Pajero 2.8 TDI 1998a
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
Pajero 2.8 TDI 1998a
Nonii nonii. Olen mina ringiga taas jeepide juures tagasi... nonii ja mis teha vaatand mina kõik japsid üle ja no ei meeldi mulle muud kui mitsubishid. Niisiis eelarve on 225 000 eeki. Vaatasin siisn pajero sporti 2.5 TD 85kw aga siin sellised kollijutud ,et minu hirmutas küll ära.Aga jäi kohe silma http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Väga väga kena auto. Huvitab mind ,et kas see 2,8 on hea ja töökindel mootor? Mis võib olla ta kütusekulu linnas ja mis ta kiirendus on? Kiirendus adndmeid leian mina 1 lehelt ,et 11,5 teiselt 18,8 jne. Oeh...
Noja siis huvitab veel ka ,et on ta rohkem linna ja afaldi maastur või metsavahel sõiduks. Enamus teest kulgeks mul siiski kõvakattega teel aga vahest on vaja teelt ka kõrvale pöörata ja siin sõbrad ka jeepe ostma hakkavad seega võiks see 2,8 ikka mäest üles ka vedada:)
Kõik nõuanded ja vead ja üldse jutt oleks väga väga hea! Tänan ette!
Väga väga kena auto. Huvitab mind ,et kas see 2,8 on hea ja töökindel mootor? Mis võib olla ta kütusekulu linnas ja mis ta kiirendus on? Kiirendus adndmeid leian mina 1 lehelt ,et 11,5 teiselt 18,8 jne. Oeh...
Noja siis huvitab veel ka ,et on ta rohkem linna ja afaldi maastur või metsavahel sõiduks. Enamus teest kulgeks mul siiski kõvakattega teel aga vahest on vaja teelt ka kõrvale pöörata ja siin sõbrad ka jeepe ostma hakkavad seega võiks see 2,8 ikka mäest üles ka vedada:)
Kõik nõuanded ja vead ja üldse jutt oleks väga väga hea! Tänan ette!
- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Oli mul kunagi sama kerega 3,5 V6 bensukas automaat, aasta oli vist kah 98. Maanteel oli mõnus sõita, mulle meeldis, sai metsavahele kah keeratud, sai hakkama küll, ikkagi taga ja keskel on lukk. Ainuke asi mis tüütuks muutus oli esisillas igasugu pudinate vahetamine, sõistin selle autoga maha umbes 90k ja selle ajaga sai seal vist küll KÕIK pudinad äravahetatud, mõned isegi kaks korda...
omanud kunagi veidi vanemat isendit. läbi sõitis see auto miskit 100 tuhande km ringi, vahetatud sai neli käigu-ja vahekasti, esisisild nagu enamustel sõltumatu vedrustuse puhul ei kannata kriitikat, kere nagu ikka japsidel mädanes...
muidu niisama kruisimiseks võibolla...
ühesõnaga ne rõba ne mjasa.
maasturit sa siit ei leia.
muidu niisama kruisimiseks võibolla...
ühesõnaga ne rõba ne mjasa.
maasturit sa siit ei leia.
asjapulk
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: P Sept 17, 2006 9:38 pm
kle kui sa tahad 98 aasta pajerot osta siis see on hea masin kuna mul omal on ja müügis kah veel nii et kui tahad mingit lisa inffi siis küsi
kle kristo, see, et sul selline masin on ei tee sest veel head autot. ja kle, miks ta sul siis müügis on kui ta nii hea on...
Ehk siis see postitus oli ilmselge idiot corneri kandidaat! Inimene küsis selle auto plusse ja miinuseid, kui sa esimesest postitusest äkisti aru ei saanud...
ADMIN
kle kristo, see, et sul selline masin on ei tee sest veel head autot. ja kle, miks ta sul siis müügis on kui ta nii hea on...
Ehk siis see postitus oli ilmselge idiot corneri kandidaat! Inimene küsis selle auto plusse ja miinuseid, kui sa esimesest postitusest äkisti aru ei saanud...
ADMIN
- Landy
- Typo Master 2.1
- Postitusi: 17416
- Liitunud: L Veebr 22, 2003 4:07 pm
- Asukoht: Tallinn, 5 minuti kaugusel offroadist.
- Kontakt:
Vastupidilset eelmise kommentaatorile soovitan vaadata:
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
Reeglina on sealsed kirjutised üsna adekvaatsed.
http://www.difflock.com/buyersguide/pas ... ndex.shtml
Reeglina on sealsed kirjutised üsna adekvaatsed.
-----------------------------------------------------------------
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
Lets talk about LAND ROVER's
Kristjan Vaarmann (+372)5010599 kristjan.vaarmann@landroverclub.ee
Land Rover'iga nakatatud aastast 1996, off-road spordis aastast 2003!
MTÜ Eesti Land Roveri Klubi
-
- Off Roader Wannabe
- Postitusi: 29
- Liitunud: P Sept 17, 2006 9:38 pm
kle kristo, see, et sul selline masin on ei tee sest veel head autot. ja kle, miks ta sul siis müügis on kui ta nii hea on...
Ehk siis see postitus oli ilmselge idiot corneri kandidaat! Inimene küsis selle auto plusse ja miinuseid, kui sa esimesest postitusest äkisti aru ei saanud...
sry lugesin kiiresti läbi ega mõelnud
järgmine kord olen viisakam 
Ehk siis see postitus oli ilmselge idiot corneri kandidaat! Inimene küsis selle auto plusse ja miinuseid, kui sa esimesest postitusest äkisti aru ei saanud...
sry lugesin kiiresti läbi ega mõelnud


Jah hetkel uuriks veel maad. Aga sellelt lehelt lugesin The second-generation Shoguns are built to an impressively high standard and have so far shown up no serious weaknesses. Nagu ,et ei ole nõrki kohti või minu inglise keel longab? Aga muidu mida siin asjatundjad soovitavad kui pajero kõrvale jätta. Linna ja maantesõit võiks mugav olla... aga jah ei taha metsas hätta jääda.
http://catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/pajero/
endal mul 93a pajero 2,5TD ja siiani väga rahul,kuna ise ka liiklen enamus ajast kõvakattega teel sis sõidumugavus väga hea kuna ees sõltumatu vedrustus ja taga el.reguleeritavad amordid
,enda omaga olen nyydseks läbi sõitnud 40k ja ei ole siiani pidand yhtki detaili vahetama peale kohustuslike õlivahetuste ja eelmisel talvel käivitus -30-ga ilma igasuguste abivahenditeta.
endal mul 93a pajero 2,5TD ja siiani väga rahul,kuna ise ka liiklen enamus ajast kõvakattega teel sis sõidumugavus väga hea kuna ees sõltumatu vedrustus ja taga el.reguleeritavad amordid

Kuule kasutaja 2, 4x4 kodulehekülg ei ole see koht, kus "lääbasildadega" auto "heaks" ja "maasturiks" tunnistatakse.
Siin saidil peab olema REDEL ja TALA ja soovitavalt 33" ja LIFT ja EMU ja COME-UP, siis hakkab lootust koitma, et asi HEA on. Seega suhtu reservatsioonidega. Igapäevaautoks ja tavakasutamiseks on see maasturi kohta väga hea.
imho.
PS ka ise sõidan Pajeroga, tõsi, uuemaga.

imho.
PS ka ise sõidan Pajeroga, tõsi, uuemaga.

- hulkur
- been there, done that
- Postitusi: 1552
- Liitunud: E Okt 25, 2004 4:39 pm
- Asukoht: N59:38:21 E25:30:32
- Kontakt:
Sukki kirjutas:Kuule kasutaja 2, 4x4 kodulehekülg ei ole see koht, kus "lääbasildadega" auto "heaks" ja "maasturiks" tunnistatakse.Siin saidil peab olema REDEL ja TALA ja soovitavalt 33" ja LIFT ja EMU ja COME-UP, siis hakkab lootust koitma, et asi HEA on. Seega suhtu reservatsioonidega. Igapäevaautoks ja tavakasutamiseks on see maasturi kohta väga hea.
imho.
PS ka ise sõidan Pajeroga, tõsi, uuemaga.
Oeh, lapsekene...
Loe nüüd veelkord läbi mis siiani kirjutatud on. Keegi pole öelnud, et tegemist oleks halva autoga... Veelkord kõva tee peal sõiduks on see väga hea auto... ainult esisild ei pea meie kõva tee konarustele vastu (vähemalt minu Mitsul ja minu tolleaegse sõidustiili juures ei pidanud) ja nagu ütlesin igamehe offroad vajadused rahuldab see masin täiesti ära, olen veendunud, olgu nüüd kõigekõrgem offroad isa mulle armuline, et Mitsu Pajero on tehasekonditsioonis maastikusuutlikum kui Jeep Wrangler...
loeme siisOeh, lapsekene...
Loe nüüd veelkord läbi mis siiani kirjutatud on

vahetatud sai neli käigu-ja vahekasti, esisisild nagu enamustel sõltumatu vedrustuse puhul ei kannata kriitikat, kere nagu ikka japsidel mädanes... maasturit sa siit ei leia.
Ainuke asi mis tüütuks muutus oli esisillas igasugu pudinate vahetamine, sõistin selle autoga maha umbes 90k ja selle ajaga sai seal vist küll KÕIK pudinad äravahetatud, mõned isegi kaks korda...
endal mul 93a pajero 2,5TD ja siiani väga rahul,kuna ise ka liiklen enamus ajast kõvakattega teel sis sõidumugavus väga hea
Teeme nüüd igaüks ise kokkuvõtte....Igapäevaautoks ja tavakasutamiseks on see maasturi kohta väga hea.
imho.

No selge ma suht ikkagi vist lähen sellise pajero peale. Huvitaks ainult 2 lolli küsimust veel. Netist leidsin ,et ta kiirendus on 16,8 sec sajani kas see on mõõdetud 4 veolisena või tagaveolisena tavaliselt? Ja kui aint tagavedu on kas ja 2,8TD 92kw kas siis talvel saab natuke ullata ka ja külge ette või on see mootor liiga lahja sellise kerejaoks selliste trikkidejaoks?