem maha võtta ja lahti teha, ning klapid ära vaheteda. Äkki on keegi sellise video ka leidnud? Siis võtaks isegi ette selle asja.
Kuigi videos tundus kõik enam vähem lihtne, uurin ma nende kommentaare, kes selle asja ise on juba ära teinud. Üksi ikka saab hakkama?
Ajaa veakoodid on 52, 54 ja 56. Ehk peaks olema mehaanilised vead(klapid puru).
Ja veel: kas klapide hinda ka keegi teab või kust neid saab? Netis tuulates nägin ka veel mingeid tugevamaid, metallist otstega klappe.
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
-
- Zootramm
- Postitusi: 721
- Liitunud: N Okt 19, 2006 12:02 pm
- Asukoht: Tallinn-Nõmme & Noarootsi
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Võtsin minagi eelmisel nädalal selle suure töö ette, mida oli aastaid edasi lükatud. Sümptomid olid samad, mida kadjakas2000 teemat alustades kirjeldas. Ka kliima sees avanev pilt oli sama ehk kõik pulgad olid ilusti terved.
Panin laua peal mootorid külge ja toiteplokist võetud toitega mängisin veidi mootoritega. Käisid ilusti valge junni piirajateni ja seal poosid kinni. Ainuke anomaalia, mida täheldasin, oli see, et klappide loks oli kole suur, ca 15...20 mm klapi välisserval. Loks tekkis peaasjalikult valge junni ja mootori vahel, vähesel määral valge junni ja klapi võlli vahel. Kuigi ma reeglina ei remondi asju naelte ja puupulkadega, siis antud juhul panin mootori ja valge junni vahele ca 3 cm läbimõõduga kiletüki ja lükkasin mootori otsa. Sai hea tihe (Serla WC paberi pakkekile oli just sobiv:D). Valge junni ja telje vahele läks tihendamiseks veidi silikooni. Nii ka parema poole ja retsirkulatsiooni mootoritega.
Kokkuvõtteks võib öelda, et asi halvemaks ei läinud. Natuke paremaks võibolla, aga see fenomen on alles, et kui tuba soojaks köetud, siis hakkab jalgade peale külma puhuma. Varem aitas veidi LO peale ja tagasi keeramine, nüüd enam mitte. Ilmselt see ongi mootori ja klapi telje vahelise loksu likvideerimisest.
Algul veakoode polnud, täna vaatasin, et 52 54 on ilusti tagasi. Lisaks olid nii enne kui ka pärast mingid 6x veakoodid (ei saa mootori tempi, VIN koodi jms. bus message'eid).
Kummaline on see, et teemaalgatajal aitas mootori vahetus. Mootor on täiesti tavaline (tundus 12V) mootor, mis isepäi midagi ette ei võta. Ühtpidi pinget saades käib ühele poole, vastupidise polaarsusega käib teisele poole. Lõpulüliteid ka ei ole. Mootori liigutamise otsused võtab vastu juhtplokk.
Kui hoolega lugeda http://www.wjjeeps.com/climate.htm kogu süsteemi kirjeldust, siis ei reguleerita mitte salongi õhu temperatuuri, vaid infrapunaandur mõõdab juhi (kaassõitja)temperatuuri. Tundub, et võibki nii olla, et kui juht on soojaks köetud, siis peab luugi koomale keerama ja mootorile antakse lühike impulss. Ja kui luuk loksub, siis läheb koomale rohkem kui vaja. Muuga ei oska seletada.
Üldiselt saab õpetuses näpuga järge vedades selle lammutustöö tehtud küll. Ise olin kõige rohkem hädas sellega, et ei saanud aru, et see metallist kobakas armatuuri taga peab jääma armatuuri külge ja koos armatuuriga välja tulema. Miskipärast tekkis selline kontseptsionaalne kriis. Veel näpunäiteid esmakordsele tegijale. A-piilaritelt käepidemete kättesaamiseks on vaja 7/32 pikka padrunit, aitab kui 6 mm padrunile plekitükk sisse panna mõõdu vähendamiseks. Rooli ära võttes saab pärast rooli kardaani poldi eemaldamist roolikarbi poolse osa roolikarbi poole sisse lükata. Ja seda metallkobaka tagust kronsteini pole vaja ülemisest otsast päris ära kiskuda. Jahutusvedeliku lasin radika alumisest voolikust välja ja soojendusradika puhusin ka vedelikust tühjaks. Soojendusradika voolikute klambrid sain lahti toa poolt, aga turbo ümber olev ekraan tuli eemaldada. Üksi jõudis armatuuri välja tõsta küll, aga lisaks õpetusele kruvisin igaks juhuks välja õrnemad asjad nagu näidikute ploki, raadio, kliima juhtploki ja tuhatoosi ümbruse.
Aga kiletriki oleksin saanud küll kindalaekast tehtud. Olari Taal vist on öelnud, et oleksin ma olnud enne kasvõi pooltki nii tark, kui naine oli pärast...
Panin laua peal mootorid külge ja toiteplokist võetud toitega mängisin veidi mootoritega. Käisid ilusti valge junni piirajateni ja seal poosid kinni. Ainuke anomaalia, mida täheldasin, oli see, et klappide loks oli kole suur, ca 15...20 mm klapi välisserval. Loks tekkis peaasjalikult valge junni ja mootori vahel, vähesel määral valge junni ja klapi võlli vahel. Kuigi ma reeglina ei remondi asju naelte ja puupulkadega, siis antud juhul panin mootori ja valge junni vahele ca 3 cm läbimõõduga kiletüki ja lükkasin mootori otsa. Sai hea tihe (Serla WC paberi pakkekile oli just sobiv:D). Valge junni ja telje vahele läks tihendamiseks veidi silikooni. Nii ka parema poole ja retsirkulatsiooni mootoritega.
Kokkuvõtteks võib öelda, et asi halvemaks ei läinud. Natuke paremaks võibolla, aga see fenomen on alles, et kui tuba soojaks köetud, siis hakkab jalgade peale külma puhuma. Varem aitas veidi LO peale ja tagasi keeramine, nüüd enam mitte. Ilmselt see ongi mootori ja klapi telje vahelise loksu likvideerimisest.
Algul veakoode polnud, täna vaatasin, et 52 54 on ilusti tagasi. Lisaks olid nii enne kui ka pärast mingid 6x veakoodid (ei saa mootori tempi, VIN koodi jms. bus message'eid).
Kummaline on see, et teemaalgatajal aitas mootori vahetus. Mootor on täiesti tavaline (tundus 12V) mootor, mis isepäi midagi ette ei võta. Ühtpidi pinget saades käib ühele poole, vastupidise polaarsusega käib teisele poole. Lõpulüliteid ka ei ole. Mootori liigutamise otsused võtab vastu juhtplokk.
Kui hoolega lugeda http://www.wjjeeps.com/climate.htm kogu süsteemi kirjeldust, siis ei reguleerita mitte salongi õhu temperatuuri, vaid infrapunaandur mõõdab juhi (kaassõitja)temperatuuri. Tundub, et võibki nii olla, et kui juht on soojaks köetud, siis peab luugi koomale keerama ja mootorile antakse lühike impulss. Ja kui luuk loksub, siis läheb koomale rohkem kui vaja. Muuga ei oska seletada.
Üldiselt saab õpetuses näpuga järge vedades selle lammutustöö tehtud küll. Ise olin kõige rohkem hädas sellega, et ei saanud aru, et see metallist kobakas armatuuri taga peab jääma armatuuri külge ja koos armatuuriga välja tulema. Miskipärast tekkis selline kontseptsionaalne kriis. Veel näpunäiteid esmakordsele tegijale. A-piilaritelt käepidemete kättesaamiseks on vaja 7/32 pikka padrunit, aitab kui 6 mm padrunile plekitükk sisse panna mõõdu vähendamiseks. Rooli ära võttes saab pärast rooli kardaani poldi eemaldamist roolikarbi poolse osa roolikarbi poole sisse lükata. Ja seda metallkobaka tagust kronsteini pole vaja ülemisest otsast päris ära kiskuda. Jahutusvedeliku lasin radika alumisest voolikust välja ja soojendusradika puhusin ka vedelikust tühjaks. Soojendusradika voolikute klambrid sain lahti toa poolt, aga turbo ümber olev ekraan tuli eemaldada. Üksi jõudis armatuuri välja tõsta küll, aga lisaks õpetusele kruvisin igaks juhuks välja õrnemad asjad nagu näidikute ploki, raadio, kliima juhtploki ja tuhatoosi ümbruse.
Aga kiletriki oleksin saanud küll kindalaekast tehtud. Olari Taal vist on öelnud, et oleksin ma olnud enne kasvõi pooltki nii tark, kui naine oli pärast...
-
- Rock Crawler
- Postitusi: 859
- Liitunud: N Okt 28, 2010 10:55 am
- Asukoht: Männiku slumm
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
A töötab siiani, HVAC ka ühtegi viga ei näita.margus61 kirjutas: Kummaline on see, et teemaalgatajal aitas mootori vahetus. Mootor on täiesti tavaline (tundus 12V) mootor, mis isepäi midagi ette ei võta. Ühtpidi pinget saades käib ühele poole, vastupidise polaarsusega käib teisele poole. Lõpulüliteid ka ei ole. Mootori liigutamise otsused võtab vastu juhtplokk.

Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
Veel küsimus suurele ringile! Kas keegi proovinud ka sellist toodet? http://www.heatertreater.net/magento/in ... 98-04.html pm on see klapide parandamiskomplekt, mis asendab vanad katkised plastik labad tugevamate, osaliselt metallist labadega. Ja ei pea isegi midagi lahti kiskuma ja seda kõigest 79 dollari eest!
Ainuke vahe on see, et kaob ära kahetsooniline kliima võimalus ja mõlema poole soojandust saab reguleerida ainult juhi rubilnikust.
Iseenesest tundub mulle täiesti mõistlik variant, kuna kogu armatuuri lahtiühendamine jääb ära ja asemele tulevad korralikud labad, mida vast enam kunagi vahetama ei pea. Ja kui palju sa ikka kõrvalistujast erinevat tempi vajad.
Siin on veel hunnik halva kvaliteediga videosi, mis kõik täpselt ära näitab, kuidas ja mida teha http://www.heatertreater.net/Jeep%20GC% ... 0Page.html . Oleneb lõhkumis- ja parandamisoskusest, tundub paari tunni töö.

Iseenesest tundub mulle täiesti mõistlik variant, kuna kogu armatuuri lahtiühendamine jääb ära ja asemele tulevad korralikud labad, mida vast enam kunagi vahetama ei pea. Ja kui palju sa ikka kõrvalistujast erinevat tempi vajad.
Siin on veel hunnik halva kvaliteediga videosi, mis kõik täpselt ära näitab, kuidas ja mida teha http://www.heatertreater.net/Jeep%20GC% ... 0Page.html . Oleneb lõhkumis- ja parandamisoskusest, tundub paari tunni töö.
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD
Re: 2004 Grand Cherokee kliimaploki ja/või õhuklapimootori j
http://www.ebay.com/itm/Jeep-Grand-Cher ... 07&vxp=mtr siin müüakse seda koos kohaletoomisega 100 dollarit, mis on umbes 75 euri. Lubavad 7-11 päeva jooksul ära tuua...
2002 grand cherokee WJ 2,7 CRD