http://www.auto24.ee/used/1012957
Endal hetkel 1988 aasta masin.
Oskate mull seletada uuemate masinate miinuseid ja plusse. Kuidas masin vastupeab? Maastiku läbivus on kehvem kui vanadel masinatel?
Tänud!
Pajero ost
Moderaatorid: Maasturid, Moderators
- v2ikevenna
- Got ARB and Nitrous?
- Postitusi: 114
- Liitunud: T Dets 09, 2008 9:16 pm
- Asukoht: Tartu v. Kanepi
Re: Pajero ost
"-"
*Tüüpviga: tagumise ukse lukusti kiilub kinni - tegin alles eelmisel tädalal Bauhoffi parklas rahvale tasuta nalja, kui tagumine uks sõidupealt avanes
- lõin ukse kinni, kuid ei kontrollinud, kas ka lukustus.
*Talvel soeneb aeglaselt
*Mõningad kohad kipuvad roostetama (karter, ukseplastikute alused)
*Elektroonikat rohkem kui rubla eest (kuulda on olnud, et 4x4 lülitusajamid kipuvad vahel streikima nt.)
*4x4 toimetab väga hästi ka ilma konkreetsete difrilukkudeta, kuid kuna auto on maasturi kohta madal, siis soovitatav püsida siiski teedel või kõvemal pinnasel. Auto ei ole täisraamil ja sillad on sõltumatud, ehk siis suuremast tõstest ei tasu ka väga unistada.
"+"
*Suhteliselt mugav
*Suure auto kohta kütusekulu väike (suvisel ajal keskmine alla 10l sajale - igapäevasõidukitest on mul varem ainult üks olnud mis vähem võttis)
*Jõudu jagub - suurema haagise või treileri vedamine pole probleem
*Enamlevinud kulumaterjali (puksid, šarniirid, pidurikettad ja -klotsid) hankimine pole probleem.
Enda Pajeroga olen sõitnud pisut rohkem kui 2 aastaga 85k kilomeetrit. Vahepeal on olnud mõte ta maha müüa ja midagi muud asemele võtta, kuid siiani pole ma suutnud ühtegi sellist leida, mis praktilises mõttes asjalikum oleks.
*Tüüpviga: tagumise ukse lukusti kiilub kinni - tegin alles eelmisel tädalal Bauhoffi parklas rahvale tasuta nalja, kui tagumine uks sõidupealt avanes

*Talvel soeneb aeglaselt
*Mõningad kohad kipuvad roostetama (karter, ukseplastikute alused)
*Elektroonikat rohkem kui rubla eest (kuulda on olnud, et 4x4 lülitusajamid kipuvad vahel streikima nt.)
*4x4 toimetab väga hästi ka ilma konkreetsete difrilukkudeta, kuid kuna auto on maasturi kohta madal, siis soovitatav püsida siiski teedel või kõvemal pinnasel. Auto ei ole täisraamil ja sillad on sõltumatud, ehk siis suuremast tõstest ei tasu ka väga unistada.
"+"
*Suhteliselt mugav
*Suure auto kohta kütusekulu väike (suvisel ajal keskmine alla 10l sajale - igapäevasõidukitest on mul varem ainult üks olnud mis vähem võttis)
*Jõudu jagub - suurema haagise või treileri vedamine pole probleem
*Enamlevinud kulumaterjali (puksid, šarniirid, pidurikettad ja -klotsid) hankimine pole probleem.
Enda Pajeroga olen sõitnud pisut rohkem kui 2 aastaga 85k kilomeetrit. Vahepeal on olnud mõte ta maha müüa ja midagi muud asemele võtta, kuid siiani pole ma suutnud ühtegi sellist leida, mis praktilises mõttes asjalikum oleks.
4x4 korda 4